Gå til innhold

iPad Mini om to uker?


Anbefalte innlegg

Jobs har i tillegg tatt feil mange ganger. Han har i intervjuer fortalt hvordan han godt kunne nekte for en ting, men senere snu totalt om bare de han jobbet sammen med overbeviste han. Er det ikke slik vi alle er uansett?

Joda, jeg ser den, og ja, slik er de fleste av oss. Men akkurat dette hørte jeg aldri at han snudde på. Så da går jeg ut fra at han ikke gjorde det.

 

Det er sant, men jeg ville tro dette var planlagt også i hans tid? Uansett, så finnes det endel tidligere eksempler også. Ikke at det er noen gigantisk greie, for all del.

Hvorfor ville du tro det? Som du sier, det er ikke noen stor greie. Jeg bare lurer på hva som får deg til å anta at det var planlagt...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får telle antall ganger samsung har skiftet adapter de tre siste årene.

???

Usikker på hvilken adapter du hinter til.

 

Litt av historikken i hjemmet vårt:

-x Samsung Jet = micro usb

-x Samsung Wave = micro usb

Samsung Galaxy S(1) = micro usb

Samsung Galaxy S2 = micro usb

Samsung Galaxy Note(1) = micro usb

Samsung Galaxy Note 10.1 = egen kontakt for tabs

 

Mulige kjøp i nermere fremtid:

Samsung Galaxy S3 = micro usb

Samsung Galaxy Note II = micro usb

 

Eneste som skiller seg ut er som du ser Note 10.1/Tab som alle bruker en egen kontakt.

 

Kan jo legge til at vi har én micro usb lader i pauserommet på arbeidsplassen som passer til 95% av telefonene. Unntakene er én (kanskje flere som jeg ikke vet om) iPhone og noen gamle Nokia.

Resten... det vil si alt av nyere Samsung, Nokia, Sony (Eriksson) HTC, LG og m.m kan lades av samme laderen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...