Gå til innhold

Anmeldelse: Euro Truck Simulator 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker det var et lignende spill laget av russiske utviklere som hadde artige elementer som f.eks. politi som tok imot bestikkelser og du kunne til og med betale dem for å stoppe konkurrenter. Om ikke det var nok, så fikk du mafiaen etter deg om lastet ditt var verdt mye penger... og de brukte minefelt for å stoppe deg, noe som er ett hakk verre enn spikermatter som var brukt av purken.

 

Alle andre lastebil spill virket kjedelige etter den.

Lenke til kommentar

Husker det var et lignende spill laget av russiske utviklere som hadde artige elementer som f.eks. politi som tok imot bestikkelser og du kunne til og med betale dem for å stoppe konkurrenter. Om ikke det var nok, så fikk du mafiaen etter deg om lastet ditt var verdt mye penger... og de brukte minefelt for å stoppe deg, noe som er ett hakk verre enn spikermatter som var brukt av purken. Alle andre lastebil spill virket kjedelige etter den.

 

Hard Truck 2? Elsket det spillet.

 

Det var vel de samme folkene som prøvde seg med "oppfølgeren" Rig'n'Roll, som ikke akkurat svarte til forventingene for min del.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Hvordan var geografi karakterene dine på skolen? Les dette avsnittet på nytt "Spillmiljøet strekker seg fra det sydlige Skottland til det nordlige Italia, og fra vest i Polen til øst i Frankrike." jeg sliter litt med den formuleringen.

 

Fra øst i Frankrike til vest i Polen er noe annet enn fra Frankrike i øst til Polen i vest. Der sistnevnte selvsagt ville vært feil. Så er nok heller dine norskkunnskaper enn Joachim sine geografikunnskaper det skorter på! :)

 

Ellers høres dette spillet både gøy ut for oss som trives bak rattet, samtidig som jeg tviler på at et spill klarer å gi samme kjørefølelsen som en reel roadtrip i Europa ville gitt!

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

synes det er veldig bra spill for å slappe av. Har installert fysikk mod, AI speed mod og real truck manufactures mod. Tror jeg må slutte når jeg nærme meg førerprøve da.

 

Hvordan synes du AI speed moden fungerer da?

 

Den heter ikke AI Speed mod, husk ikke akkurat hva den heter, men det er det den gjør.

 

Er ikke sikkert hvor mye forskjell den gjør, har faktisk ikke spilt så mye uten den modden, men meninga er hat AI biler og vogntog kjøre med mer realistisk fart, i tyskland kan det hende du blir forbikjørt av en bil i 250km/t osv.

 

Men tror det er litt bedre flytt i trafikken, må ikke snike bak en kø av biler i 45 på landveiene lenger ihvertfall.

 

kan finne frem link når jeg komme hjem

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvordan var geografi karakterene dine på skolen? Les dette avsnittet på nytt "Spillmiljøet strekker seg fra det sydlige Skottland til det nordlige Italia, og fra vest i Polen til øst i Frankrike." jeg sliter litt med den formuleringen.

Jeg forsøker ikke å påstå at Polen er vest i Europa og at Frankrike er øst i Europa, men at kartet kun tar med landområdet fra de østlige delen av Frankrike og de vestlige delene av Polen.

 

hehe beklager, var ikke i mitt mest våkne, eller edru for den saks skyld øyeblikk der. må vel ha sett for meg at du tenkte land, og hvor de var plassert i forhold til hverandre. igjen, beklager. ellers en god anmeldelse og spill som vurderes kjøpt.

Lenke til kommentar

Hvordan var geografi karakterene dine på skolen? Les dette avsnittet på nytt "Spillmiljøet strekker seg fra det sydlige Skottland til det nordlige Italia, og fra vest i Polen til øst i Frankrike." jeg sliter litt med den formuleringen.

 

Det er en helt presis og korrekt beskrivelse. Hadde det stått fra Polen i vest til Frankrike i øst, da hadde det vært feil. Han beskriver at det kun er Syd-Skottland, Nord-Italia, Øst-Frankrike og Vest-Polen som er med i spillet.

 

Uansett, dette spillet er årets overraskelse, Spill som dette hat alltid vært utrolig dårlige, og for første gang har noen klart å lage et slikt som faktisk er ganske underholdende. Jeg har spilt i 30 timer, og jeg har stor tro på at det blir minst 30 til, eller kanskje enda flere om de klarer å følge opp med spennende oppdateringer, som for eksempel Trollstigen på glatta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dette er et fint spill og etter å ha testet demoen måtte jeg bare kjøpe det. Det er ikke et spill jeg kunne ha spilt i flere timer, for det er ikke et morsomt spill; det er koselig.

Kontrollene på tastaturet er svakt, det blir nok bedre med ratt, kanskje jeg må kjøpe det. Skulle ønske Norge var representert i dette spillet, det hadde vært artig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...