Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Er omtrent akkurat ett år siden jeg kjøpte min eneste TH-skjorte, og den har vært helt grei. Hverken nevneverdig bedre eller dårligere enn resten av skjortene mine.

Om du finner ei TH-skjorte som sitter bra og ikke er spesielt dyr er det vel bare å kjøre på?

 

Synes selv av TH skjorter sitter veldig bra! Definitivt verdt prisen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer veldig an på kragen. Jeg har sett BD-krager med slips der det har passet, men på generelt basis ser det nærmest alltid best ut uten slips.

 

Tilleggsopplysning (for å være hyggelig): Det heter jernteppe.

 

@Christian: Mener du at man ikke kan gå med en RL OCBD uten slips eller misforstod du spørsmålet hans?

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Tenkte det samme, fkm. Blir som den gangen noen spurte om hvordan man bretta opp buksekantene, og hvordan man skulle knyte sjerfet sitt. Når folk ikke finner ut hvordan man bretter skjorteermene sine ligger det elementære intuitive feil et eller annet sted. Eventuelt er man bare så forferdelig opphengt i regler og normer.

 

Bare brett for fucks sake.

Lenke til kommentar

Vanskelig å forklare, men jeg drar bare ermet et stykke oppover armen, og bretter den ned igjen, såruller den en gang … Omtrent slik, bare at jeg ikke bretter den så jævlig langt opp og ikke så mange ganger: http://www.youtube.com/watch?v=phSKdxFvdY0

 

Egentlig er det ikke værre enn å bare rulle dem oppover, men når du gjør det som over, så holder den mye bedre og detter ikke ned …

 

 

 

 

Drar til Miami i natt i en uke, så en uke i Houston, satser på mye shopping!

Endret av The mighty Quinn
Lenke til kommentar

Antatra: Er vel noe av det jeg refererer til i "Når folk ikke finner ut hvordan man bretter skjorteermene sine ligger det elementære intuitive feil et eller annet sted. Eventuelt er man bare så forferdelig opphengt i regler og normer.".

 

Selvsagt er det lov å spørre. Derav må det også være lov å svare. Det ligger en intuisjon bak det å brette skjorteermene som er så naturlig at det ikke er rart at noen reagerer. Får meg til å tenke på hvordan personen reagerer om noe skulle skje i det virkelige liv. Det er lov å tenke sjæl og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...