Gå til innhold

Ingen godteri-november


djgudleif

Anbefalte innlegg

For de som er sugen på noe godt så anbefales en smothie, jeg laget en nå isted med blåbær, banan,skogsbær, bringebær, juice og yoghurt. Finnes ikke bedre enn det :D Men husk, om du har i sukker er det juks :nei2:

 

Kommer til å bli vanskelig med å dra på fest i helga, får blande vodkaen med vann :hm:

 

Gjerne kom med flere tips til sunne varer å kose seg med :D

 

Vodka og juice funker fett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler at dette kommer til å gå rett vest for min del veldig fort. Våknet til synet av en flaske Hamar julebrus og det var vanskelig å gå forbi denne, men jeg klarte det denne gangen.

Stay strong! :D

 

hvorfor i all verden skal man gå en hel måned uten å spise godteri? Er det ikke bedre å la vær å barbere seg på en måned? :D

Usunt og dyrt. Gir et kick der og da, men senker livskvaliteten i det lange løp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjeks uten sjokolade er lov. Kake i selskapet til mormor er selvfølgelig helt greit...

 

Det er sånn typisk godsaker som ikke er lov, som man kjøper uten å tenke over det.

Smågodt, potetgull, sjokolade, brus osv.

 

Alt som ikke har kullsyre kan drikkes.

Farris osv er lov...

 

Hvis man begynner å munche på alle mulige kjekser og pepperkaker, og hiver i seg flere liter iste kan man jo spørre seg selv om man egentlig har sprukket eller ikke.

Spis gjerne hva som helst av bakevarer and shiet, men når bakevarer blir til en erstatning for godteri, kun for å dempe suget, da føler jeg personlig at man har sprukket.

Det er litt opp til hver enkelt! :)

 

Poenget er jo å komme seg over suget for så å oppleve at det forsvinner. Dette er avrusning. :p

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Tenkte i samme bane.

 

For min del blir dette en måned uten verken bakevarer, potetgull, brus, godteri osv.

Veldig lett å la det bli en erstatning når man først har spist det ên gang. Uansett greit å spørre!

 

Lurer på om jeg på kutte ut eplejuice og, blir som en form for erstatning for annen sukkerholdig drikke. Siden det inneholder mye fruktsukker. Må heller bytte det ut med appelsinjuice eller spise frukt.

 

Nå er planen å leve på saft (sukkerfri), vann og generelt spise ordentlig mat istedenfor små mellommåltider.

 

Om jeg først skal ha meg en avrusning, så skal det gjøres ordentlig og!

Er alt for flink til å finne en erstatninger til noe.

Lenke til kommentar

Iste er lov fordi det drikkes ikke på samme måte som brus. Brus er galskap, mens iste er det minimalt med folk som har abstinenser etter, tror jeg.

 

Sukkerfri brus er ikke lov, det er minst like usunt samt at det demper suget og krever dermed ikke samme viljestyrke. Men som jeg skrev i før i dag, hvis man vanligvis drikker cola hver dag og erstatter dette med iste, har man bare lurt seg selv. Men ved å innta et glass iste fordi man har lyst på det en dag er ikke løpet kjørt.

(Jeg liker ikke iste noe godt selv, så det er ikke derfor. :p)

 

Er ikke meninga å gjøre hverdagen grå og trist med dette her, jeg vil jo at folk skal lykkes med det som er hovedmålet. Det er lov å kose seg med (helst sunne) alternativer, og det er jo litt av poenget, nemlig å få smaken på noe annet enn brus og godteri.

 

Skal putte alt dette på forsida snart!

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...