Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

???????????????

 

 

 

 

 

 

Definitivt utrolig fin, men hvor anvendelig er den :hmm:

 

Ja, syns den er sweet. Var ikke dyre greiene heller, 490£. Blir nok kjøp hvis jeg tar turen til England. Tar mål og slikt der borte, så får jeg de til å sende den over sjøen. Eventuellt så får jeg bare bli i England til den er ferdig.

 

Hvis du skal kjøpe dress fra Bookster ville jeg uten tvil gått for det nye snittet de tilbyr på jakker (3/2 roll lounge jacket). Det er verdt å nevne at hvis du skal få dem til å ta mål må du til Ross on Wye, som ikke akkurat er sentralt i England...

Lenke til kommentar

???????????????

 

 

 

 

 

 

Definitivt utrolig fin, men hvor anvendelig er den :hmm:

 

Ja, syns den er sweet. Var ikke dyre greiene heller, 490£. Blir nok kjøp hvis jeg tar turen til England. Tar mål og slikt der borte, så får jeg de til å sende den over sjøen. Eventuellt så får jeg bare bli i England til den er ferdig.

 

Hvis du skal kjøpe dress fra Bookster ville jeg uten tvil gått for det nye snittet de tilbyr på jakker (3/2 roll lounge jacket). Det er verdt å nevne at hvis du skal få dem til å ta mål må du til Ross on Wye, som ikke akkurat er sentralt i England...

Ja, jeg så dette. Nesten på grensen til Wales. Er ikke akkurat fett å kjøpe dress også har man målt noe feil. Det er jo alltids mulig å sende en mail og spørre hvilke målemetoder de bruker. Nevertheless, sweeter dresser fra Bookster.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg likte stoffet så veldig godt jeg heller. Jeg har ingenting i mot "bold tweeds", men akkurat den fargekombinasjonen var ikke den peneste jeg har sett...

 

Edit: det skal sies at jeg sjelden er fan av rødt uansett hvilken kombinasjon det er i...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Vel, uansett hvor god den dressen der er minte den meg om Moods of Norway.

Tenkte akkurat det samme. Skal litt til å se bra ut med den på. Og det sier jeg, som har en bomullsdress i blått gingham-mønster ...

Wait waat?

Jeg har sett to ginghamblazere. Det ser jo bare direkte sykt ut, spør du meg. Tror faktisk ikke jeg har sett NOEN som puller det off. Ikke 70 år gamle damer i ginghammønstret drakt heller.

Lenke til kommentar

Jeg syns det virker som om posten/tollvesenet har vært jævlig slappe i det siste. Jeg har ikke betalt toll på noe sendt med posten på sikkert 4-5 måneder, og jeg får noe i posten sikkert en gang i uken i gjennomsnitt.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd at jeg må betale tollkostnader noe annet sted enn på postkontoret når ting blir sendt med posten. Jeg har aldri hørt om at de sender ut regninger i det hele tatt.

Har skjedd en gang med meg, når jeg handlet fra Saddleback. Da kom regningen med toll to måneder etterpå, rimelig surt.

 

Ellers er jeg enig i at posten har blitt slappere, får relativt ofte pakker og har ikke fått tollgebyr på seks-syv måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...