Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis du overser at jakkeslagene ser ut som to bananer, at armhullene rekker halvveis ned på jakken og at brystet ser ut som om det er like føyelig som en papplate ser det ut som en helt akseptabel blazer. Personlig liker jeg å ta med sånne ting når jeg vurderer en blazer, men kanskje det bare er meg...

Lenke til kommentar

I det daglige er det litt much for de aller fleste å gå med blazer, mener egentlig.

 

Øh... Jeg er enig i at det er latterlig å gå med blazer til daglig om man er 16, men for en voksen mann er det da på ingen måte for mye.

Okei. Rettelse: For de fleste her på forumet :p For folk med kontorjobb er det nok greit, og på fest/lignende. Men på skole/universitet blir det litt mye i de aller fleste tilfeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, hvis du overser at jakkeslagene ser ut som to bananer, at armhullene rekker halvveis ned på jakken og at brystet ser ut som om det er like føyelig som en papplate ser det ut som en helt akseptabel blazer. Personlig liker jeg å ta med sånne ting når jeg vurderer en blazer, men kanskje det bare er meg...

 

Sier meg jo så klart enig punktene, men ut fra bildet så det ikke ut som om blazeren var av særlig høy pris, og med hensyn på det vil det nok være helt ok. At slagene buer seg kan muligens komme av at det buler ut fra brystet, men lyssettingen skjuler det. Er det dog slik de er må jeg si meg enig at det var i overkant mye.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvorfor prisen skal ha noe å si. Stygt er stygt... Det er bedre å ha en blazer man er fornøyd med enn 5 man ikke liker. Det er bedre å spare en liten stund enn å kjøpe en haug med dritt man aldri bruker.

Endret av fkm
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...