Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

For å bulke er mandler (og andre nøtter) gull. 630kcal/100g

 

"Pannekaker" med cottage cheese, havregryn og egg er også supert:

250g cottage cheese (tine har endret pakkene nå)

90g havregryn

5 egg

Bruk en miksmaster til det blir en røre og stek det som pannekaker.

ca 1000 kcal og 65g proteiner (+10g ekstra fra havregryn om du teller det)

funker det med havremel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

^Tine fornyet designet og endret mengden. Nå er det 250g og 420g. Før var det 300g. Med det nye designet tok de seg også friheten til å øke prisene :(

Lenke til kommentar

Hadde den sykkelen hatt en normal styreratt, så hadde jeg lett brukt den til å sykle rundt i sentrum. Ellers såg rattet litt vell lavt ut? Ser for meg at det er ubehagelig med normale klær på..

 

^Tine fornyet designet og endret mengden. Nå er det 250g og 420g. Før var det 300g. Med det nye designet tok de seg også friheten til å øke prisene

 

Skulle trodd man fikk mer for pengene for å handle stor cottage cheese, men det er faktisk blitt dyrere.. Kjipt.

Endret av baBuShKa
Lenke til kommentar

Hadde den sykkelen hatt en normal styreratt, så hadde jeg lett brukt den til å sykle rundt i sentrum. Ellers såg rattet litt vell lavt ut? Ser for meg at det er ubehagelig med normale klær på..

 

 

 

Skulle trodd man fikk mer for pengene for å handle stor cottage cheese, men det er faktisk blitt dyrere.. Kjipt.

Det heter ikke ratt, ratt er rundt og funker veldig dårlig på sykkel.

Du ville nok blitt sliten av å sykle sakte rundt i byen med en slik styre, men skal du sykle superfort vil det hjelpe mye på luftmotstand.

 

Går helt fint med vanlige klær, du drar nok ikke ut på en firetimers tur med en slik sykkel.

Lenke til kommentar

Båtsko til 230 USD fra Rancourt eller 65 USD fra Sebago? Hvilke skal jeg velge. Er Rancourt såpass mye 'bedre' mtp. holdbarhet og komfort?

 

Rancourt er smooth med en gang, Sebago skoene må ha seg en dukkert i saltvann samt et par måneder med flittig bruk for å bli perfekt. Sebago til 65 USD er alltid en vinner.

Lenke til kommentar

ligger ikke det i "for mye" at det er for mye da?

går ikke an å bruke det som et mål på hva som er for mye :p

 

for mye vann er for mye

 

tunfisk er digg ja,

Tunfisk og annen fisk er til tider full av tungmetaller. Derfor spiser ikke denne mannen fisk. Tungmetaller er som kjent svært skadelig for kroppen. Du kan jo tenke på at hver gang du spiser tunfisk, så spiser du litt bly :) :) :) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...