Gå til innhold

Erfaringer med Plextor PX-708A


josh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min klokka 11.59 i dag av postmannen ;)

 

men er ikke hjemme nå så jeg installerer den i morgen.

 

lest andre plasser på internett:

 

-8X brenning virker ikke i nero, da feilbrenner den på slutten av platen. Må vente på en nero oppdatering....

virker visstnok konge i alle andre programmer

 

-arita 4X DVD+R virker på 8X, disse kan kjøpes hos www.brenner.no Verbatim 4X DVD+R virker også på 8X, disse selges overalt.

 

denne brenneren brenner første del av platen på 6x og siste del på 8x så den er ikke helt 8x på hastighetssiden.

Lenke til kommentar

kom hjem litt tidligere enn ventet ;)

 

det fulgte ikke med papirmanual eller tomme plater, kun brenner, 2 program cd'er, ide kabel og skruer samt en hurtiginstallasjonsveiledning.

 

stemmer alt jeg sa i forrige posten, men;

 

brenne på 8X på arita 4X plater gir uleselige plater... har ingen verbatim å teste med akkurat nå.

 

Nero 6.0.0.11 er den eneste nero versjonen som funker på 8X DVD+R brenning med denne brenneren.

 

total tid for å brenne en full dvd på 8X er ca 8 minutter....men dvd'en funka ikke.

 

VIRKER IKKE med noen princo plater.....ser ikke at platen er satt i engang. Datasafe (som også er princo) virker allikevel.

 

Nei det her lukter det både av firmware oppgradering(plextor, sett i gang og jobb) og programvareoppdatering(Ahead, sett i gang og jobb) av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...