Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

en ting jeg lurer på . aner ikke hvilken hårfarge jeg burde ha og kler best . blondt,brunt,striper etc . hva syns dere er finest? brunetter eller blondiner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
en ting jeg lurer på . aner ikke hvilken hårfarge jeg burde ha og kler best . blondt,brunt,striper etc . hva syns dere er finest? brunetter eller blondiner?

7788935[/snapback]

Hvilken hårfarge har du nå da?

Vil ikke anbefale å gjøre drastiske forandringer i fargen din. Den gir bare stygg etterveks og masse penger blir brukt. Vil du bli blond anbefaler jeg deg å stripe det lysere og unngå bleking. Det herper håret ditt, og ikke minst hodebunnen din.

Skrevet (endret)

Synes du ser ganske fin ut slik du er nå jeg da, men :)

Hva med litt brunskjær da? Har du vært inne på tanken? Tror kanskje du hadde kledd det...

Endret av Gabi Heinze
Skrevet
Synes du ser ganske fin ut slik du er nå jeg da, men :)

Hva med litt brunskjær da? Har du vært inne på tanken? Tror kanskje du hadde kledd det...

7789346[/snapback]

kanskje det hadde vært noe :hmm:

Skrevet (endret)

likte håret jeg og, men hvis du absolutt skla gjøre noe, kunne du jo farge det litt mørkere. eller bare stripe litt. :)

edit: leif, kom deg vekk...

Endret av multisync
Skrevet

Du hadde kjempefin glans i håret ditt også. Jeg ville beholdt det slik. Håret blir skadet og tørt av farging, og når du har såpass langt hår så tar det EVIGHETER før du får bort hårfargen helt av håret ditt (nytt hår må vokse ut og det gamle klippes bort).

Skrevet
Noen som veit noen bra boksere utenom BB?

7789743[/snapback]

Jeg har noen D&G-boxere som er herlige, lå på rundt 150,- i Danmark. Vet ikke hvor de er å oppdrive i Norge. Ellers har Calvin Klein ganske gode boxere :)

Skrevet (endret)
Skal ha sko til ca.700,- kanskje mindre hvis det går.

Har sett på disse:

www.2sko.no --> Puma --> herre --> neste side --> de skoene som er helt nederst til høyre. (svart og hvit sko med puma i gullfarge) skoene heter Sky Demi

7788501[/snapback]

Bare sånn at dere vet det så har jeg bestilt disse skoene.

Hva synes dere?

Endret av Singh tha king

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...