Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Da ble det nye boots på meg i dag. Gikk for RM Williams Craftsman i chestnut. De hadde en farsdagskampanje gående, så jeg fikk med en duffle bag på kjøpet (ordninær pris $200). Kunne valgt et krokodillebelte, men det er ikke helt meg.

 

 

 

post-40045-0-02689400-1345791875_thumb.jpg

post-40045-0-86368300-1345791888_thumb.jpg

 

 

Hot stuff. Var selv innom en RM Williams-butikk i Brisbane, men blir litt stress å dra med seg Chelsea boots på en backpacker-tur. :(

 

Lokeland: Tror Dag har en bukse derfra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit at du synes det. Hvorfor er post #48495 idiotisk?

 

Fordi det er opplagt hva han mener med "alternativet". Uansett, dette blir for dumt. Slutt å stille spørsmål som åtteåringer kunne svart på og bruk hjernen i stedet. Selvfølgelig er det meningen at skuldersømmen skal være ytterst på skulderen og ikke ti cm ned på armen.

Du har vel ikke vurdert å heller legge frem ting på en normal måte fremfor å være frekk når noen kommer med et spørsmål som dessverre topper din idiotiv-skala? Det er fullstendig unødvendig å skape så mye dårlig stemning som du til tider dessverre gjør.

Jeg tror ikke fkm er den eneste som begynner å reagere på at forumet til tider spammes ned av grenseløst idiotiske spørsmål hvis svar er helt opplagt.

For å ta denne genseren som eksempel: heter det skuldersøm, er sannsynligheten så stor for at den skal gå over skulderen at uansett hvor mye peiling man har på gensere eller ikke kan man ta utgangspunkt i det svaret, bare ut ifra navnet.

 

Og ærlig talt: man er jo ikke så hårsår at man blir lei seg når en som kaller seg for fkm på internett begynner å uttrykke irritasjon? Den forrige rekken med poster (inkludert hans lange som ble slettet, RIP) var priceless å lese.

 

Og om alle spørsmål her som kommer på annenhver side: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1368856

Lenke til kommentar

Greit at du synes det. Hvorfor er post #48495 idiotisk?

 

Fordi det er opplagt hva han mener med "alternativet". Uansett, dette blir for dumt. Slutt å stille spørsmål som åtteåringer kunne svart på og bruk hjernen i stedet. Selvfølgelig er det meningen at skuldersømmen skal være ytterst på skulderen og ikke ti cm ned på armen.

Du har vel ikke vurdert å heller legge frem ting på en normal måte fremfor å være frekk når noen kommer med et spørsmål som dessverre topper din idiotiv-skala? Det er fullstendig unødvendig å skape så mye dårlig stemning som du til tider dessverre gjør.

Og ærlig talt: man er jo ikke så hårsår at man blir lei seg når en som kaller seg for fkm på internett begynner å uttrykke irritasjon? Den forrige rekken med poster (inkludert hans lange som ble slettet, RIP) var priceless å lese.

 

Har ikke blitt lei meg...

 

Hvis du refererer til Monty Python videoen, var det er grenseløst festlig spøk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Dere andre som har kjøpt Equusleather, hvor lang tid tok det før dere fikk beltet i posten? :)

Kjøpte et 21. juli. Det er ankommet landet nå, men tar vel et par dager til før det er fremme. Altså en 4-5 uker vil det nok ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...