Kamikaze-Kanin Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 (...) og alle de småkåte nerdene har flyktet siden du ikke tok av deg toppen... (...) Det har jeg aldeles ikke! Jeg skrev "småkåte", og du går vel strengt talt under kategorien "sprengkåt" ? Jeg har jo introdusert meg! Nå er det opp til dere å grave og spørre Du kan da vel ikke kalle det en introduksjon! Du informerer om at du går på BI og har pupper! xD Så, hvilke temaer er det du ikke vil vi skal grave i da? Så skal jeg grave i de Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvor store pupper har du? 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Sier du hvitost eller gulost? Hvitost. Sviker! Den er jo ikke hvit! Hva er galt med folk? DET HETER GULOST!!!Nå vil jeg ikke snakke mer med deg. 9 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 ^Lars har rett! Liker du kebab? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Norsk er best, er det ikke? Jeg liker spesielt lange sammensatte ord og lange setninger. Leser du mye? Og i så fall, hva? Leste mye før, men nå leser jeg mest faglitteratur. Leser veldig mye i ferier og når jeg føler jeg kan ta meg tid ellers. Leser bare krim egentlig. Alt fra Jo Nesbø, Tom Egeland og Thomas Enger. Hvor store pupper har du? Akkurat passe store! En håndfull++ ^Lars har rett! Liker du kebab? Hater vanlig kebab, elsker döner. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Mac eller PC? Ett fett. Bruker mest pc, men mac hvis jeg skal skrive. Så nær, men akk.... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 ^Lars har rett! Liker du kebab? Hater vanlig kebab, elsker döner. Favoritt sjappe i Oslo da? Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 ^Lars har rett! Liker du kebab? Hater vanlig kebab, elsker döner. Favoritt sjappe i Oslo da? Bislett kebab house! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Mac eller PC? Ett fett. Bruker mest pc, men mac hvis jeg skal skrive. Så nær, men akk.... Sånn er det alltid. Man ser faktisk en JENTE på internett. Da tenker man "Hva er galt med henne siden hun er her?"Og, vips, får man svar. Både Mac og hvitost. 8 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Mac eller PC? Ett fett. Bruker mest pc, men mac hvis jeg skal skrive. Så nær, men akk.... Sånn er det alltid. Man ser faktisk en JENTE på internett. Da tenker man "Hva er galt med henne siden hun er her?"Og, vips, får man svar. Både Mac og hvitost. Du glemte iOS... 2 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Mac eller PC? Ett fett. Bruker mest pc, men mac hvis jeg skal skrive. Så nær, men akk.... Sånn er det alltid. Man ser faktisk en JENTE på internett. Da tenker man "Hva er galt med henne siden hun er her?"Og, vips, får man svar. Både Mac og hvitost. Du glemte iOS... Det blir som å spørre om man foretrekker pest eller kolera, så det får gå. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Sier ikke at jeg er så jævlig fornøyd med iOS, men har aldri hatt noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Innser nå at jeg egentlig ikke er nerd, bare rar.. Hmm.. Å være rar er da faen med ikke noe å skamme seg over. BTW: Velkommen i klubben, jeg er også rar! Endret 19. oktober 2012 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Vil du la meg se puppene dine????? : O : $$$$ Uansett, du høres ut som ei interessant jente så la oss høre mer om deg : ) Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Innser nå at jeg egentlig ikke er nerd, bare rar.. Hmm.. Å være rar er da faen med ikke noe å skamme seg over. BTW: Velkommen i klubben, jeg er også rar! Jeg liker det, sånn innerst inne! Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvis du liker Bislett kebab house best, så drar du vel til mc donalds for å kjøpe den beste burgeren også da eller? Kan jeg se på puppa dine ellerrr Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvis du liker Bislett kebab house best, så drar du vel til mc donalds for å kjøpe den beste burgeren også da eller? Kan jeg se på puppa dine ellerrr Morsom type, du! Jeg er veldig kresen på dönern min (if you know what I mean) og foreløpig er det bare de som lever opp til kravene mine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg liker det, sånn innerst inne! Tommelen opp for den da! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Jøss, derfor det er så stille i forumkafeen, en "ny" jente har ankommet forumet. Vel, hei på deg. BI er "rett borti her" ifølge hvor jeg bor. Bare så du vet. Lenke til kommentar
Sommernatt Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Vil du la meg se puppene dine????? : O : $$$$ Uansett, du høres ut som ei interessant jente så la oss høre mer om deg : ) I can put my whole fist in my mouth. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå