Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kloever:

Nice antrekk. Likte det ganske godt jeg, og synes alt passet bra sammen. :D Rema 1000-posen satte prikken over i-en (okei, siste setningen var ikke seriøs :p )

Skrevet

Kloever:

Behold Rema-posen. Hirr, hirr. :D

Ikke helt min greie, må jeg si. Det er liksom en kombinasjon av klesplagg man ser for ofte i bybildet. Fortsatt ingen fan av fargerike bukser, men den var iallefall ikke oransje.

Karlson:

Følg med i tråden, så plukker du sikkert opp ting etterhvert. Min mening er at skjorter skal være tynne, strøkne og helst ikke særlig skrikende. Den du har, får jeg litt tømmerhogger-assosiasjoner av.

Skrevet
Kloever:

Behold Rema-posen. Hirr, hirr. :D

Ikke helt min greie, må jeg si. Det er liksom en kombinasjon av klesplagg man ser for ofte i bybildet. Fortsatt ingen fan av fargerike bukser, men den var iallefall ikke oransje.

Jeg ble skuffet, psilocybe. Jeg var skråsikker på at du skulle slakte skjorta pga manglende stryking, i tillegg til at den er utenpå buksa (ikke har jeg slips heller ;))

At du ikke ville like en blå bukse visste jeg, husker det fra sist. Dette er da min andre blå bukse :p

Skrevet

Homme: Likte t-shirtsa :D

Mephistopheles: Er egentlig fan av All-Stars, men verken fargen eller de doble "tungene" appelerte til meg. :(

psilocybe: Fet jakke. :)

Skrevet (endret)

Homme: Helt greie, likte veldig godt de Get Laced-t-skjortene.

Mephistopheles: Didn't like 'em. Ser dog noen fete i bakgrunnen på bildet ditt. :)

Psilocybe: Kul jakke, hvilket merke er det på den?

Endret av Spetz
Skrevet

Mephistopheles, converse kan være fett, men det må være en av de verste versjonene jeg har sett. De doble pløsene var stygge, rosa sko er sjelden pent og det piratgreiene var bare harry..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...