Gå til innhold

Nå er Netflix her


Anbefalte innlegg

Urk, der skjedde det igjen. Spiller av i et minutt eller to, så tilbake til meny. Sist det skjedde fikk jeg beskjed om at det var for mange enheter tilkoblet, men jeg har da iallefall ikke koblet til flere siden forrige gang. Blir litt oppgitt, det ødelegger jo filmkvelden, evt. sender meg til bukta.

 

Sikker på at ingen andre bruker kontoen din? Det har aldri skjedd meg, men så ser vi heller aldri på Netflix på mer enn to kilder av gangen heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at ingen andre bruker kontoen din? Det har aldri skjedd meg, men så ser vi heller aldri på Netflix på mer enn to kilder av gangen heller.

 

Har ikke oppgitt brukernavn eller passord til noen, så tviler litt, men klart, vet jo aldri, Her er Netflix litt håpløst, såvidt jeg kan se er det ingen måter å finne ut hvilke enheter som er koblet til på. Alle enhetene jeg selv har brukt Netflix på er innenfor en meter av meg selv i skrivende stund.

Endret av Okapi
Lenke til kommentar

Heh, knall. Ringte kundeservice, snakket med en halvveis uforståelig, mumlende fyr med tjukk utenlandsk aksent, som hele tiden satte meg på vent for å snakke med sjefen. Til slutt mumlet han at han ikke visste, og oppga et 820-nummer som visst koster 5-6 kroner i minutter. Tviler litt på at jeg gidder. Får sjekke igjen et par ganger, så dropper jeg dette her.

 

Edit: Får en si, viser seg at nummeret han har gitt meg er til PlayStation Hotline, som drives av Nordisk Film. Kort og greit noe som har null med Netflix å gjøre, altså. Nettverkstesten går helt fint, Surfing går greit, online-spill går fint, MUBI og Viaplay funker, men hvis Netflix tuller må det selvsagt være PlayStation som er problemet. For en holdning.

Endret av Okapi
Lenke til kommentar

Heh, knall. Ringte kundeservice, snakket med en halvveis uforståelig, mumlende fyr med tjukk utenlandsk aksent, som hele tiden satte meg på vent for å snakke med sjefen. Til slutt mumlet han at han ikke visste, og oppga et 820-nummer som visst koster 5-6 kroner i minutter. Tviler litt på at jeg gidder. Får sjekke igjen et par ganger, så dropper jeg dette her.

 

Edit: Får en si, viser seg at nummeret han har gitt meg er til PlayStation Hotline, som drives av Nordisk Film. Kort og greit noe som har null med Netflix å gjøre, altså. Nettverkstesten går helt fint, Surfing går greit, online-spill går fint, MUBI og Viaplay funker, men hvis Netflix tuller må det selvsagt være PlayStation som er problemet. For en holdning.

 

 

Har du i det hele tatt sjekket Account/settings? Første jeg ser er https://account.netflix.com/ManageDevices

 

Prøv å disconnecte/fjerne enhetene og koble til på ny

Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt sjekket Account/settings? Første jeg ser er https://account.netf...m/ManageDevices

 

Prøv å disconnecte/fjerne enhetene og koble til på ny

 

Ja, det var det første jeg gjorde, siden det var det jeg fikk beskjed om første gangen dette skjedde. Hadde ingen effekt nå, men det kan jo ikke skade å prøve enda en gang. Jeg skulle forøvrig ønske jeg kunne få en liste over tilkoblede enheter, med muligheten til å fjerne dem enkeltvis, fremfor mysterium + alt vekk.

Lenke til kommentar

Jeg avsluttet akkurat netflix-kontoen min, men det ser ikke ut som det er mulig å fjerne bankkortet fra kontoen. Noen som vet om det er mulig?

 

Det er ikke mulig å gjøre. De beholder kortinformasjonen i 2 år for å være sikre på at eventuelle promotions og lignende ikke blir misbrukt.

Lenke til kommentar

Synd at man ikke kan bruke Netflix på Xboxen uten å ha gold abbonement...

 

Hva er poenget med å ha 360 og ikke gold? 350kr året for en suveren tjeneste er da ikke all verden.

 

Og det kommer bare til å bli mer slikt i fremtiden, PS3 eiere må også ha PSN plus for å kunne abbonere på viaplay f.eks. Akkurat som 360 eiere trenger gold for viaplay tilgang også.

 

Som forøvrig kom i går på 360 også. Ble litt skuffet over det, liker Netflix bedre, Bedre bildekvalitet og bedre app generelt. Viaplay derimot har mange fler nyere filmer virker det som men de ligger bak Netflix igjen når dte kommer til tv serier.

Lenke til kommentar

Testet en måned fri bruk for en stund tilbake. Har det kommet noe nytt de siste 2-3 ukene? Syntes utvalget var okey, håper på noe nytt før jeg registrerer igjen. Noen kommentarer?

 

De slo stort opp at de hadde lagt til Ringenes Herre-trilogien. Riktignok kinoversjonen og ikke extended, og de har visst bare rettighetene fram til nyttår...

 

Skulle ønske at de hadde et bedre system for å se hva de legger til og når. Den "nylig lagt til"-karusellen et stykke ned på oversikten er egentlig ikke så informativ, pluss at det er vrient å se om de har lagt til nye sesonger av eksisterende serier.

 

Ellers ser det ut som de har lagt inn et par dusin klassikere fra 1990-2010 (stund siden jeg har sett Johnny Mnemonic nå) og dreamworks-filmer de siste par ukene, pluss et par b-filmer (er vel det de kaller "indie"). Lite nytt av serier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har synes utvalget er helt ok for min del, men jeg synes det er kjipt at underteksteene er gule. Det er vanskelig å se mot hvite bakgrunner.

 

edit: Samsung TV har gul undertekst, men Apple TV har hvit.

 

Det har med appen til Netflix å gjøre og ikke Samsung spesifikt, alt annet jeg har vært borti på Samsung smart tvn min er hvite tekster. Så man kan jo kanskje spørre netflix om de kan bytte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...