Gå til innhold

Rune Øygard, hva har egentlig skjedd?


Anbefalte innlegg

Har du sluttet å praktisere pedofili?

 

Det er ett enkelt ja eller nei spørsmål....

 

Spør igjen... synes du det er greit å ha samleie med en 6 åring som er kommet i puberteten uten problem eller hormonforstyrrelser, uansett alderen din?

Det er ett enkelt ja eller nei spørsmål....

Som sagt, mitt svar er nei, hva er ditt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt tidligere, hvis du synes sex mellom jevnaldrende kjønnsumodne som er 16 år eller eldre er pedofili, så er jeg ikke mot det.

Du er imot sex mellom jevnaldrende kjønnsmodne som er 16 år eller eldre?

 

Har (uheldigvis) aldri praktisert det så jeg kan ikke slutte å praktisere det.
Skulle du ikke svare ja eller nei, på det enkle ja eller nei spørsmålet?

 

 

 

Det jeg er i mot er sex uansett alder med en kjønnsmoden 6-åring... noe du mener er greit.
Du kan gjerne slutte å lyve nå. Jeg har aldri sagt at noe slikt var greit, jeg har påpekt at du åpenbart snakker om ett barn med sykdom eller hormonforstyrrelser.

 

Det er nettopp det jeg kaller pedofili så det er jeg i motsetning til deg i mot.
Du har klart uttrykt din støtte til pedofili, det er hevet over all tvil.

 

 

 

Siden du unngår hele tiden å svare på om du synes det er greit med sex med kjønnsmodne 6-åringer... noe enhver ville avvist med en gang (bortsett fra deg) så kan jeg ikke gjøre annet enn å konkludere med at du synes slikt er greit.
Du kan konkludere med at enhjørninger eksisterer, men din konklusjon er basert på ren fantasiUnicorn-unicorns-32585682-500-604.jpg

 

Du kan gå til motangrep så mye du vil, det folk sitter igjen med er at Skatteflykning synes sex med 6-åringer er OK... så lenge de er kjønnsmoden så klart, viktig å ta med det ellers hadde jo folk synetes du var dum ;)

 

Jeg anser at snakk om sex med kjønnsmodne 6-måneder gamle babyer og kjønnsmodne 6-åringinger er like idiotisk som å snakke om sex med enhjørninger og av samme grunn.

Lenke til kommentar

Tolkning 1 av ditt innlegg med tilsvar:

Spør igjen... synes du det er greit å ha samleie med en 6 åring som er kommet i puberteten uten problem eller hormonforstyrrelser, uansett alderen din?

Det er ett enkelt ja eller nei spørsmål....

Som sagt, mitt svar er nei, hva er ditt?

Nei, jeg syns ikke det er greit, jeg syns det er umulig ettersom noe slikt ikke eksisterer utenfor din syke fantasi.unicor1.jpg

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Nei, det var jeg som BA om bevis, og som fikk tilslengt en påstand om ei jente fra Peru i 1930 som tilsvar.

 

Just google it da, det er mange eksempler på 6-7 åringer som har fått barn, og det er mye flere 6-7 åringer som er kjønnsmodne enn som har fått barn, skal du virkelig benekte at dette er tilfellet?

 

AtW

Lenke til kommentar

Just google it da, det er mange eksempler på 6-7 åringer som har fått barn, og det er mye flere 6-7 åringer som er kjønnsmodne enn som har fått barn, skal du virkelig benekte at dette er tilfellet?

Kan bekrefte det. Lina Medina er et eksempel, hun var 5 da hun ble gravid.

Lenke til kommentar

Kan bekrefte det. Lina Medina er et eksempel, hun var 5 da hun ble gravid.

Du kan bekrefte HVA?At du har googlet dette? Google aliens, og du vil massevis av "treff" det innebærer ikke at Aliens eksisterer.

 

Eller kan DU personlig bekrefte at Lina Medina var 5 da hun ble gravid OG at hun ikke led av en eller annen hormonforstyrrelse, eller sykdom, som har forårsaket denne påståtte premature kjønnsmodningen?

 

Medmindre du har personlig kjennskap til Lina Medina tviler jeg på at du kan bekrefte noe som helst.

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan bekrefte HVA?At du har googlet dette? Google aliens, og du vil massevis av "treff" det innebærer ikke at Aliens eksisterer.

 

Eller kan DU personlig bekrefte at Lina Medina var 5 da hun ble gravid OG at hun ikke led av en eller annen hormonforstyrrelse, eller sykdom, som har forårsaket denne påståtte premature kjønnsmodningen?

 

Medmindre du har personlig kjennskap til Lina Medina tviler jeg på at du kan bekrefte noe som helst.

Det er jeg som er Lina Medina. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette blir fullstendig groteskt. Men utgangspunktet er at alle under 16 år er mindreårige.

De skal derfor ikke ha noe seksualliv, ihvertfall ikke med "gamle griser".

En fødsel ødelegger ofte ting i underlivet, til og med hos voksne, så risikoen for skader øker selvfølgelig dramatisk jo yngre jenta er.

Selv om man kan ta keisersnitt, er det ikke noen god start i livet å ha tatt keisersnitt som 9-åring.

For du kan ikke ha et ubegrenset antall keisersnitt i løpet av livet.

Lenke til kommentar

Det er jeg som er Lina Medina. ;)

¿Entonces me puedes evidentemente aportar el registro de nacimiento tuyo y de su hijo Gerardo, asi como la confirmación medica (no de los chamanes de su aldea), datado 1939 o antes, de que no padecistes ningún imbalance hormonal, o otra enfermedad que causara que comenzara a menstruar a los dos años de edad?

;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så tross vår kilder som peker mot at ei jente på fem ble gravid, så ignorerer du det. Skal man ha en skikkelig diskusjon, kan man ikke bare avfeie motstanders argumenter uten noen form for argumenter selv. Du stoler ikke på historien, kan du forsvare din mening?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han avfeide jo beviset fordi det ikke var vestlig, men fra områder hvor de, sitat; "praktiserer overtro" selv om eksemplet er sett på som medisinsk historie. Da linket visst noen til en norsk forskningsrapport som støttes fenomenet, hvorpå Skatteflyktning svarte med det nå så famøse "Go fuck a duck".

 

Men dette er vel kanskje stråmannargumenter. Jøss, det ordet er mer anvendelig enn poteten, ser det ut til.

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så tross vår kilder som peker mot at ei jente på fem ble gravid, så ignorerer du det. Skal man ha en skikkelig diskusjon, kan man ikke bare avfeie motstanders argumenter uten noen form for argumenter selv.  Du stoler ikke på historien, kan du forsvare din mening?

Nei, jeg stoler ikke på historien fra Peru i 1939, hvor svangerskapet har blitt tilskrevet solguden, blandt annet. Dere har vel masse andre eventyr å komme med, helst som er relevante for norsk lovgivning?

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Han avfeide jo beviset fordi det ikke var vestlig, men fra områder hvor de, sitat; "praktiserer overtro" selv om eksemplet er sett på som medisinsk historie. Da linket visst noen til en norsk forskningsrapport som støttes fenomenet, hvorpå Skatteflyktning svarte med det nå så famøse "Go fuck a duck".

til.

Feil, Peru er i høyeste grad ett vestlig land, problemet med kilden er relatert til tidspunktet, 1939, og påliteligheten av det ikke eksisterende fødselsregisteret, samt en god dose overtro i området. Påstanden om at det IKKE var grunnet i sykdom eller problemer med hormonbalansen at 2 år gamle Lina Medina begynte å menstruere er heller ikke sannsynligjort.

 

"Fuck a Duck" var ikke relatert til noen som helst kilde, som jeg ikke har sett, men til visse insinuasjoner som den debatanten som er tilhenger av pedofili kom med.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Nei, jeg stoler ikke på historien fra Peru i 1939, hvor svangerskapet har blitt tilskrevet solguden, blandt annet. Dere har vel masse andre eventyr å komme med, helst som er relevante for norsk lovgivning?

 

Hva med de mange andre 6 og 7-åringene som har blitt gravide, stoler du ikke på de historiene heller?

 

AtW

Lenke til kommentar

Hva med de mange andre 6 og 7-åringene som har blitt gravide, stoler du ikke på de historiene heller?

 

AtW

Hvilke andre historier hvor det IKKE var grunnet i sykdom eller problemer med hormonbalansen?

Så langt har dere ikke kommet med EN eneste historie som beviser deres påstander om at enhjørninger eksisterer, vel det vil si dere har kommet med eventyr, ikke bevis.

 

Det eneste som er klart er noen her syns at pedofili (sex med personer som ikke er kjønnsmodne) er "greit" om vedkommende er fylt 16år.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...