Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Var å prøvde Barbour Beaufort i dag, den passet bra i 38 (S), men synes den var litt lang, kunne godt ha kjøpt en kortere version. Jakken har jo litt vekt så skulderpartiet blir jo også litt spinkelt. Barbour Bedale er nesten like lang, så på New Utility, men var mye lommer... Finnes det noe ala New Utility uten brystlommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har begge, og merker ingen forskjell? Heritage Liddesdale i small er like slim og sitter likt som en Akenside i Medium, vil nå jeg si.

Jeg regner med at dette betyr at du har Heritage Liddesdale i small? Hvor høy er du? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe den til våren jeg også, men vet ikke helt om jeg skal ha small eller medium. Jeg lurer på om small blir litt kort til en person på 187.

Og folk kan hate meg så mye de vil fordi jeg kommer til å se ut som resten av Oslo, men her jeg bor har jeg bare sett en bestemor i quilted jakke én gang, så jeg tror jeg overlever...

Lenke til kommentar

Var å prøvde Barbour Beaufort i dag, den passet bra i 38 (S), men synes den var litt lang, kunne godt ha kjøpt en kortere version. Jakken har jo litt vekt så skulderpartiet blir jo også litt spinkelt. Barbour Bedale er nesten like lang, så på New Utility, men var mye lommer... Finnes det noe ala New Utility uten brystlommer?

 

Prøvde du bedale? Den er merkbart kortere enn beaufort. Hvis jeg bare skulle hatt en oilskinjakke tror jeg jeg hadde gått for bedale, da den er en fin mellomting. Jeg har både New Utility og Beaufort, og NU er for kort for ganske mye (til og med en del gensere).

 

Edit: Så vidt jeg vet er ikke Ashby noe særlig kortere enn bedale, bare litt smalere.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Var å prøvde Barbour Beaufort i dag, den passet bra i 38 (S), men synes den var litt lang, kunne godt ha kjøpt en kortere version. Jakken har jo litt vekt så skulderpartiet blir jo også litt spinkelt. Barbour Bedale er nesten like lang, så på New Utility, men var mye lommer... Finnes det noe ala New Utility uten brystlommer?

 

Prøvde du bedale? Den er merkbart kortere enn beaufort. Hvis jeg bare skulle hatt en oilskinjakke tror jeg jeg hadde gått for bedale, da den er en fin mellomting. Jeg har både New Utility og Beaufort, og NU er for kort for ganske mye (til og med en del gensere).

 

Edit: Så vidt jeg vet er ikke Ashby noe særlig kortere enn bedale, bare litt smalere.

 

Takker. Prøvde ikke Bedale, da de ikke hadde den inne på Ferner, men høres ut som en perfekt mellomting. Problemet er at Bedale var utsolgt på countryattire, driver å leter etter andre mulige butikker som har den på nett.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Inkludert frakt blir det som regel billigere på CA (som har gratis frakt) hvis man bestiller en ting, og de har også inkludert "gave" (som regel skjerf eller hette). Bestiller man flere ting så fraktkostnaden blir fordelt over flere ting blir det som regel billigere på BITC.

Lenke til kommentar

Inkludert frakt blir det som regel billigere på CA (som har gratis frakt) hvis man bestiller en ting, og de har også inkludert "gave" (som regel skjerf eller hette). Bestiller man flere ting så fraktkostnaden blir fordelt over flere ting blir det som regel billigere på BITC.

 

Endra posten, fant ut at http://www.bestinthecountry.co.uk ikke sendte til Norge og la til ekstra VAT på orderene. thumbdown.gif Dumt at Countryattire har veldig mye out of stock, inkludert Bedale i 38.

 

Countryattire er også så og si utsolgt for alle gilets/liners i 38.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Hva synes dere om en rød kordfløyel blazer? Fant en som passet veldig bra og var på salg, men er usikker på bruksområdet. Er jo mye som passer til en rød kordfløyel blazer, som lyse- og mørkegrå flannelsbukser og vanlig jeans, men det blir dumt hvis jeg blir sett på som en vandrende julenisse. laugh.gif

post-136616-0-96705400-1328885319_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger virkelig et par nye skjorter nå, og ønsker derfor å kjøpe et par OCBD skjorter.

Problemet er derimot at jeg aldri finner noen som virkelig passer bra...

 

Hvor kan jeg få tak i skikkelig slimfit skjorter i oslo?

 

Verken Ralph Lauren, tiger, eton, har skjorter som passer, enten er de for korte, eller så er de for posete.

 

Noen råd?

Lenke til kommentar

Trenger virkelig et par nye skjorter nå, og ønsker derfor å kjøpe et par OCBD skjorter.

Problemet er derimot at jeg aldri finner noen som virkelig passer bra...

 

Hvor kan jeg få tak i skikkelig slimfit skjorter i oslo?

 

Verken Ralph Lauren, tiger, eton, har skjorter som passer, enten er de for korte, eller så er de for posete.

 

Noen råd?

Har du prøvd Stenströms? De skjortene jeg har fra det merket er ihvertfall veldig slim-fit.

Lenke til kommentar

Ricovero elns har xtra-slimfit skjorter, men koster rundt 1000 spenn pr skjorte og imo så virker kvaliteten dårlig til prisen, veldig tynt stoff og de sømmene rundt knappehullene virker også dårlig sydd... Men kan hende jeg bare var uheldig med en dårlig produksjon elno

Lenke til kommentar

Det har jeg, passer dårlig de og :/

Enten så blir det for kort, eller så blir de for store!

 

tailerstore er en mulighet ja, men trenger de så fort som mulig...

Har du prøvd de lange skjortene til stenstrøms? Er veldig vanskelig å få tak i dem, men kjøper du en av disse i slim versjon så bør den passe. Få butikker tar de inn så vidt jeg har skjønt.

 

Riccovero er nok neppe mye for pengene ...

Endret av wmb
Lenke til kommentar

Å anbefale TM Lewin og CT når han har problemer med at de blir for lange eller for posete er vel ikke det beste tipset jeg har hørt...

 

Du kan sjekke ut J. Lindeberg, jeg har en derfra jeg er veldig fornøyd med.

 

Javel? TM Lewin sine Fully Fitted skjorter er jo veldig slimme.

 

shirt_fit_diagram.png

 

 

D4_SHOT_10_205_LR.jpg

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...