Gå til innhold

Smarttelefon-brukere (minus Apple) - har du knust din skjerm?


Lami

  

45 stemmer

  1. 1. Har du knust skjermen på smarttelefonen din? Eller andre (bruks)skader som har stor påvirkning?

    • Ja, jeg har enten knust skjermen eller/og andre bruksskader som påvirker oppførselen etc på telefonen.
      11
    • Nei, det har jeg heldigvis ikke!
      34
  2. 2. Hvis du har/hadde knust din skjerm/bricket/annet, ville du betalt for reperasjon av den (se bort ifra reklamasjon&garanti)?

    • Nei, telefonen var såpass billig at det sikkert ikke vil lønne seg.
      12
    • Ja, det ville jeg helt klart.
      13
    • Nei.
      4
    • Kanskje, hvis det er billig og tar kjapp tid.
      16


Anbefalte innlegg

Har hatt iphone 3G og Galaxy S, og har Galaxy Nexus nå. Har ikke mista tlf. i bakken noe særlig, men de gangene det har skjedd, har skjermen sluppet unna uten skade. Har et par bittesmå riper i skjermen på Nexusen, men de synes ikke med mindre man vet at de er der. Hvis skjermen hadde blitt totalknust, ville jeg nok antageligvis prøvd å fått den reparert, for jeg ser ikke noe poeng i å bytte ut denne telefonen på en stund enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står jo i linken... Du betaler kun for arbeidet og ingenting for skjermen... Men ja, spørsmålet er jo om man kan gå til service stedet og kan få gratis skjerm og gjøre jobben selv:-)

Helt klart, en ting som er sikkert er at det ikke er vanskelig å bytte disse selv. Så uansett godt tilbud. Men hva hvis man skulle være uheldig og knuse skjermen igjen etter å ha byttet den selv? Mister man da retten til denne ordningen eller er det helt uavhengig av slikt? Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...