Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Hva gjør dere med klær som må renses? Jeg vasker dem på 30, men merker at det kanskje ikke er så lurt i lengden. Et logisk svar er jo å faktisk rense dem, men det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som handlegaten på den nye terminalen på Heathrow kommer til å passe oss shoppinggale ganske godt, men blandt annet C.Dior, Bulgari, Prada og den kommende flaggskipbutikken til Gucci. Kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til nesten reise :)

 

Passer meg fint, skal til Heathrow flere ganger i sommer :)

Lenke til kommentar
Hva i alle dager jobber dere som? Jeg vil også ha en jobb der man kan reise så mye.

 

Jeg virket litt for høy på pæra med den kommenraten jeg skrev, selvkritikk!

 

Men jeg har familie i England, så jeg har reist dit privat. Er ikke i arbeidslivet enda, blir fortsatt utdannet :)

Endret av Haute couture
Lenke til kommentar
laffe,

Jeg har kjøpt en selv faktisk, og får mye skryt for den. Du får den ganske billig på J&J / Selected, eller noe dyrere fra f. eks Tiger (1000-1200).

Selv fant jeg en fra et ukjent merke satt ned fra 999,- til 299,- pga lagersalg :D

 

Er det noe navn på de klærene? Så at jeg slipper å lete, men heller spør om de har

Lenke til kommentar
Hva i alle dager jobber dere som? Jeg vil også ha en jobb der man kan reise så mye.

 

3 jobber og null utgifter annet enn bil, så har mulighet til å kose meg litt :)

 

Laffe: Finnes uttalige forskjellig kallenavn på sånne bukser, men enkleste og mest forstålige er rutete bommulsbukser :)

Lenke til kommentar

Hvordan er utvalget på Bogart i Tønsberg nå egentlig?

Er det noe annet litt mer spennende enn ToS, PRL, Hugo Boss, Lacoste, Paul Smith osv. nå? Skal ditt til helgen, men vet ikke om jeg gidder å legge inn ekstra tid til handling viss det er ikke er noe annet enn det å få tak i.

Lenke til kommentar
Hvordan er utvalget på Bogart i Tønsberg nå egentlig?

Er det noe annet litt mer spennende enn ToS, PRL, Hugo Boss, Lacoste, Paul Smith osv. nå? Skal ditt til helgen, men vet ikke om jeg gidder å legge inn ekstra tid til handling viss det er ikke er noe annet enn det å få tak i.

 

Et søk på Bogart Tønsberg ga meg dette;

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

BRANDS

D&G

G-Star

Tiger of Sweden Black

Tiger of Sweden Silver

Tiger jeans

Paul Smith accessories

PS Paul Smith

Stenstrøms

Boss Orange

Acne jeans

Filippa K

Replay

Nudie jeans

The North Face

Perfect Moment

No Nationality (vår 08)

Polo jeans(vår 08)

Nike (vår 08)

Stone Island (vår 08)

Fred Perry shoes (vår 08)

Tretorn (vår 08)

Paul Smith sko

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...