Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Takk for konstruktiv kritikk! Ja, buksa er litt slaskete, enig i den, og bytter den nok ut med et par normale chinos. Mulig at jakken er litt for stor, legger ved et bilde til som gjør det litt enklere å se. Ser nå at passformen ikke er helt optimal, ja. Skal se hva jeg kan gjøre med den. Kjøpt på Zara for slikk og ingenting, så kan kanskje ikke forvente så mye heller.

Endret av Jottnegen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, ser greit ut det. Vi får bare se under halvparten av antrekket, i tillegg til at det er litt dårlig kvalitet på bildet, så det er jo ikke så mye å si... Props for valg av PS, ellers ser det "ordinært" og greit ut. Kan også nevne at jeg ikke er særlig tilhenger av dresser med sånne store ruter, gir meg veldig Bertoni/Selected-feeling.

 

Jottnegen: plusspoeng for godt forsøk, men klærne og da spesielt buksen er ganske pløsete. Det gir antrekket et dårlig helhetsinntrykk. Du kan få tak i et par slimme chinos med passende lengde, samt legge opp ermene på jakken, så er du mye lengre på vei :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Håk: Marineblå bukse og svarte sko? Litt for like farger imo. Ellers fint.

 

Jottenegen: Som Winston sier er buksa noe slapp. Er det cargo? Liker ikke de store lommene i det hele tatt.

 

e:

dePt: Liker lommetørkleet, men personlig syns jeg slipset hadde litt mange folder. Kunne sikkert hatt noe mønster også, enten på slips eller skjorte.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Følger og følger. Er ikke ihuga fan av brune på natten nei...

 

Lol. Party like it's 1899...

 

 

 

 

 

 

Bare for å være litt seriøs, er du klar over at den regelen i hovedsak gjelder formelle anledninger?

 

Ja, det er jeg klar over. Men det er noe jeg ikke liker å se personlig, og noe jeg helst ikke kler meg i selv.

Spar meg gjerne for de spydighetene dine...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Følger og følger. Er ikke ihuga fan av brune på natten nei...

 

Lol. Party like it's 1899...

 

 

 

 

 

 

Bare for å være litt seriøs, er du klar over at den regelen i hovedsak gjelder formelle anledninger?

Skulle akkurat til å skrive det samme. Irriterer meg hver gang pappa kommenterer hvordan det er skammelig at jeg bruker brune sko etter klokken 6..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hadde min far bare oppdratt meg på den måten. :love:

 

E:

 

Ertestuing - Hvor lange er buksene og hvor mye har du brettet opp? Skal jeg pirke må jeg vel si jeg syns bretten var noe stor.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

I mitt hus har det gått feil vei; jeg lærer opp pappa. :p Siden jeg ikke har nok penger til å realisere mine drømmer på meg selv, får jeg heller faren min til å realisere det på seg. :p En god del nye sko, slips fra E. Marinella og en Rolex Sub er ikke å forakte.

Lenke til kommentar

Hadde min far bare oppdratt meg på den måten. :love:

 

E:

 

Ertestuing - Hvor lange er buksene og hvor mye har du brettet opp? Skal jeg pirke må jeg vel si jeg syns bretten var noe stor.

De er ekstremt lange så en stor brett var ikke til å unngå. Brettet den vel fire ganger eller noe :p Skal få moren min til å legge de opp snart.

Lenke til kommentar

Det er ikke galt i den forstand, men matching ser meget, meget sjeldent bra ut og om noen anbefaler deg å matche slips og PS kan du nesten banne på at personen ikke har peiling på hva han snakker om. Komplementer heller. Bruk fargesirkelen.

Det med matching av slips og PS er ganske basic, sammen med f.eks. knepping av dress.

Hvilken farge på PS vil du da si passer til mørkeblått slips og lyseblå skjorte? Brukte dette med et blått PS med hvite prikker. Samt grå dress, brune sko, belte. Did i do wrong? :cry:

Lenke til kommentar

Det er ikke galt i den forstand, men matching ser meget, meget sjeldent bra ut og om noen anbefaler deg å matche slips og PS kan du nesten banne på at personen ikke har peiling på hva han snakker om. Komplementer heller. Bruk fargesirkelen.

Det med matching av slips og PS er ganske basic, sammen med f.eks. knepping av dress.

Hvilken farge på PS vil du da si passer til mørkeblått slips og lyseblå skjorte? Brukte dette med et blått PS med hvite prikker. Samt grå dress, brune sko, belte. Did i do wrong? :cry:

Blir litt mye blått imo. Hvit lin er jo ofte en vinner. Lilla, grønt og gult hadde nok også funket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...