Gå til innhold

Rune Øygard, hva har egentlig skjedd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

List of youngest birth mothers

 

En femåring, to seksåringer, ti åtteåringer, 27 niåringer, og videre går listen.

 

Og siden de tydeligvis kan få barn, så kan man ha sex med de. Var det ikke det diskusjonen gikk ut på?

Alle uten sykdom eller problemer med hormonbalansen?Hvor mange i Norge? Tross alt er det norsk lov som diskuteres?

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Alle uten sykdom eller problemer med hormonbalansen?Hvor mange i Norge? Tross alt er det norsk lov som diskuteres?

Hormon(u)balanse er bare ett påfunn av deg for å ikke svare ordentlig.

 

Det vil si du gjerne feier over alle sammen altså... bedre med 2 på 6 enn ei på 12.

 

Vi venter fremdeles på at du sier at du er mot sex med 6 åringer... UANSETT!!

 

Du klarer ikke svare på det... merkelig!

Endret av Nasciboy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mange i Norge? Tross alt er det norsk lov som diskuteres?

Er da ikke relevant i det hele tatt. Hva om de hadde vært på ferie i Norge? Norsk lov som gjelder da.

 

Viser bare at du prøver å vri deg unna spørsmålet. For du vet selv hva du mener om akkurat det, og det er det samme som oss; Det er galt. Du har bare diskutert deg inn i et hjørne, og akkurat her må du se at du har tapt.

 

Og om 6-åringer er for ille. Hva med 10-åringer? 9? 11? Er det greit?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her er en artikkel om forholdene i norden, men det er vel sikkert vare overtro det også ifølge skatteflyktning.

 

Første saklige innlegg så langt:

Tidoblet behandlingAntallet jenter som får behandling mot for tidlig pubertet er tidoblet siden 1996, viser den danske studien viser.Og de yngste jentene som kommer i puberteten er bare 6 år gamle. Studien viser videre at danske jenter i 1991 var gjennomsnittlig 11 år når brystene begynte å vokse. Nå er gjennomsnittet knapt 10 år.Det regnes som normalt for norske jenter å komme i puberteten mellom 9 og 13 års alder. Kommer man i puberteten tidligere enn dette, kan det være aktuelt å bremse utviklingen med medisiner.
Så var det tidsforskjellen mellom å "komme i puberteten" og til man er kjønnsmoden som gjensto. Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Det slo meg nettopp at selv om Skatteflyktning roper "stråmann" selv før man får kommet med et argument, så er han gansk ram når det kommer til å snakke om enhjørninger, anklage andre for pedofili og"andofili" (eller heter det kvakkofili? Donaldofili?).

 

Hvordan i alle dager kan det være relevant at eksemplet må være norskt siden det er norsk lov som diskuteres? Eksisterer ikke selvmordsbombere? Det har jo ikke skjedd i Norge, så...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det slo meg nettopp at selv om Skatteflyktning roper "stråmann" selv før man får kommet med et argument, så er han gansk ram når det kommer til å snakke om enhjørninger, anklage andre for pedofili og"andofili" (eller heter det kvakkofili? Donaldofili?).

Det slo meg nettopp at du ikke vet hva du snakker om. Burde jeg rope Snømann hver gang dere bygger en stråmann, slik at det føles mer norskt?

 

Til andeelskeren svarer jeg med samme mynt, unntatt det å bygge stråmenn, for han HAR nemlig gjort det klart at pedofili er greit for ham.  

 

Hvordan i alle dager kan det være relevant at eksemplet må være norskt siden det er norsk lov som diskuteres? Eksisterer ikke selvmordsbombere? Det har jo ikke skjedd i Norge, så...

Det er greit for troverdigheten at man ikke må ty til eksempler fra 100 år tilbake i tid fra steder hvor troen på nisser og troll fortsatt er sterk, samt for at det er nettopp norske forbrytelser norsk lov burde prøve å straffe.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Og hva er kriteriet ditt for "kjønnsmoden"?

On average, girls begin puberty at ages 10–11; boys at ages 11–12. Girls usually complete puberty by ages 15–17, while boys usually complete puberty by ages 16–17. The major landmark of puberty for females is menarche, the onset of menstruation, which occurs on average between ages 12–13; for males, it is the first ejaculation, which occurs on average at age 13.
http://en.wikipedia.org/wiki/Puberty

 

Jeg har møtt en ni år gammel mor, i El Salvador.

¿Pero, no vives en Peru?

Lenke til kommentar

Det er vel trygt å anta de kan bære barn maks to år etter de er i puberteten, er det greit om det er 8-åringer feks?

 

AtW

 

Nei, som din artikkel gjør klart er det et hormonproblem eller en sykdom som forårsaker slikt, eller mener du legene gir medisiner til friske barn?

 

Det regnes som normalt for norske jenter å komme i puberteten mellom 9 og 13 års alder. Kommer man i puberteten tidligere enn dette, kan det være aktuelt å bremse utviklingen med medisiner.

http://www.klikk.no/foreldre/helse/article763960.ece

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Nei, som din artikkel gjør klart er det et hormonproblem eller en sykdom som forårsaker slikt, eller mener du legene gir medisiner til friske barn?

 

 

http://www.klikk.no/...ticle763960.ece

 

Det er unormalt, det er ikke tilknyttet noen spesifikk sykdom (ihvertfall ikke alltid, som du virker til å påstå). Det står videre at "det kan være aktuelt", ikke at det gjøres i alle tilfeller.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er unormalt, det er ikke tilknyttet noen spesifikk sykdom (ihvertfall ikke alltid, som du virker til å påstå).

Nei, jeg har ikke påstått det, jeg har påpekt sykdom ELLER problem med hormonbalansen. Mener du at en 2 år gammel jente som menstruerer er HELT normalt?

http://es.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina

 

Det står videre at "det kan være aktuelt", ikke at det gjøres i alle tilfeller.

 

AtW

Jaha, har jeg påstått at det gjøres i alle tilfellene, eller har jeg påpekt at ett to år gammelt barn som begynner å menstruerer har ett eller annet hormonproblem, eller sykdom, og er fortsatt ett barn uansett?

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke påstått det, jeg har påpekt sykdom ELLER problem med hormonbalansen. Mener du at en 2 år gammel jente som menstruerer er HELT normalt?

http://es.wikipedia....iki/Lina_Medina

 

 

Jaha, har jeg påstått at det gjøres i alle tilfellene, eller har jeg påpekt at ett to år gammelt barn som begynner å menstruerer har ett eller annet hormonproblem, eller sykdom, og er fortsatt ett barn uansett?

 

Du svarte på artikkelen

 

1. Mener du alle 6-åringer som kommer i puberteten får behandling?

2. Om svaret på spørsmålet over er nei, mener du at ingen av de kan bære fram barn før etter de er 8?

3. Om svare på begge overstående er nei, mener du det er greit å ha sex med disse kjønnsmodne 8-åringene?

 

Og jeg ser du ganske konsvent ignorerer resten av lista med unge mødre fra wiki-aritkkelen, dette er altås unge MØDRE, man kan antatt for hver 7 eller 8-åring som er mor så er det ekstremt mange kjønnsmodne 7 og 8-åringer som ikke er mødre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Du svarte på artikkelen

 

1. Mener du alle 6-åringer som kommer i puberteten får behandling?

Har intet grunnlag for å ha noen mening, men sannsynligvis er trolig svaret neti
2. Om svaret på spørsmålet over er nei, mener du at ingen av de kan bære fram barn før etter de er 8?
Usikker
3. Om svare på begge overstående er nei, mener du det er greit å ha sex med disse kjønnsmodne 8-åringene?
Nei

 

Dog, la oss snu litt på saken:Mener du at det er greit å ha sex med 16-åringer som ikke er kjønnsmodne?http://en.wikipedia.org/wiki/Delayed_pubertyblog_nutcracker_profile.jpg

Og jeg ser du ganske konsvent ignorerer resten av lista med unge mødre fra wiki-aritkkelen, dette er altås unge MØDRE, man kan antatt for hver 7 eller 8-åring som er mor så er det ekstremt mange kjønnsmodne 7 og 8-åringer som ikke er mødre.

 

AtW

Det er ikke min jobb å lete frem beviser på deres påstander, det får dere selv gjøre.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Nå har det vel strengt tatt kommet fram ganske solide bevis, du bare velger å late som de ikke finnes.

 

Men det er jo fint at du tilsynelatende nå har innsett at det ikke er så enkelt som å bare sette grensa ved kjønnsmodenhet, det er jo kanskje hovedpoenget her.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...