Gå til innhold

Rune Øygard, hva har egentlig skjedd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og som med deg som ikke er villige til å komme med bevis som er troverdige og relevante for spørsmålet som diskuteres. ;)

 

Norske lover - Norske eksempler. Påstander om noe som skal ha skjedd i PERU på 30-taller finner jeg irrelevant og lite troverdig.

 

Ja, det er jo ikke så uvanlig blant dogmatikere å ignoere fakta som ikke passer med deres virkelighetsanskulese, jeg vil heller anbefale å basere synet sitt på hva virkeligheten er, heller enn å tilpasse virkeligheten meningene dine.

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Siden man kan bli kjønnsmoden i alt fra 6-7 års alderen til 17-18 årsalderen mener du man ikke er pedofil når man er 50 år og blir seksuelt tent på en 7 åring som er kommet i puberteten men at man er det som 25 åring og blir seksuelt tent på en 18 åring som ikke er kommet i puberteten.

 

På samme måte mener du at samleie med en i førsteklassen er greit så lenge det ikke er tvang og at de er kommet i puberteten?

 

Nei, aldrene jeg kommer med er ikke vanlige men de forekommer....

 

Glade du ikke bestemmer lovene her!!!!

 

En på 6-7 år ser vel ikke voksen nok ut til at en som ikke er pedofil kunne ha hatt sex med henne selvom hu er kjønnsmoden, å ja, han hadde nok vært pedofil, å han hadde nok villet å ha sex med henne uansett, eller hva?

 

Nei, han på 25 hadde ikke vært pedofil med mindre hu hadde hatt kroppen til en 5-6-7 åring, noe som iværtfall er uhyre sjelden.

Lenke til kommentar

En på 6-7 år ser vel ikke voksen nok ut til at en som ikke er pedofil kunne ha hatt sex med henne selvom hu er kjønnsmoden, å ja, han hadde nok vært pedofil, å han hadde nok villet å ha sex med henne uansett, eller hva?

 

Nei, han på 25 hadde ikke vært pedofil med mindre hu hadde hatt kroppen til en 5-6-7 åring, noe som iværtfall er uhyre sjelden.

Så klart men det Skatteflykning argumenterer for er at man skal få lov å ha "frivillig" sex med hvem man vil uansett alder så lenge man er kjønnsmoden.... for da er man voksen uansett mener Skatteflykning.

 

Det vil si etter Skatteflyknings mening at man kan praktisere pedofili uten å bli straffet for det.

 

Det jeg og forhåpentligvis resten mener er at det å ha en seksuell lavalder er det rette... og 16 år synes jeg er rett nivå (egentlig litt for lavt).

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Tja, og du mener tydeligvis at er greit å ha sex med en 16-åring som IKKE er kjønnsmoden.

å ja, sex med en 16-åring synes jeg er greit så lenge aldersforskjellen ikke er for stor.

Jaha, og og hvor lenge har du støttet pedofili?

As a medical diagnosis, pedophilia or paedophilia is a psychiatric disorder in persons 16 years of age or older typically characterized by a primary or exclusive sexual interest toward prepubescent children
Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Så klart men det Skatteflykning argumenterer for er at man skal få lov å ha "frivillig" sex med hvem man vil uansett alder så lenge man er kjønnsmoden.... for da er man voksen uansett mener Skatteflykning.

 

Det vil si etter Skatteflyknings mening at man kan praktisere pedofili uten å bli straffet for det.

 

Det jeg og forhåpentligvis resten mener er at det å ha en seksuell lavalder er det rette... og 16 år synes jeg er rett nivå (egentlig litt for lavt).

exposestraw.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er merkelig hvordan absolutt alle argumenterer i alle diskusjoner som går mot Skatteflyktning er stråmannargumenter... :hmm:

 

Men for å få en slutt på personforfølgelsen; når en person blir kjønnsmoden er et veldig dårlig argument da det er store svingninger innvolvert. Jeg mener at 16 er en passe alder med tanke på seksuell lavalder.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke jeg som mener det, det er den medisinske definisjonen av pedofili som "mener" det.

 

En definisjon du har funnet på selv?

 

 

Men å ha sex med en kjønnsmoden 6 åring ikke er pedofili når du er 50 +

 

 

Trodde du ville trekke deg på denne men siden du ikke argumenterer mot det så antar jeg du synes det er greit.

 

Så når du vil ha deg noe er det bare å stille deg utenfor barneskolen med en pose smågodt, for etter din medisinske definisjon er det jo ikke pedofili sålenge du siler ut de som er i puberteten.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Det stemmer: Det å IKKE ha sex med en 6-åring er ikke pedofili.

 

Rettet, du kan svare igjen...

 

Edit:

 

Så de ble spørsmålet slik:

 

Å ha sex med en kjønnsmoden 6 åring ikke er pedofili når du er 50 +

 

Fint om du kommenterer den.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Å ha sex med en kjønnsmoden 6 åring ikke er pedofili når du er 50 +

 

Fint om du kommenterer den.

 

La meg omformulere ditt spørsmål slik at både spørsmålet og svaret blir enda klarere:

 

Å ha sex med en kjønnsmoden 6 MÅNEDER gammel baby ikke er pedofili når du er 50 +

 

1. Hva DIN alder er, er såvidt jeg kan se irrelevant, og kun retorikk fra din side. Om du var 15 eller 90 når du hadde sex med den 6-måneder gamle babyen ville ikke endre noe som helst.

 

2. Babyen lider tydeligvis av en eller annen hormonforstyrrelse, eller sykdom, som har forårsaket denne premature kjønnsmodningen. Mao du har en syk baby, men baby like fullt.

 

Om du kommer over 6 måneder babyer som er kjønnsmodne, tror jeg nok de aller fleste vil innse at dette ikke er normalt, men forårsaket av ett eller annet hormonproblem/sykdom, og vil nok derfor falle under pedofili like fullt.

 

Dog, det sagt er enhjørninger, og kjønnsmodne småbarn, noe som stort sett er fantasifostre som de som bygger stråmenn er glade i.

 

Tilslutt observere at

Pedophilia is defined as the fantasy or act of sexual activity with prepubescent children
http://www.psycholog...ions/pedophilia

 

Hvilket klargjør at DU er den eneste som syns pedofili er greit her:

 

Tja, og du mener tydeligvis at er greit å ha sex med en 16-åring som IKKE er kjønnsmoden.

å ja, sex med en 16-åring synes jeg er greit så lenge aldersforskjellen ikke er for stor.

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 2
Lenke til kommentar

La meg omformulere ditt spørsmål slik at både spørsmålet og svaret blir enda klarere:

 

 

 

1. Hva DIN alder er, er såvidt jeg kan se irrelevant, og kun retorikk fra din side. Om du var 15 eller 90 når du hadde sex med den 6-måneder gamle babyen ville ikke endre noe som helst.

 

2. Babyen lider tydeligvis av en eller annen hormonforstyrrelse, eller sykdom, som har forårsaket denne premature kjønnsmodningen. Mao du har en syk baby, men baby like fullt.

 

Om du kommer over 6 måneder babyer som er kjønnsmodne, tror jeg nok de aller fleste vil innse at dette ikke er normalt, men forårsaket av ett eller annet hormonproblem/sykdom, og vil nok derfor falle under pedofili like fullt.

 

Dog, det sagt er enhjørninger, og kjønnsmodne småbarn, noe som stort sett er fantasifostre som de som bygger stråmenn er glade i.

 

Tilslutt observere athttp://www.psycholog...ions/pedophilia

 

Hvilket klargjør at DU er den eneste som syns pedofili er greit her:

 

:rofl:

Lenke til kommentar

La meg omformulere ditt spørsmål slik at både spørsmålet og svaret blir enda klarere:

 

 

 

1. Hva DIN alder er, er såvidt jeg kan se irrelevant, og kun retorikk fra din side. Om du var 15 eller 90 når du hadde sex med den 6-måneder gamle babyen ville ikke endre noe som helst.

 

2. Babyen lider tydeligvis av en eller annen hormonforstyrrelse, eller sykdom, som har forårsaket denne premature kjønnsmodningen. Mao du har en syk baby, men baby like fullt.

 

Om du kommer over 6 måneder babyer som er kjønnsmodne, tror jeg nok de aller fleste vil innse at dette ikke er normalt, men forårsaket av ett eller annet hormonproblem/sykdom, og vil nok derfor falle under pedofili like fullt.

 

Dog, det sagt er enhjørninger, og kjønnsmodne småbarn, noe som stort sett er fantasifostre som de som bygger stråmenn er glade i.

 

Tilslutt observere athttp://www.psycholog...ions/pedophilia

 

Hvilket klargjør at DU er den eneste som syns pedofili er greit her:

 

Wow, så du klarer enkelt å greit ikke svare.... må vri deg unna hele tiden.

 

Så er det heller ikke 6 mnd men 6 år men kanskje er det ikke så enkelt for deg å skille mellom "meninger" og seksuelle fantasier mens du skriver.

 

Spør igjen... synes du det er greit å ha samleie med en 6 åring som er kommet i puberteten uten problem eller hormonforstyrrelser, uansett alderen din?

 

Det er ett enkelt ja eller nei spørsmål....

 

Som sagt, mitt svar er nei, hva er ditt?

Endret av Nasciboy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du sluttet å praktisere pedofili?

 

Det er ett enkelt ja eller nei spørsmål....

 

Som sagt tidligere, hvis du synes sex mellom jevnaldrende kjønnsumodne som er 16 år eller eldre er pedofili, så er jeg ikke mot det.

 

Har (uheldigvis) aldri praktisert det så jeg kan ikke slutte å praktisere det.

 

Det jeg er i mot er sex uansett alder med en kjønnsmoden 6-åring... noe du mener er greit.

 

Det er nettopp det jeg kaller pedofili så det er jeg i motsetning til deg i mot.

 

PS!

Det er en grunn til at det er aldersgrenser på kjøp av tobakk, alkohol, etc og at det ikke går på kjønnsmodenhet!!

 

Edit:

Siden du unngår hele tiden å svare på om du synes det er greit med sex med kjønnsmodne 6-åringer... noe enhver ville avvist med en gang (bortsett fra deg) så kan jeg ikke gjøre annet enn å konkludere med at du synes slikt er greit.

 

Du kan gå til motangrep så mye du vil, det folk sitter igjen med er at Skatteflykning synes sex med 6-åringer er OK... så lenge de er kjønnsmoden så klart, viktig å ta med det ellers hadde jo folk synetes du var dum ;)

Endret av Nasciboy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...