Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1km er vel lite for å få noe utbytte. Begynn heller på 3km gjerne rundt bane slik at du lett kan sjekke fremgang! Fremgang motiverer =)

 

Jeg har en kompis som pådro seg slitasjeskade fordi han gav F i å bruke tid på tilvenning når han startet å løpe med fivefingers... Bedre å starte litt for forsiktig enn å drite seg ut og ende opp med å ikke kunne løpe på flere måneder.

 

Slitasje av 3km? Da er du virkelig råtten(og overvektig). Med mindre det er snakk om intervaller er 1km for lite.

 

Du vet tydeligvis ingenting om barbeintløping...

Lenke til kommentar
1km er vel lite for å få noe utbytte. Begynn heller på 3km gjerne rundt bane slik at du lett kan sjekke fremgang! Fremgang motiverer =)

 

Jeg har en kompis som pådro seg slitasjeskade fordi han gav F i å bruke tid på tilvenning når han startet å løpe med fivefingers... Bedre å starte litt for forsiktig enn å drite seg ut og ende opp med å ikke kunne løpe på flere måneder.

 

Slitasje av 3km? Da er du virkelig råtten(og overvektig). Med mindre det er snakk om intervaller er 1km for lite.

 

Du vet tydeligvis ingenting om barbeintløping...

 

Er det snakk om barbeint? Er vel tåskoa?

Lenke til kommentar

Det heter barefoot running, eller barbeintløping om du vil selv om man bruker den typen sko. Poenget er at man løper på en helt annen måte enn med tradisjonelle joggesko (man lander med vekten foran på foten i stedet for bak), og derfor brukes muskler som man vanligvis ikke bruker. Det fører veldig lett til slitasjeskader i starten, selv om man er en habil løper fra før.

Lenke til kommentar

Det heter barefoot running, eller barbeintløping om du vil selv om man bruker den typen sko. Poenget er at man løper på en helt annen måte enn med tradisjonelle joggesko (man lander med vekten foran på foten i stedet for bak), og derfor brukes muskler som man vanligvis ikke bruker. Det fører veldig lett til slitasjeskader i starten, selv om man er en habil løper fra før.

Lenke til kommentar

Slitasje av 3km? Da er du virkelig råtten(og overvektig). Med mindre det er snakk om intervaller er 1km for lite.

 

Lol, dagens. Jeg løper 3000m på 9:52, vil ikke akkurat si jeg er dårlig trent. Likevel presterte jeg å få antydning til benhinnebetennelse fordi jeg slurvet med tilvenningen, og jeg har vanligvis en løpestil som passer disse skoene godt da jeg lander på forfoten og ikke på hælen. Barbeintløping (som disse skoene er laget for) sliter noe enormt på legger og diverse andre muskler som ikke til vanlig blir brukt på den måten, så for å unngå kjipe skader burde man ta det meget rolig begynnelsen.

 

Det betyr ikke at man kun skal løpe 1 km 3 ganger i uken, men heller legge tilvenningsløping inn i et treningsprogram. Tåhev er ikke dumt.

Lenke til kommentar

Å knyte en four in hand er virkelig ikke så vanskelig, så det er jo bare å se en video på youtube elns.

 

Hugol: Trygg kombinasjon, men kanskje litt kjedelig? Men for all del, pent og trygt.

 

Tenkte det samme! Var keen på lysere skjorte, som jeg trodde jeg hadde, men neida :(

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe godt svar på vest-spørsmålet, men ville hatt slipset et par cm lengre og en større knute.

 

Har ingen peiling på hva knutene heter, og jeg kan bare én, men synes den her ser mer ungdommelig ut:

 

red-tie-knot.jpg

Endret av DBM
Lenke til kommentar

Tool4President

 

Jeg synes dressen sitter akseptabelt over skuldre og bryst, helt fin i armene, men at jakken er for kort. Den bør på en slank fyr som du, slutte ca ved langfingers nest siste ledd.

 

Litt for trang bukse, men det er visst slik ungdommen skal ha det i dag...

 

Vesten er også mye for kort, og bør dekke linningen når du står. Det blir et merkelig blikkfang sånn som det er nå. Ser til og med litt av skjorten. Er den nederste kanppen ukneppet?

 

Kanskje slipsknuten kunne vært litt større, men ikke mye i fall. Savner en PS.

Lenke til kommentar

Jottnegen: Solid. Pene sko og dress. Synes kanskje slipset var knytt litt for langt, skal det ikke nede ved starten av beltespennen, elns?

 

Calico: Jeg er ingen fan av jenas og blazer. Jeg liker helle ikke vesten, og at du matchet slips og lommetørkle... Altså, ingen fan : p

Jo, slipset skal helst slutte ved starten av beltespennen. Hvertfall det jeg har lært.

 

Calico: Enig med Dexter her, i tilegg var slipsnålen forferdelig. Og liker heller ikke armbåndene. Skoene ser fine ut. :)

 

Edit: Det er forresten ikke noe galt å matche PS og slips, det bare passet ikke her.

Endret av kallepetrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...