Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Beklager for mase folkens men hvor skal jeg skrive inn koden?

Regner med det er den som består av 12 tegn på den nettsiden...

Endret av alik
Skrevet

Takker, skal se om jeg finner ut av det.

Fint om noen som har kjøpt amerikansk PS+ og fått brukt den på norske brukere kan si et pip :p

Er desverre ikke mulig å kjøpe amerikansk ps+ å bruke den på en norsk bruker.

Nå er jo ikke ps+ så altfor dyrt heller da i den norske butikken

• Liker 1
Skrevet

Er desverre ikke mulig å kjøpe amerikansk ps+ å bruke den på en norsk bruker.

Nå er jo ikke ps+ så altfor dyrt heller da i den norske butikken

Ok, ikke verdens undergang. Takker.

Skrevet (endret)

Førsteinntrykket mitt av PS4 er veldig bra! :)

Jeg har ikke fått prøvd så veldig mye.. men, jeg må virkelig si at Resogun var veldig mye mer gøy enn hva jeg trodde! :) Synes det var litt kaotisk i starten og skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre, men kommet litt bedre inn i det nå.. Fortsatt ikke kommet forbi første "bossen" da.. :blush: hehe..

Ellers virker kanskje Contrast litt spennende også.. :)

Dessuten var det artig å se på live-sendinger av andre spille og kommentere, og twitch.. Jeg vet ikke helt forskjellen der enda, men..

Elsker å ta screenshots.. Lurer på om det er en måte å overføre dem til PC-en på!?

Men, jeg har ikke fått hodetelefonene mine til å fungere.. Plugger dem i kontrolleren, men får ikke lyd der.. What gives? :ermm: (EDIT: Og nå fikk jeg til det.. :p hehe.. Sorry, litt ivrig!)

:)

EDIT 2: Dessuten var det jævla kult å kjøre PS4 via PS Vita.. Prøvde Resogun.. fungerte fett nok det! :D

Endret av Bone
Skrevet

Kan du ikke heller bare lese litt tilbake i tråden? Kanskje en eller to sider siden dette ble forklart i detalj.

Helt enig. Nå må vi slutte å gi svar på repeterende spørsmål. Kommer PSN+ og US spørsmål, så går det 1 side, før de samme spørsmålene kommer på nytt..

Skrevet (endret)

Solgte akkuratt min forhåndsbestilte ps4 (henter den i morra) for 6100,- på finn. Men tenkte jeg skulle stille meg i kø utenfor elkjøp/expert i Porsgrunn i morgen tidlig. [Måtte redigere ut en klassisk foretningsmodell pga hets.]

Endret av pålsteen
Skrevet

Solgte akkuratt min forhåndsbestilte ps4 (henter den i morra) for 6100,- på finn. Men tenkte jeg skulle stille meg i kø utenfor elkjøp/expert i Porsgrunn i morgen tidlig. Mulig jeg selger den og, så har jeg tjent nok til en gratis ps4 pluss spill :)

Det er ingenting å skryte av, spesielt ikke på et forum hvor veldig ivrige mennesker er spente på om de i det hele tatt får tak i en PS4 i morgen. Du burde vite bedre.

• Liker 2
Skrevet

I storbyene tipper jeg du må være der i god tid før åpning... Selv stikker jeg etter skolen kl 1400. Men i Porsgrunn/Skien er det utrolig mange elektrobuttikker i forhold til inbyggere.

Skrevet

Skal dere stå i kø i morgen?

Når stikker dere til butikken?

Tenkte å stille meg utfor elkjøp på ullevål, et par timer før i håp om å få meg en ps4 :D

Basert på rapporter fra "her og der" kan det virke man allerede er for sent ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...