Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iblant så lurer jeg på om fkm tør å oppføre seg sånn på ekte blant folk. Og ja, jeg vet at du kødder ofte her på Mov, men det må da finnes grenser.

 

Fkm er fra Asker og studerer på BI. Han er en vinner.

 

fkm har både et skarpt blikk, en skarp tunge og solide kunnskaper om herreklær. Noen ganger fører det til at han blir for streng og krass. Men at han har grundig peiling er det ingen tvil om, heller ikke at han sier rett ut hva han mener, også om noen skulle bli såret av det.

 

Synes dette oppsummerer det som har skjedd med denne tråden ganske godt. Er helt umulig for en stakkar å spøre om noe her uten at en av de kule internett-gutta kommer å høvler deg ned for enten å ha feil meninger eller feil terminologi.

 

Enkelte i denne tråden hadde hatt godt av en bamseklem. Det er lov (og anbefalt) å være litt rundere i kantene.

 

Det er jeg enig med deg i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ler av det, men jeg forstår ikke poenget med å være så ekstremt krass i sin kritikk. Kritikk er greit det for min del og gjærne rett på meg dersom jeg har feil (noe jeg har fra tid til annen da jeg ikke har vært så veldig lenge innen klassisk herremote) Jeg er relativt ny i gamet og visste ikke hva en pocket square var for 1 år siden en gang. Forrige uke trodde jeg Harris Tweed var et merke og ikke et stoff.

 

Har lært utrolig mye her inne og mye har jeg lært av fkm. At han sitter inne med kunnskaper gjør han, men det har noe med måten man framlegger denne kunnskapen på. Jeg tar meg så aldeles ikke nær av det, men det kan hindre andre bukere å søke hjelp og å f.eks legge ut sine antrekk.

 

_________________

 

Kan godt legge ut et bilde av jakken på meg. Skal se om jeg får gjort det i løpet av kvelden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synes dette oppsummerer det som har skjedd med denne tråden ganske godt. Er helt umulig for en stakkar å spøre om noe her uten at en av de kule internett-gutta kommer å høvler deg ned for enten å ha feil meninger eller feil terminologi.

 

Enkelte i denne tråden hadde hatt godt av en bamseklem. Det er lov (og anbefalt) å være litt rundere i kantene.

post-251632-0-50837900-1328652308_thumb.jpg

Endret av sebastifuck
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes dette oppsummerer det som har skjedd med denne tråden ganske godt. Er helt umulig for en stakkar å spøre om noe her uten at en av de kule internett-gutta kommer å høvler deg ned for enten å ha feil meninger eller feil terminologi.

 

Enkelte i denne tråden hadde hatt godt av en bamseklem. Det er lov (og anbefalt) å være litt rundere i kantene.

Det er jo faktisk omvendt. Alle hater på fkm.

Lenke til kommentar

Tror poenegt med bildet er at det kommer en med andre meninger, han blir rakka ned på, deretter blir han som alle de andre. "Hive mind"

 

denne posten var meningsløs, glem det :p

 

Jo, nettopp. Det er jo ikke på noen som helst måte det som skjer på mov, hvis man da ikke mener at det er "hive mind" å ha et forhold til passform, kvalitet og utseende på klær. Jada, tilbakemeldingene kan være litt krasse, men hvis noen kommer med en god ide er det ingen som reagerer negativt på det. Hvis noen derimot kommer med Bertonidressen sin og tror at det er kvalitet i verdensklasse vil man få reaksjoner på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...