Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner mange som går sånn, og de får komplimenter fra både jenter og gutter. Selvfølgelig skiller man seg ut fra mengden, der alle går i v-neck, chinos og mokkasiner.

 

Hvor er det mengden? Mener ikke å kverulere, jeg bare lurer.

Etter hva jeg ser, hvor enn jeg er, er det (hette)genser med tilfeldig trykk på, jeans, og joggesko som er "mengden"

På skoler som Oslo Handelsgymnas, Ullern osv så tror jeg det kan kalles mengden. Virker som om det er endel ungdomsskoler i Oslo Vest også hvor det ikke finnes annet enn quilted, voksjakker og v-gensere (etter hva jeg har sett av dem i friminutter osv)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke for å kaste stein i glasshus, men de fleste her kler seg vel relativt likt også.

Så det blir det samme.

 

For å nevne noen MoV-fellesnevnere

 

Barbour Liddesdale

Barbour Beaufort/Bedale/New Utility

Acne Max Raw

PRL Button-down

Loake Litchfield

Sebago Docksides

Sebago Arlingtons

Charles Tyrwhitt- / TM Levin-skjorter

NN-chinos

Chelsea Boots

Piqueer

 

Folk følger selv hvilke moter/trender de er interessert i følge

Endret av Kavinsky
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ikke for å kaste stein i glasshus, men de fleste her kler seg vel relativt likt også.

Så det blir det samme.

 

For å nevne noen MoV-fellesnevnere

 

Barbour Liddesdale

Barbour Beaufort/Bedale/New Utility

Acne Max Raw

PRL Button-down

Loake Litchfield

Sebago Docksides

Sebago Arlingtons

Charles Tyrwhitt- / TM Levin-skjorter

NN-chinos

Chelsea Boots

Piqueer

 

Folk følger selv hvilke moter/trender de er interessert i følge

 

 

Enig, men nå er de tingene du har listet opp for det meste klassiske plagg som har vært "inn" i alle år. Og som ikke går av moten.

 

 

e; kan legge til at jeg har 5 av tingene i den listen.

Endret av kynne
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare for å blande meg inn i diskusjonen litt, hva faen er det med dere mennesker egentlig? Det bitches og whines her inne om hvor forferdelig nordmenn kler seg, men det sekundet noen faktisk begynner å kle seg ordentlig er det feil, for da skiller dere dere ikke ut lenger. Vel, den bitre sannheten er at den klassiske stilen som av de fleste foretrekkes her inne i stor grad er en uniform. Hele poenget med å ha på seg en dress og skjorte er at man ikke skal skille seg ut nevneverdig. Man har et visst handlingsrom hvor man kan klare å skille seg ut positivt, i hovedsak gjennom valg av farger, mønstre og passform, men hvis du ikke skjønner at andre mennesker kommer til å ha på seg akkurat de samme klærne som deg foreslår jeg at du tar deg en tur på bodymap og finner noe du kan ha på deg der, så du virkelig skiller deg ut. Dobbeltmoralen lenge leve...

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...