Gå til innhold

Dette kabinettet koster 8000 kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med Moby.http://www.murderbox.com/mkii/Ingen andre produsenter av noe sort kan måle seg med murderbox MKII. Rett og slett i en særegen klasse!

syns silverstone har et ganske greit utgangspunkt jeg ;)

• Liker 1
Skrevet

Liker Murderbox MKII bedre hvis du først skal bruke så mye penger på et kabinett.

Egentlig uenig, skulle heller hatt ett litt mindre "kjedelig" kabinett som silverstones om man først skal droppe masse penger på ett kabinett.

AtW

• Liker 1
Skrevet

Liker Murderbox MKII bedre hvis du først skal bruke så mye penger på et kabinett.

Helt uenig. Murderboxen ser jo bare ut som et godt men relativt vanlig kabinett. Det her derimot ser ut som det er tatt fra en Star Wars film. Ser helt awesome ut.

• Liker 1
Skrevet

Thermaltake har elendige kjølemuligheter. Det er et kabinett kun laget for utseende (og jeg liker egentlig ikke designet i det hele tatt, men det er selvfølgelig bare min personlige mening). Murderbox, derimot, har enormt god plass til store radiatorer og reservoarer. Liker også bedre å ha et kabinett med stort vindu for å se PC-delene enn å ha et fullstendig lukket og skjermet system. Men igjen, det er bare min personlige mening.

Se, så sexy! :O :p

post-211104-0-97707100-1349897941_thumb.png

Skrevet

Thermaltake har elendige kjølemuligheter. Det er et kabinett kun laget for utseende (og jeg liker egentlig ikke designet i det hele tatt, men det er selvfølgelig bare min personlige mening). Murderbox, derimot, har enormt god plass til store radiatorer og reservoarer. Liker også bedre å ha et kabinett med stort vindu for å se PC-delene enn å ha et fullstendig lukket og skjermet system. Men igjen, det er bare min personlige mening.

Ser absolutt bra ut, men fortsatt formet som et vanlig firkantet kabinett. Murderbox som sexy gaming rigg.

2001: A space odyssey / Star Wars-kabinett som sexy stue/multimedia-PC :p

vanlig kabinett.
Veldig overfladisk vurdering lol.

Jeg skrev jo "relativt vanlig kabinett" ;)

Skrevet

Ossen kabinett er det? :S its sexy

Skrevet

Han skrev jo det... :pDu kan derimot se mer av det her.

OK, det der er kanskje det lekreste jeg noen gang har sett!!! Da mener jeg det komplette oppsettet, cable-management, rør-opplegg osv! Dog syns jeg kabinettet i seg er kjedeligere enn det artikkelen viser til. Men det kommer jo helt an på ønsker og behov. Om man ikke er interessert i vannkjøling og at alle komponenter skal synes så syns jeg Level 10-kabinettet i artikkelen er noe av det lekreste jeg har sett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...