hvorre Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Aah, VG fornekter seg ikke...Godt å se deg tilbake igjen thrice!
PatSharpX Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 thrice jo! La ikke merke til at det var du som hadde postet. Vellykket tur? Velkommen hjem!
henrikwl Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Det er ingenting i veien for å bruke Converse til dressen, det setter et personlig preg på antrekket. Forresten: velkommen tilbake, thrice!!
thrice Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 thrice jo! La ikke merke til at det var du som hadde postet. Vellykket tur? Velkommen hjem! Takk Ja, men den ble 2 mnd kortere, og jeg ble 5 uker i Thailand alene for å trene. Ting gikk litt vilt for seg i USA. Vegas, Spring Break etc, så pengene tok slutt Kan forresten legge til at Bangkok > alle andre byer jeg har vært i når det kommer til shopping. Hyggelig med fin velkomst henrik, hvorre og haawy
PatSharpX Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Har faktisk aldri vært i Asia, må vel komme meg til Bangkok en gang i nær fremtid! Godt å høre at det var en bra tur selv om den ble litt kortere.
thrice Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Er verdt en tur. Fikk sydd opp en dress og noen skjorter også. Ikke verdens beste kvalitet, men ville bare prøve for morros skyld. Bangkok var helt sykt. Likte byen mye bedre enn alt i latin-amerika, og USA. Tror faktisk jeg foretrekker Bangkok fremfor New York til og med. Og jeg likte New York veldig godt.
henrikwl Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Vi har vært produktive og lagd et par nye tråder som egner seg for inklusjon i din eminente «MoV for dummies» tråd. «Målsøm-tråden» og «Sko - Og det du trenger å vite om det.» er klare kandidater. Sånn, velkomsten over, back to work!
Haawy Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Når jeg var i Bangkok fikk jeg et helt annet inntrykk av shoppingen... Men nå var jeg ikke der for den grunn og var der kun noen dager, så jeg fikk nok ikke med meg så mye annet enn dettypiske turistgreiene.
Mchansern Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Ble du lurt av en ladyboy eller Thrice? :!: Skal til Vietnam, Cambodia og Thailand selv om en måned, drar innom Bangkok et par dager.
Kakebakelate Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Skulle tro at posten sparer litt bryderi med å ringe før de prøver å levere pakker på døren. Hvor ofte er man hjemme midt på formiddagen? Like håpløst hver eneste gang.
thrice Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 (endret) Ble du lurt av en ladyboy eller Thrice? Skal til Vietnam, Cambodia og Thailand selv om en måned, drar innom Bangkok et par dager. Neida. Ladyboys er faktisk veldig enkle å se forskjell på. De pynter seg mye mer enn vanlige jenter. Vietnam og Cambodia blir sikkert gøy. Så vidt jeg vet er det en by i Vietnam tror jeg det er der nesten hele næringen er skreddere. Møtte flere som dro dit for å fikse mye billig i ok kvalitet. Når jeg var i Bangkok fikk jeg et helt annet inntrykk av shoppingen... Men nå var jeg ikke der for den grunn og var der kun noen dager, så jeg fikk nok ikke med meg så mye annet enn dettypiske turistgreiene. Ah. Jeg gikk bare på to turistting når jeg var der. Kings tempel og der de lager båtene han og resten av gjengen herjer rundt på. De har noen helt drøye kjøpesentre der, i tillegg til alle nisjebutikkene. Jeg hadde ikke sjans til å se en brøkdel engang. Jeg skal lett tilbake med en tom koffert eller to. EDIT: Skjortefarge til mid-gray dress? Jeg har vanskeligheter med å bestemme meg. Endret 16. mai 2011 av thrice
thrice Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Mulig. Det er strengt tatt den sikre vinneren. Får gå gjennom skapet og se hva jeg finner. Lyseblå skjorter har jeg iallefall nok av.
AnewZ Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Thrice, hvor i huleste heite shoppa du i Bangkok? Joda, det var et ok shoppingsted - men bedre enn NYC osv? HELL NOES
Henrik C Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Dere gjør det ikke akkurat lettere for meg å konsentrere meg om å lese på geoteknikk, for nå får jeg fine tanker i hodet om å reise verden rundt og fylle opp en hel walk-in-garderobe med tøy.
kallepetrus Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har tenkt å bruke en forholdsvis mørk grå dress i morgen. Lyseblå skjorte med mørkeblått slips. Brune sko, brunt belte og klokke med brun reim. Tror ikke det skal bli så galt. Ellers var linken til VG helt fantastisk!
thrice Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 Thrice, hvor i huleste heite shoppa du i Bangkok? Joda, det var et ok shoppingsted - men bedre enn NYC osv? HELL NOES Nedenfor sukhumvit er det en haug av kjøpesentre som er koblet sammen med overganger over veien. Alt fra veldig billig og fake til alt man finner på 5th ave osv. Så man kan velge kjøpesentre etter økonomi. Var du på senteret med Bentley, Lamborghini, Jaguar etc? I tillegg er det alle småbutikkene som er gjemt rundt om kring. Man får mye det samme som i NY, men jeg likte hvordan utformingen av spesielt sentrene var. Skal dog sies at jeg ikke handlet noe annet en treningsutstyr siden jeg ikke hadde plass til noe annet.
Alliha Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 *kjøpe eit par jeans på asos* *får mail snart etter* FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU http://www.asos.com/men/jeans/jeans-promotion/cat/pgecategory.aspx?cid=12986&affId=1157&WT.tsrc=Email&r=2
PatSharpX Skrevet 16. mai 2011 Skrevet 16. mai 2011 *kjøpe eit par jeans på asos* *får mail snart etter* FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU http://www.asos.com/men/jeans/jeans-promotion/cat/pgecategory.aspx?cid=12986&affId=1157&WT.tsrc=Email&r=2 Haha, du kan ikke avbestille og bare bestille på nytt da? Eller er pakken sendt? Hvis den ikke er sendt kan du jo også evt spørre om du kan få rabatten du også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå