Gå til innhold

Månelandingen, et løgnaktig livssyn


maxRPM

Anbefalte innlegg

Dolg_313 skrev (1 time siden):

Og fotografene i dag bekrefter at bildene er ekte. Men hey, man finner det man vil finne.

Du må se over en time av videoen, og det er kanskje for mye for deg siden du ønsker å ha øynene lukket på dette område. Men om jeg tar feil, så kan du se fra 2 timer og 16 minutte ut til 3 timer og 22 minutter ut i videoen jeg postet. Forklarer en hel del som profesjonelle fotografer får et innblikk i og kommenterer umulighetene. Og ja dokumentaren tar for seg Mythbusters og andre som påstår å kunne bevise at månelandingen var reell. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
maxRPM skrev (23 timer siden):

Du er bombesikker på at de kommer fra månen og ikke fra jorden. De klarte virkelig ferden til månen. Drasset med seg en haug steiner og støv og lesset det inn i månelanderen og inn i command modulen helt feilfritt. Bildene som kom tilbake var helt uten lyte selvom filmruller som går gjennom skanningen på flyplasser tar skade. Tror du bør ta deg en titt på den dokumentaren jeg postet istedenfor å lukke øynene og stole på steiner som de påstår er fra månen men like godt kan være plukket på jorden. 

Du må gjerne fremlegge bevis som viser at de ikke er ekte. Ta gjerne kontakt med NTNU og Geologisk museum. Nå er det heller ikke slik at jeg kan plukke opp en hvilken som helst stein i skogen og påstå at det er en månestein uten å lett bli avslørt.

Interessant tilfelle: https://astronomy.com/news/2019/01/a-moon-rock-collected-by-apollo-14-astronauts-likely-originated-on-earth

Og ja, mennesker har vært på månen. Om det nå skulle vært en hoax, hvorfor gå for seks landinger og ikke bare én?

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
^fmj skrev (4 timer siden):

Du må gjerne fremlegge bevis som viser at de ikke er ekte. Ta gjerne kontakt med NTNU og Geologisk museum. Nå er det heller ikke slik at jeg kan plukke opp en hvilken som helst stein i skogen og påstå at det er en månestein uten å lett bli avslørt.

Interessant tilfelle: https://astronomy.com/news/2019/01/a-moon-rock-collected-by-apollo-14-astronauts-likely-originated-on-earth

Og ja, mennesker har vært på månen. Om det nå skulle vært en hoax, hvorfor gå for seks landinger og ikke bare én?

Se på dokumentaren jeg postet. Fra 35 minutter til 39 minutter ut tror jeg om månesteinene

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...