Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - November 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sverre Fehns nordiske paviljong til biennalen i Venezia, ofte kalt "Modernismens katedral".

Meget pent! Godt å se at jeg har flere grunner for å dra tilbake til Venezia. Gikk forbi der veldig tidlig på morran.

Av en aller annen grunn så tok jeg ikke så mange bilder på de 4 dagene jeg var der, litt over 300 bilder er ikke mye.

 

 

La Donna Partigiana

 

Edit:Glemte bildet...

Endret av kelux
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

La Donna Partigiana

nice! Merka selv at jeg ble litt mett av selve Venezia ifht. fotografering ja.. Det er en flott by med potensielle motiver overalt, men jeg ble veldig selektiv etter et par dager.. Men takket være en båttur til Burano og 3 dager på arkitekturbiennalen, landa jeg på en normal mengde bilder allikevel, ca 1000 på 5 dager.. ;)

 

8174932277_4d716b5087_z.jpg

 

8174967284_39a33bd5fe_z.jpg

 

8174935411_a5987b5bfd_z.jpg

 

8174982211_86dacd6522_z.jpg

Skikkelig kardemommeby, Burano..!

Endret av Joaaso
  • Liker 9
Lenke til kommentar

En arena for flere!

 

Prøvde meg her på et motlysbilde ved sørøstsiden av Aker Stadion.

Liker slike byggverk av det mer spesielle slaget. En del detaljer som en kan lage alskens komposisjoner fra...

 

Skulle gjerne fått med litt mer i underkant her, men, men, ...... av en eller annen grunn så liker jeg dette bildet okkesom....

post-251380-0-23133500-1352649791_thumb.jpg

Olympus E-420 og Olympus Zuiko Digital ED 14-42mm1:3.5-5.6

Brennvidde: 14 mm

Lukkertid: 1/640 s

Blender: f/10

ISO: 100

  • Liker 2
Lenke til kommentar

nice, er dette ute på Lido..? Rakk aldri å komme meg ut dit.. Merka selv at jeg ble litt mett av selve Venezia ifht. fotografering ja.. Det er en flott by med potensielle motiver overalt, men jeg ble veldig selektiv etter et par dager.. Men takket være en båttur til Burano og 3 dager på arkitekturbiennalen, landa jeg på en normal mengde bilder allikevel, ca 1000 på 5 dager.. ;)

Det bildet jeg postet er rett ved der du tok bildene dine:)

 

Var en tur ut på Burano og noen andre øyer, det var skyfritt og sol alle dager utenom fradag :( Var aldri ut på Lido.

Skal ta meg en tur til iløpet av neste år, mye pent å se på.

 

Fra Burano:

 

 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...