Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Driveclub bikes blir tilgjengelig i kveld om noen skulle bry seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan jeg ikke benytte meg av PS4'en for å se denne pressekonferansen, men via Xbox One og twitch er det helt flawless? Sony må fikse slik at man kan se deres pressekonferanser via deres plattformer. 

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Du kan jo se den gjennom twitch på playstation (det har kommet ut der ikke sant?)

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Jaja, mange år siden PD var verdensledende...

Skrevet

Er under "events" :) men du går ikke glipp av noe altså, dette var kjedelig!

Yeah, som åpnet en nettleser med youtube embeded. Burde klare å lage en link til sin egen Youtube app hvert fall. Men ja, har ikke vært noe særlig dette... 

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Det fantastisk, MS hadde sitt racingflaggskip klart til lansering, Sony vil starte beta av sin utgave iløpet av 2016...

Skrevet

Ikke veldig spennende konferanse, men Gran Turismo i VR kan bli interessant. Horizon Zero Dawn ser fantastisk ut, og som fan av Quantic Dream må jeg bare glede meg til Detroit.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

Snodig valg mtp at Forza gjør det så bra, GT burde jo ha vært klart nå, strengt talt!

Nånå, det tar tid å spille inn en tredje motorlyd.... 

Skrevet

Sinsykt mye bra ifra PlayStation idag altså. Dette er hvorfor jeg digger plattformen så mye. Stor variasjon av forskjellige og unike opplevelser. 

Helt konge! :D 

• Liker 2
Gjest Slettet+130498
Skrevet

Jeg hadde håpet på en samlepakke ala det vi fikk til ps3 med MGS spillene, ettersom V har solgt såpass bra som det har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...