Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, er du sann, b0nn3? Var ikke klar over at det var tråden for nyrevolusjonerende ideer blant bukseingeniører. Eller tar du bare ikke sjulagsironien? Litt av moroa ligger jo nettopp i at spanderbukser er et velbrukt utrykk blant harrytasser, og når det faktisk står skrevet 'spending pants' bak på rævva på en som bærer på en MoN-pose, så blir hvertfall situasjonsironien priceless for min del. Men takk for at du sa ifra om at det var et gammelt utrykk, haha.

Ja, jeg er sann. Det er et uttrykk som egentlig aldri brukes hvor jeg ferdes - altså har jeg ikke hørt det i bruk hos harrytasser og tenkte at det er "deres" uttrykk. Jeg tenkte bare at wellwell, MoN har gjort et "vittig" forsøk på å navngi buksemodellen - så ikke noe særlig situasjonsironi i at harrytasser går med bukser navngitt etter harrytassuttrykk.

Lenke til kommentar

Spanderbukser er, som du sier, et gammelt utrykk. Ikke bare "her" (Oslo), men såvidt jeg kan forstå, over hele fjøla. Han hadde ikke på seg MoN-bukser, han hadde på seg "SPENDING PANTS" (over hele rævva). Med MoN-pose i hånda. Ikke noe annet enn en artig observasjon. Rart at noen kunne "misforstå" etter det jeg skrev, men wellwell ... som man sier hvor du ferdes.

Lenke til kommentar

Noen som anbefaler noen litt mer casual skjorter som kan brukes til sommeren? Har lyst til å prøve noe annet en RL og Moderntailor.

Our Legacy har jo mange gode skjorter, men styr unna de med masse mønster på.

Takker.

 

Hvordan er kvaliteten på Tommy Hilfiger sine skjorter egentlig? Er 80's 20 ply fabric. Spør fordi jeg har en skjorte derfra som har utrolig god passform. I tillegg koster ikke skjortene mer enn 300-400 kr per.

 

EDIT: Eneste er at skjortene som oftest bruker kontrasttråd til å sy på knappene, men er ikke krise egentlig.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Skjorten i buksene og genser over.

 

Jeg eier ingen gensere som er egnet til formålet. Men jeg har tid til å gå til innkjøp av genser i morgen hvis jeg finner noe jeg liker.

 

Bukse og skjorte er som vist nedenfor. Hva slags genser og hva slags farger er det som vil passe? Skjorta er lyseblå, men har også en helt ensfarget hvit skjorte og en hvit skjorte med helt tynne blå (?) striper.

 

Tenkte brunt belte og brune "pensko". Har ingen andre pene sko, og bare et sort belte som alternativ.

 

Skal naturligvis fram med strykejernet i morra. Ingen kommentarer på gardinene, jeg leier og har ikke giddet å kjøpe nye :p

post-259379-0-23042500-1331685265_thumb.png

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd det med mine, Vet.

Nedtur, får bare prøve å se, de er jo ikke ubehagelig å ha på seg, kjenner bare at det hadde vært greit å gå opp en halv størrelse eller noe slikt, om det ikke går så har jeg jo alltids noen småbrødre å gi dem til :)

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd det med mine, Vet.

Nedtur, får bare prøve å se, de er jo ikke ubehagelig å ha på seg, kjenner bare at det hadde vært greit å gå opp en halv størrelse eller noe slikt, om det ikke går så har jeg jo alltids noen småbrødre å gi dem til :)

Du kan jo prøve å ha slike skotrær i de. Det funket hos et av mine sko, som var litt for store.

Lenke til kommentar

Det er skinnsko, så jeg antar at de utvider seg litt hvis de er trange, Vet.

Brukt de i hele dag og enten så har føttene mine krympet eller så er de store nok nå, var jo ikke for små, men for trange så digg at det løste seg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...