Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er blitt postet før, men Sam Hober har mye fine slips.

Vel, skal man være pirkete har de ikke mange fine slips, men de kan derimot lage mange fine slips :p

Skrevet

Fant ut at jeg hadde noe igjen på paypalen min, så jeg prøvde meg på to par sokker fra Viccel i fargene purple og forrest green. Ser for meg at det kan se veldig bra ut med desert boots og oppbrettede chinos.

Skrevet

Vel, skal man være pirkete har de ikke mange fine slips, men de kan derimot lage mange fine slips :p

Hadde jeg ikke visst at du tullet hadde jeg flamet deg Sir-Jacobs-og-nybb-style :p

Skrevet

Er det noen som vet om noen gode sider å bestille litt fargerike dressokker fra? Har sett litt på viccel, men skulle hatt noen gule,turkis, røde ovs..

På HM hadde de hvert fall en pakke med fem par sokker, rød, lilla, rosa, grønn og blå.

Ikke umulig at de fortsatt har det.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)

Noen som har tips til mappe for Macbook Pro 13"? Jeg har sett litt på denne, hva synes dere?

Endret av Slettet+987123897
Skrevet (endret)

Med kupongkode koster det ingenting (om jeg ikke husker helt feil). Mener det var "SFTIES", men ved ikke om den fortsatt kan brukes.

Endret av lokeland
Skrevet (endret)

Næh, men synes heller ikke det burde koste mer. Betalte nettopp 100kr i frakt for en bukse (som selvfølgelig ikke passet) fra England og synes det var nok! :p

Edit:

"Sendingen er til importvurdering"

For guds skyld, ikke skjønn hva den frakken koster.........

Endret av lokeland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...