Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en fra Zara jeg er fornøyd med. Kjøpt for nesten to år siden, men vet at de ofte har skinnjakker der. Om du først skal kjøpe skinnjakke anbefaler jeg å legge litt penger i det, hvis ikke får du bare ræl.

 

Hvor dyr er egentlig en skinnjakke fra Zara? Kvaliteten kan da umulig være noe å hoppe i taket for.

Lenke til kommentar

Jeg har en fra Zara jeg er fornøyd med. Kjøpt for nesten to år siden, men vet at de ofte har skinnjakker der. Om du først skal kjøpe skinnjakke anbefaler jeg å legge litt penger i det, hvis ikke får du bare ræl.

 

Det er vel ikke akkurat å legge penger i et plagg å kjøpe det fra Zara...

Lenke til kommentar

Om jeg husker riktig betalte jeg ca to tusen for den jeg har, har holdt seg veldig bra og funker fint for meg. Hvor mye det er å "legge penger" i et plagg varierer jo veldig forskjellig fra person til person, men når jeg skrev det tenkte jeg på å ikke kjøpe noe som kalles "skinnjakke" og koster 500kr.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg kinaslips til 3$ Det viste seg å komme med fake armani-linning, og spissen var i tillegg sydd skjevt. Men det var i hvert fall handmade... Ble en refund det, gitt.

Refund på 3$? :/

 

Tenk på den stakkars kineseren som måtte dra den tørre brødskalken ut av munnen på ungen - "Nordmannen må ha tilbake 17 kroner. Da blir det vann og gjørme en måned til."

 

:tease:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...