Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er utrolig lite motebevisst.

Men har i løpet av det siste året nå prøvd å friske opp garderoben.

Er IT-Tekniker, og vi blir automatisk satt i bås. :blush:

Men prøver å snu trenden. Skal gi folk et bedre inntrykk av oss teknikere!

 

Har satt sammen noe her. Trenger litt kritikk. Har jeg faila totalt?

Sliter litt med å finne antrekk den skjorta mi går til.

Forøvrig så hadde det vært supert med tips til forbedringer.

 

moi.jpg

Hadde ikke sett rart på deg om jeg så deg i byn :D

Lenke til kommentar

Endelig fått deg smal nok bukse, Lokeland? : p Ellers var alt veldig fint,selv om skoene sålitt rare ut på bildet, ja.

YesStyle slår til igjen icon_gu_b_slayer[1].gif

Kjapp frakt og null moms i tillegg. Bare så synd majoriteten av det de selger er lagd av stoffet stapper fullt av syntetisk ditt og syntetisk datt. Men finnes visst noen gode kjøp der også. :)

 

Killer bukse Lokeland, skoa kan jeg ikke si noe om da det ikke var et representativt bilde.

Skal prøve å se om jeg får tatt et bilde av buksen slik at man kan se teksturen. Den er nesten litt fløyelsaktig og ganske myk. Aldri vært borti en slik type vev før, men nå har ikke jeg særlig mange bukser i skapet heller. Får se om jeg ikke kjøper samme bukse i beige.

 

Slik ser skoene egentlig ut:

loabuc_full.jpg

Hvorre: Er egentlig ganske enig med det fkm skriver, bortsett fra at jeg kanskje ikke synes PSen er fullt så ille. Det eneste jeg kan legge til er at jeg ikke er særlig fan av gråstripede dresser/jakker og at jeg hadde likt en bredere cut-away krave bedre. Liker ellers jakkeslagene og pickstitching er jeg skummelt svak for (særlig når det er gjort for hånd).

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

bjorshol: Synes det var en fin skjorte på deg, den satt godt. Den andre er jo litt mer futt i, men jeg tror du ville være fin i den også, men kanskje litt vanskeligere å kombinere. Ser for meg noen jeans eller chinos til den nederste, gjerne i navy.

 

Skoene er jo klassiske og nydelige. Du skal ha veldig dårlig smak om du ikke liker dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Var ute for å finne nytt skjorteantrekk til jul/nyttår/diverse barbesøk nå i fremtiden. Fant en butikk der svart skjorte med rødt slips var best, og en der lyseblå skjorte med smalt blått slipt var best.

 

1057734.jpeg

 

1057735.jpeg

 

1057736.jpeg

 

Hva tror dere? Selv synes jeg den blåe ble mer formell, til familiebruk og den andre var mer festlig. Men er åpen for kritikk og forslag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...