Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Generelt spørsmål.. Men, noen som har peil hvor lang tid det ca tar fra noe har "ankommet og terminal og blir videresendt" til posten (post i butikk), i Oslo.. Jeg bruker altfor mye tid og energi på å oppdatere posten-appen min.. Hadde vært greit å fått roet ned en stund :(

 

Huff.. 1st world problems.. :(

 

 

EDIT: Terminal i Oslo: 10:57 ..

 

Du vil nok kunne hente det litt senere, rundt 4-5 tida pleide det å være klart for henting når jeg bodde i Oslo, men igjen, det spørs jo _hvor_ i Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg husker riktig, og det fungerer likt som på PS3, så kan man velge hvilke deler av et spill man vil slette, datafilene, eller savegamesene (eller begge), så da er det bare å velge data og la savegames bli.. :)

 

 

EDIT: Takk, takk, Admiral.. :) (Grorud)

Endret av Bone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor kjøpe begge samtidig? Mister du ikke litt av gleden da?

Ikke i hele tatt :)

 

I utgangspunktet skulle jeg vente til norsk lansering med One, men Gameren og teknologi hora i meg brøt sammen på søndag som var, og den ble bestillt på kveldstid :p

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Reiser til London i helga, og lurer på om konsollene der kan settes opp til norsk språk. Får sikkert ikke tak i der, men greit å vite hvis jeg skulle ha flaks.

Liten sjags for konsoll viss du ikke er der i mårå før butikkene åpner, men konsoller fra hele verden kan settes til norsk, alle konsoller har alle språk viss jeg ikke tar helt feil :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker riktig, og det fungerer likt som på PS3, så kan man velge hvilke deler av et spill man vil slette, datafilene, eller savegamesene (eller begge), så da er det bare å velge data og la savegames bli.. :)

 

 

EDIT: Takk, takk, Admiral.. :) (Grorud)

Har du ps+ så kan du sette konsollen slik att den automatisk laster opp gamesaves til nettskya og laster ned nye oppdateringer til spill :) så har man ps+ trenger man ikke bekymre seg over gamesaves noen gang + viss du skal til en kompis kan du logge deg på der og laste ned dine gamesaves og fortsette å spille der fra der du slutta sist hjemme ;)

Lenke til kommentar

Da er update 1.51 ute til nedlasting for europa.

 

Anbefaler alle å laste ned nå før launch, du finner den her

 

edit:

hrmm.. ser ut til at updaten på den norske siden er 308MB mens updaten på den engelske er 859MB.. ? :hmm:

 

legger til link til den engelske her

Stusset og på den så tror bare jeg beholder den amerikanske oppdateringa, tror ikke de har linka rett fil på den norske sida siden begge er samme størrelse, både vanlig og system recovery er begge 308mb på norsk side :confused:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Ikke i hele tatt :)

 

I utgangspunktet skulle jeg vente til norsk lansering med One, men Gameren og teknologi hora i meg brøt sammen på søndag som var, og den ble bestillt på kveldstid :p

Høres bra ut ;) Du blir nok storfornøyd! Men da er det ikke så enormt farlig for deg om du må vente noen dager på PS4 vil jeg påstå :p Fått noen spill til XONE?

 

Forresten, teknologihora skrives i ett ord :p

Lenke til kommentar

Høres bra ut ;) Du blir nok storfornøyd! Men da er det ikke så enormt farlig for deg om du må vente noen dager på PS4 vil jeg påstå :p Fått noen spill til XONE?

 

Forresten, teknologihora skrives i ett ord :p

 

Skylder på at jeg satt på mobilen under forrige innlegg :p

 

Har Forza 5 og Dead Rising, samt lastet ned F2P Killer Instinct.

 

PS4 oppkoblingen må uansett pent vente til lørdagen ettersom jeg skal på røykdykkertrening fra 0800-1600 i morra, og deretter julebord :xmas: Blir knallhardt kjør, og jeg håper på en dagenderpå uten fyllesyke på lørdagen kan du si

Lenke til kommentar

Da fikk jeg 14:30-ish! :D

 

Installert Resogun og laster ned Contrast nå.. Har bare AC4 foreløpig..

 

Men.. Den 1080p-pakka til AC4.. Lastes den ned automatisk? Eller hvor får jeg tak i den?

 

 

Jeg lastet ned v1.51, og det gikk kjapt som bare det.. Jeg hadde ikke noe behov for å laste ned på forhånd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...