Gå til innhold

10 Microsoft-programmer vi virkelig liker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virtuelle skrivebord er kanskje den tingen jeg savner mest i Windows. Dersom man jobber med ulike ting, men som har litt forskjellig kontekst så vil jeg si at flere skrivebord tilsvarer det å ha flere skjermer.

 

Problemet er at jeg ikke har funnet ett eneste program som fungerer godt til denne oppgaven. Spørsmålet er egentlig hvilket program som er minst elendig til oppgaven. Dette inkluderer også Desktops. Fellesnevneren er at desktop-switcherene etter hvert blir ekstremt treige, ustabile, at vinduer rett og slett forsvinner og at modale vinduer ikke oppfører seg riktig. Kort og godt en dårlig spøk.

Lenke til kommentar

Hardware.no på sitt beste..

 

Og dette var ment negativt? Faktisk flere småprogrammer her jeg ikke kjente til, og skal teste med en gang:)

 

Så lenge de publiserer gode, dyptgående artikler om andre ting, så spiller det da ingen rolle om det kommer artikler av denne sorten? Faktisk, så liker jeg dem.

Hva får deg til å tolke det negativt? Jeg tolket det positivt.

 

Hva får deg til å tolke det positivt? Jeg tolket det negativt.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg satt meg inn i Windows 8, men er det ikke en forestående forbedring med hensyn på flerskjermsmodus der?

 

Den er forbedret i den forstand at startlinjen dekker alle skjermer, og du kan velge å vise startlinjeikonet på den skjermen programmet kjører på, alle skjermer, hovedskjerm og skjermen det kjører på etc. Ganske kjekt egentlig selv om det ikke høres ut som så mye.

Lenke til kommentar

Hardware.no , dere har glemt EMET. Gratis sikkerhetsprogram laget av Microsoft. Jeg synes den fungerer veldig bra, og trekker ekstremt lite prosessorkraft. Kombinert med Microsoft Security Essentials er PC'en ganske greit beskyttet.

 

 

"The enhanced Mitigation Experience Toolkit (EMET) is designed to help prevent hackers from gaining access to your system. The new EMET 3.5 (Tech Preview) features 4 new mitigations that are aimed at mitigating ROP (Return-Oriented Programming) attacks."

 

Lastes ned her:

 

http://www.microsoft...s.aspx?id=30424

Endret av _mas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...