Gå til innhold

Evolusjonsteorien


maxRPM

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på du ikke kan mer om evolusjon enndet man får vite i tegnefilmen "Lillefot og vennene hans"

Så hvorfor går du da ikke til de som KAN evolusjon. Det publiseres DAGLIG vitenskapelige arbeid om evolusjon og SAMTLIGE støtter evolusjon som FAKTA.

 

Men du mener vel at de som forsker og publiserer om evolusjon også ikke kan noe om den..

En global konspirasjon bestående av kristne, jøder, muslimer ++ og ja ateister også, for å lure hvem ?

 

Hvorfor SLUKER du rått, uten noen gang å sjekke fakta, om kristne fundamentalister som ikke har NOEN vitenskapelige arbeid. DISSE mener du kan evolusjon ?

Endret av netroM
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det publiseres DAGLIG vitenskapelige arbeid om evolusjon og SAMTLIGE støtter evolusjon som FAKTA.

 

 

Det gjør de for å forsikre seg om at du og de fleste andre skal fortsette å tro blindt på dette sprøytet de kaller for "evolusjonsteorien"

 

Det ligger en skjult agenda bak det hele skjønner du, og for dem ville det være en katastrofe om folk flest tok til vettet og sluttet å tro på denne såkalte "evolusjonsteorien"

Denne "evolusjonsteorien" er en veldig viktig del av denne skjulte agendaen, og derfor går de så langt det trengs for å skjule at det hele er bare oppspinn og svindel.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Det gjør de for å forsikre seg om at du og de fleste andre skal fortsette å tro blindt på dette sprøytet de kaller for "evolusjonsteorien"

Så du mener det er en global konspirasjon, gjennom 150år bestående av kristne, jøder, muslimer, ateister ++.

 

Alt dette for å lure HVEM ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Evolusjonslæren" ble oppfattet som et egnet våpen mot kristendom. Det var andre - med ressurser- mer enn Darwin som promoterte "evolusjonslæren". Darwin selv hold seg for det meste hjemme av helsemessige grunner. I historiebøkene omtales dette gjerne som "mange fant noe i evolusjonslæren de kunne bruke" .... (mange motiver)

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ligger en skjult agenda bak det hele skjønner du, og for dem ville det være en katastrofe om folk flest tok til vettet og sluttet å tro på denne såkalte "evolusjonsteorien"

Denne "evolusjonsteorien" er en veldig viktig del av denne skjulte agendaen, og derfor går de så langt det trengs for å skjule at det hele er bare oppspinn og svindel.

Trur det er på tide å ta medisin din (eller hente aluminiumfolie så du kan pakke hodet godt inn), uansett du må lite av en forferdelig diagnose og trenger hjelp..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Evolusjonslæren" ble oppfattet som et egnet våpen mot kristendom. Det var andre - med ressurser- mer enn Darwin som promoterte "evolusjonslæren". Darwin selv hold seg for det meste hjemme av helsemessige grunner. I historiebøkene omtales dette gjerne som "mange fant noe i evolusjonslæren de kunne bruke" .... (mange motiver)

Det er ingen andre enn kristne som frykter evolusjon som et våpen mot deres tro.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du mener det er en global konspirasjon, gjennom 150år bestående av kristne, jøder, muslimer, ateister ++. Alt dette for å lure HVEM ?

 

Lindsey Williams antyder noe slikt. Kom som et sjokk på meg ... at også Muslim Brotherhood skal være tilknytte "Secret Societies" :( , .... og at de "skal få overta" Midt-østen, inklusiv Saudi-Arabia, at de saudi-arabiske kongene og prinsene skal kastes til ulvene dvs Muslim Brotherhood (hans ord, ikke mine)

 

Det er ingen andre enn kristne som frykter evolusjon som et våpen mot deres tro.

 

Jeg har en viss sympati med folk som ikke vet så mye om historie... sålenge man ikke oppfatter dem som historikere.

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hedonism is a school of thought that argues that pleasure is the only intrinsic good.[1] In very simple terms, a hedonist strives to maximize net pleasure (pleasure minus pain).

 

En god beskrivelse av dagens verdier i reklamen. Så veldig fort endrer verden seg ikke

Hedonist - Democritus (Greek: Δημόκριτος, Dēmokritos, "chosen of the people") (ca. 460 – ca. 370 BC)

 

I egen familie: "Dette var god mat". Darwinister her også...?

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

En god beskrivelse av dagens verdier i reklamen. Så veldig fort endrer verden seg ikke

Hedonist - Democritus (Greek: Δημόκριτος, Dēmokritos, "chosen of the people") (ca. 460 – ca. 370 BC)

 

I egen familie: "Dette var god mat". Darwinister her også...?

er dette relatert til at jeg ikke forsto din hentydning historie. Beklager, men jeg forstår fortsatt ikke meningen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er sikker på du ikke kan mer om evolusjon enndet man får vite i tegnefilmen "Lillefot og vennene hans"

Eneste jeg har sett du har sagt her inne er at en menneskeape har utviklet seg til menneske.

Å jeg kan nok mer enn deg ja, men ikke like mye som fx Richard Dawkins.. Men jeg forstår evolusjon ja og du røper at du ikke kan en dritt, da lillefot og vennene hans ikke har noe med evolusjon å gjøre i det hele tatt... Har nemlig en syvåring som brukte å se på det...

 

Ellers er du bare ute etter å rakke på kristne og bruke en ekstremt dårlig statistikk om kristne som Usa og Skandinavia.
Nei, ikke rakke ned på, men få de til å innse hvor håpløst det blir når man er så uærlig at man får seg til å tro at påstander i en gammel bok er sannhet. Slike ignorante mennesker må opplyses, ikke rakkes ned på. Men alt for ofte tror kristne, og muslimer, at det er DE som blir hakket på når noen kritiserer troen deres. For alt jeg vet kan du være en alle tiders fyr du, men troen din er helt på bærtur... Ser du forskjellen?

 

Som kristen vet jeg at ekte kristendom som vil gi verden fremgang er den Paulus forklarer vi skal og burde være, og ved nådesforkynnelsen og ikke ær-deg-selv-forkynnelsen, så vil landet få meget fremgang.
Ja, jeg har ofte lurt på hvorfor det ikke heter paulusdom, for det er virkelig ikke kristendom denne religionen burde ha hatt som navn. Paulus levde i et eventyr og mange kristne gjør fremdeles det. De nekter å innse realitetene og innbiller seg at deres forvridde innbilte eventyr verden er den riktige og ikke det ordentlige verden de faktisk lever i. Ting som synd, frelse osv er funnet på og ingen virkelighet, samme er skapelsen, syndeflommen, gå på vann og lage vin av vann samt det meste av det som påstås i bibelen. Dette verdens bildet har vi forsøkt å leve etter og det eneste vi oppnådde i disse tusen årene var mer eller mindre total stillstand der mennesker ble passivisert av tilbedelse til en høyst imaginær gud. Så nei, paulus tar feil, verden blir et langt bedre sted uten alle disse forestillingene og den intoleransen og inhumaniteten som er så grunnlaggende i religion. Kristendom er ikke from og myk, men totalitær og inhuman i sine grunn prinsipper, men folk i dag har liksom glemt det når de står og ser på en kirke som ikke har noe annet valg enn å opptre høfflig fordi de ikke har noen reel makt. Men prøv å gi de kristne makt igjen og vi får tilstander som er verre enn under hitler regimet, for vi får ikke engang lov til å ha tankene våre i fred...

 

Så noen fred kommer ikke med hverken jesus eller paulus, det har tusen år med dette svineriet visst oss helt klart!!!

 

 

Som tidligere ateist og milliarder av år evolusjon troer, så vet jeg at ateisme fører til undergang, samme gjør mange som tror på Gud, men egentlig ikke ser hva Paulus og Jesus prøvde å få frem, noe alle kan lese om de vil, det gjør at USA-statistikken ikke gjelder.
Gjør det at USA statistikken ikke gjelder? He he. Her er den religiøse innbildningen jeg snakker om, der man trekker jesus kondomet godt nedover ørene og fornekter ALT som ikke har med deres egen oppkonstruerte virkelighet å gjøre. Stemmer det ikke med deres kristne virkelighet så stemmer det ganske enkelt ikke liksom... Og dette kaller jeg et håpløst utgangspunkt å beskue noe som helst. ...

 

Jesus var en fyr som slettes ikke levde som han preket, tvert i mot var det ikke det andre kinnet han vente til vokteren etter å ha blit slått... Tvert i mot truet han folk direkte med helvette fordi de ikke trodde hva han sa (hvis vi skal tro det som står i bibelen da... Men det kan vi ikke, for det er ikke sikkert at jesus sa noe som helt av det den boken påstår at han gjorde) Paulus var en drømmer som drømte om kristen storhet, men som ikke forsto at det ikke kommer noe godt ut av dødskulter som holder døden opp som det ultimate i livet, det eneste de higer etter... Ikke mye å bygge fremtiden på slikt og derfor har vi opplevd stillstand under kristendom. Så det du sier er direkte feil.

 

 

 

Ellers vil jeg anbefale videoen om de såkalte "bevisene" som har skrudd sammen teorien fra menneskeape til menneske. Og når denne er så vag, så skulle vel funnene for resten av evolusjonsteorien være meg et korthus.

Her er videoen i 4 deler.

http://www.answersin...rigin-of-humans

Her må jeg bare le... Snakk om å stå å lyve til folk med en agenda, for det kommer så veldig klart frem på denne videoen.

 

Tusner av vitenskapsmenn tror IKKE på evolusjon... Wow, det var ny informasjon. Jeg kjenner faktisk et par stykker selv, de er både smarte og dyktige i fagene sine, og flikte vitenskaps folk, men de helt bak mål når det kommer til hva deres tro dikterer at de skal tro på... (De jobber heller ikke med evolusjon, men robotics, men heller ikke her evner de å se hvordan ting evolverer...)

 

Du ser ut til å tro at evolusjon kommer med noen form for endelig, hellig og opphøyet sannhet og det sier meg at du ikke aner hva evolusjon er i det hele tatt. Du tror bare på disse klovnene som med klar agenda faktisk klarer å gjøre det de er satt til å gjøre, nemlig lure slike som deg til å tro at evlusjons teorien er et korthus. Hva evolusjon faktisk er driter du tynt i, for du hadde ikke brydd deg om det engang hadde det ikke vært for at du også ser at evolusjon ofte er en av hoved grunnene til at religiøse mennesker mister jesus og DET må jo, for guds skyld nær sagt, ikke skje!!! Så for å opprettholde troen til ignorante og intolerante mennesker tyr noen, kreasjonister, til rent løgn og oppspinn for å fremme sin sak, det vil si, dytte jødeliket enda lenger opp i ræva til folk slik at de IKKE leser det de burde lest om evolusjon, men autofornekter det med en god følelse av å ha gjort gud en tjeneste.

 

Evolusjons teorien er INGEN endelig sannhet, det er kun en forklaring på hva vi faktisk kan iakta i naturen rundt oss. Hvordan du har unngått å se dette, men tror at den kommer med en endelig, hellig og uforandrelig sannhet, sier bare noe om hvor totalt blindet du er av denne propagandaen.

 

For når var det sist kreasjonister satt ute i felten og gravde opp fossiler for så å lege deres egen "teori" om at gud står bak? Nei, akkurat, ikke en kreasjonist å se noen steder... Hvorfor det? Jo, for de vet at det ikke er noe å finne der, da alt faktisk støttes av evolusjon.... Så hvordan skal de så forsvare livsløgnene de TROR på? Jo, ved å juge, bedra, vrenge og utelate og her gjør de faktisk en "god" jobb, for de klarer å overbevise ignorante mennesker om at deres syn på saken, som ikke bakkes opp av et eneste bevis, ikke ET eneste!!! (merk dere det!), er det eneste sanne!

 

For så dualistiske er de at de ikke evner å forstå at en sak kan ha flere sider. For det er akkurat denne dualismen de spiller på, at når X ikke stemmer så MÅ Y være sant. Men kritiske, skeptiske og opplyste mennesker skjønner at det ikke nødvendigvis er slik, de skjønner at det kan være flere løsninger vi rett og slett ikke har funnet fordi vi ikke har lett grundig nok eller har teknologi som er bra nok. Men det frstår ikke du og det forstår ikke disse kreasjonistene i sin kåthet etter å slenge inn den mest lettvinte løsningen av alt, nemlig at gud står bak....

 

 

Kreasjonister er IKKE ute etter å finne noen forklaringer, de er KUN ute etter å fremme sin egen håpløse og eldgamle gjettning som ble foretatt av noen ignorante jernalder mennesker som ikke viste at jorden var rund engang. Vi finner ingen kreasjonister i felten og ingen kreasjonister inne i laberatorier, så hvordan de kan konkludere med noe som helst er et mysterium at noen er evneveike nok til å feste lit til... For de forventer nemlig ikke å finne noen bevis for gud, de har ikke engang noe ønske om å finne bevis for gud, da bevis ville ødelagt troen deres! For med bevis kommer viten og med viten fjernes gjettninger og tolkningene troen bygges på og etterlater kun det som mest sannsynlig er sant. Og det er nettopp det evolusjons teorien gir oss, det som mest sannsynlig er sant og som mest sannsynlig har skjedd... Ingen sannhet eller dogmatiske påstander eller stupide krav om at slik er det, kun det som mest sannsynlig, gitt ut av hva vi faktisk iaktar i naturen og verden rundt oss...

 

Hva har kreasjonister? Jo, påstander i en gammel bok. Det er ALT de har....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kristendom er ikke from og myk, men totalitær og inhuman i sine grunn prinsipper, men folk i dag har liksom glemt det når de står og ser på en kirke som ikke har noe annet valg enn å opptre høfflig fordi de ikke har noen reel makt. Men prøv å gi de kristne makt igjen og vi får tilstander som er verre enn under hitler regimet, for vi får ikke engang lov til å ha tankene våre i fred...

Så noen fred kommer ikke med hverken jesus eller paulus, det har tusen år med dette svineriet visst oss helt klart!!!

 

Så hvordan skal de så forsvare livsløgnene de TROR på? Jo, ved å juge, bedra, vrenge og utelate og her gjør de faktisk en "god" jobb,

 

De anti-kristne holdningene kommer klart til uttrykk her. De begrunnes med "vitenskap"?

 

Du ser ut til å tro at evolusjon kommer med noen form for endelig, hellig og opphøyet sannhet og det sier meg at du ikke aner hva evolusjon er i det hele tatt ...

....

Evolusjons teorien er INGEN endelig sannhet,

.

 

Fordi RWS tror på utviklingslæren er RWS anti-kristen? Eller blir det omvendt: fordi RWS er anti-kristen tror RWS på utviklingslæren? (veldig få undersøker den hypotesen)

 

(Vi vil ikke finne svar her uten å granske hjerte å nyrer. Det er greitt at RWS bedyrer sin vitenskapelighet ... men han er ikke mye biolog for meg ... ingen biolog egentlig)

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva er dette for bambus..

Kan du slutte med denne tåkeleggingen og heller forklare hva du mente.

 

Han mener vel at folk flest vil tro på evolusjonsteorien fordi de vil opptre umoralsk.

Mao de vil være som dyr, uten moral og bare gjøre det de selv føler for i øyeblikket, og evolusjonsteorien åpner for dette fordi den forteller folk at de er dyr.

Dermed sluker folk dette rått, og forstår ikke at de blir lurt.

Lenke til kommentar

Han mener vel at folk flest vil tro på evolusjonsteorien fordi de vil opptre umoralsk.

Mao de vil være som dyr, uten moral og bare gjøre det de selv føler for i øyeblikket, og evolusjonsteorien åpner for dette fordi den forteller folk at de er dyr.

Dermed sluker folk dette rått, og forstår ikke at de blir lurt.

Det er så absurd at jeg velger å ikke tro at han kan mene noe så tåpelig.

 

Er det derfor man tror på gravitasjonsteorien også ?

Eller kanskje man skulle benekter gravitasjonsteorien fordi man vil fly ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, poenget var

 

"manipulasjon av mat" = idag kan man endre smaken på maten, slik at kroppen lures trill rundt. Matprodusentene lager maten slik at smaken er flott, og folk flest vurderer mat etter smak. Å bruke smaken for å finne ut hva man skal spise funket fint for 1000 år siden - før vi fikk matvareprodusenter

 

"vil tro på utviklingslæren" = veldig bekvemt for "hedonister", alt blir enkelt

 

99% har null greie på biologisk vitenskap, og er ikke interessert i å lære slik vitenskap heller, unntatt utviklingslæren

99% har null greie på historisk vitenskap, og er ikke interessert i å lære slik vitenskap heller, unntatt holocaust-historie

Endret av Rosario
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...