Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine ting, Lokeland. Tipper fkm blir happy for at du har kjøpt lilla hansker.

Ser de lilla ut? :hmm: Vel, egentlig er det burgunder. Men morsomt nok har jeg faktisk et par i lilla på vei :p Er godt over gjennomsnittet glad i fargen, og et par hansker i lilla kommer til å irritere vettet av samboeren, så da slår jeg to fluer i en (faen, får ikke lagd tøddel over e'en) smekk. ^^

 

Ser bra ut, lokeland! Satt og så på et par lilla hansker selv i går, men vet ikke hvor mye jeg får brukt de.

Som sagt er de ikke lilla, men takk. :)

 

Edit:

Er de lilla? : p Jeg synes de så brune ut, men kanskje skjermen min er litt dårlig (+ ikke tidenes beste bilde : p Men det har vel lokeland unnskyld før...)

 

Fine ting : )

Du har nesten korrekt. :p Jeg fant ikke en god lyskilde, så bildet ble tatt inne uten blitz. Trenger vel ikke si mer... :hm: Men takk. :)

 

 

Vil for øvrig anbefale en titt innom Kingcraig på eBay. Har nå kjøpt 4 produkter over 3 forsendeler fra de og de skuffer ikke. to tweed-slips, ett kasjmirskjerf og nå dette skjerfet. Hyggelige priser også.

 

Kan huske at du faktisk brukte Chester Jefferies sin Bespoke service og sendte dem en mal av hånden din. Er du fornøyd med resultatet? Jeg målte bare omkretsen rundt hånda. Hanskene passer bra, men er det en ting jeg skal trekke på er det lengden på hanskene (lillefinger osv), som er litt for lange, siden du sendte inn en mal, ble vel resultatet veldig bra?

Lenke til kommentar

Ja, det gjorde jeg. Er ikke veldig fornøyd. De ble for store. Ikke så mye i lengden, men i bredden. Dessuten var den delen som gikk oppover håndleddet alt, alt for bred, til tross for at skissen jeg tegnet godt viste hvor bredt håndleddet mitt var. Skulle vel vinkla blyanten innover mot hånda når jeg tegnet omrisset, da hadde nok bredden blitt mer riktig. Jeg vet dog ikke om de tar med fôret i beregningen. Jeg bestilt med kasjmir/ull-fôr og det er jo kjempetynt i forhold til en del av de andre alternativene. Hvilket fôr bestilte du?

Lenke til kommentar

Faen, det var ikke dumt.

Husker du ikke alle innleggene jeg skriver i kaféen? :cry:

 

Men har et tips til dere! Legg en linjal på scanneren, legg hånden oppå og scan, og send det inn. Da slipper du krøkkete blyantstreker, jeg fikk ihvertfall veldig varierende resultat avhengig av hvordan jeg holdt blyanten.

 

 

Neida, er et godt tips! Jeg endte opp med å kjøpe noen i butikk, fant noen fine, brune med kashmir-fôr, og det var uaktuelt for meg å vente til lenge etter jul fra Chester. Tror dog jeg skal prøve meg på et par derfra neste gang jeg skal ha hansker.

Lenke til kommentar

Faen, det var ikke dumt.

Husker du ikke alle innleggene jeg skriver i kaféen? :cry:

 

Men har et tips til dere! Legg en linjal på scanneren, legg hånden oppå og scan, og send det inn. Da slipper du krøkkete blyantstreker, jeg fikk ihvertfall veldig varierende resultat avhengig av hvordan jeg holdt blyanten.

 

 

Neida, er et godt tips! Jeg endte opp med å kjøpe noen i butikk, fant noen fine, brune med kashmir-fôr, og det var uaktuelt for meg å vente til lenge etter jul fra Chester. Tror dog jeg skal prøve meg på et par derfra neste gang jeg skal ha hansker.

Beklager! :ohmy: Tror faktisk jeg har fått det med meg også, men glemt det. :p

Kan forøvrig nevne at jeg fikk hanskene mine lenge før jul, til tross for at de skrev at de ikke kunne levere flere hansker før jul. Kan ikke klage på det!

 

Skal prøve teknikken din neste gang, for jeg er med fkm angående antall skinnhansker - kan aldri få nok. Kjøpte et par på SS til faren min til jul, i mørkebrunt deerskin og må si de var meget lekre. Skulle gjerne hatt et par selv, men de hadde selvfølgelig ikke størrelsen min. Tenker det blir å bestille et lignende par fra Chester Jeffries når jeg får ordnet nytt omriss. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...