Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ingenting i veien for å bruke Converse til dressen, det setter et personlig preg på antrekket.

rage_face_RE_Finite_Picdump_1-s442x418-175726.jpg

Forresten: velkommen tilbake, thrice!! :D

Skrevet

thrice jo!

La ikke merke til at det var du som hadde postet.

Vellykket tur? Velkommen hjem!

Takk :) Ja, men den ble 2 mnd kortere, og jeg ble 5 uker i Thailand alene for å trene. Ting gikk litt vilt for seg i USA. Vegas, Spring Break etc, så pengene tok slutt laugh.gif

Kan forresten legge til at Bangkok > alle andre byer jeg har vært i når det kommer til shopping.

Hyggelig med fin velkomst henrik, hvorre og haawy :)

Skrevet

Er verdt en tur. Fikk sydd opp en dress og noen skjorter også. Ikke verdens beste kvalitet, men ville bare prøve for morros skyld.

Bangkok var helt sykt. Likte byen mye bedre enn alt i latin-amerika, og USA. Tror faktisk jeg foretrekker Bangkok fremfor New York til og med. Og jeg likte New York veldig godt.

Skrevet

Når jeg var i Bangkok fikk jeg et helt annet inntrykk av shoppingen... Men nå var jeg ikke der for den grunn og var der kun noen dager, så jeg fikk nok ikke med meg så mye annet enn dettypiske turistgreiene.

Skrevet (endret)

Ble du lurt av en ladyboy eller Thrice? laugh.gif

Skal til Vietnam, Cambodia og Thailand selv om en måned, drar innom Bangkok et par dager.

dancingnaughty.gif

Neida. Ladyboys er faktisk veldig enkle å se forskjell på. De pynter seg mye mer enn vanlige jenter.

Vietnam og Cambodia blir sikkert gøy. Så vidt jeg vet er det en by i Vietnam tror jeg det er der nesten hele næringen er skreddere. Møtte flere som dro dit for å fikse mye billig i ok kvalitet.

Når jeg var i Bangkok fikk jeg et helt annet inntrykk av shoppingen... Men nå var jeg ikke der for den grunn og var der kun noen dager, så jeg fikk nok ikke med meg så mye annet enn dettypiske turistgreiene.

Ah. Jeg gikk bare på to turistting når jeg var der. Kings tempel og der de lager båtene han og resten av gjengen herjer rundt på. De har noen helt drøye kjøpesentre der, i tillegg til alle nisjebutikkene. Jeg hadde ikke sjans til å se en brøkdel engang. Jeg skal lett tilbake med en tom koffert eller to.

EDIT:

Skjortefarge til mid-gray dress? Jeg har vanskeligheter med å bestemme meg.

Endret av thrice
Skrevet

Mulig. Det er strengt tatt den sikre vinneren. Får gå gjennom skapet og se hva jeg finner. Lyseblå skjorter har jeg iallefall nok av.

Skrevet

Dere gjør det ikke akkurat lettere for meg å konsentrere meg om å lese på geoteknikk, for nå får jeg fine tanker i hodet om å reise verden rundt og fylle opp en hel walk-in-garderobe med tøy.

Skrevet

Jeg har tenkt å bruke en forholdsvis mørk grå dress i morgen. Lyseblå skjorte med mørkeblått slips. Brune sko, brunt belte og klokke med brun reim. Tror ikke det skal bli så galt. Ellers var linken til VG helt fantastisk! :D

Skrevet

Thrice, hvor i huleste heite shoppa du i Bangkok? Joda, det var et ok shoppingsted - men bedre enn NYC osv? HELL NOES

Nedenfor sukhumvit er det en haug av kjøpesentre som er koblet sammen med overganger over veien. Alt fra veldig billig og fake til alt man finner på 5th ave osv. Så man kan velge kjøpesentre etter økonomi. Var du på senteret med Bentley, Lamborghini, Jaguar etc?

I tillegg er det alle småbutikkene som er gjemt rundt om kring. Man får mye det samme som i NY, men jeg likte hvordan utformingen av spesielt sentrene var.

Skal dog sies at jeg ikke handlet noe annet en treningsutstyr siden jeg ikke hadde plass til noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...