Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ble legen min kåt?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen min for noen uker siden, og da jeg skulle spørre/vise henne noe om penisen min, så smilte hun og ga meg et sånn blikk at hun ja... hehe jeg ble litt kåt men er ikke sikker på om hun følte det samme, men føltes ikke ubehagelig så ja.

 

Men må til legen min igjen, noe om penisen, så får se hvordan det går hehe.

 

Du skal ikke se bort fra at enkelte leger tolker det som at du absolutt vil vise penisen til dem, for den typen mennesker finnes. Har hatt en del terapi-episoder hvor klienter seksualiserer relasjonen, men det må man kunne takle sammen med mye annet rart om man skal jobbe med mennesker. Noen gjør det fordi de vil noe med det eller bare er flørtete av natur, mens andre tester om du prøver å utnytte dem fordi det er det de frykter, mens andre igjen gjør det fordi de spiller en offer-rolle.

 

nei altså jeg tuller jo ikke med dette =) må til legen på alvor =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt kan TS ha misforstått legen her, men dette kan også være en grenseoverskridende handling som er i strid med de retningslinjer som gjelder for helsepersonell.

 

Det er et overgrep å bli seksuelt forulempet når en søker helsehjelp. Slikt skal ikke skje, en hver skal føle seg trygg på at helsehjelpen er god og forsvarlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg hadde jo pakket inn alt glitteret mitt i den!

 

Knegg Knegg :)

Takk for en flott historie, den passet utmerket til morrakaffen (skotter litt bort på kona, som stresser for å rekke bussen i dag - forbasket bil måtte jo streike ...)

 

;)

Lenke til kommentar

Det her hørtes merkelig ut. Om det hadde noen funksjon for å sjekke ut kulen skulle hun informert deg. Det er ubehagelig nok å måtte la andre undersøke sånne ting, da skal ikke unødvendige (og uforståelige) ubehageligheter komme i tillegg. Min erfaring er at leger er veldig nøye på å informere, f.eks: "nå kommer jeg til å putte to fingre inn i skjeden samtidig som jeg har en hånd på magen, sånn at jeg får kjent på eggstokkene". Da vet man hva som kommer til å skje, og hvorfor.

 

Hva med å ta en ny time, og spørre henne rett og slett? Bare si at du følte det veldig ubehagelig og pinlig sist siden du fikk ereksjon, og du lurte på hvorfor hun gjorde det sånn? Har hun en faglig forklaring kan du slå deg til ro med det, hvis ikke hadde det kanskje vært greit å sendt inn en klage så ikke flere opplever det samme?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Bruker-95147

Velkommen til forumet, og gratulere med ett mer enn passende navnevalg ...  :p

 

Og han eller hun du mener er blond, kan like gjerne nå være gråhåret ... "plystre"..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...