Uncle Scrooge Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Ahh, da så. Da blir det nok flyfrakt, takk for hjelpen!
Teac Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Hvordan vasker dere RL merino ullgensere? Ser det står dry clean på vaskelappen Går det fint med ullprogrammet på 30grader?
nexus555 Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Bruk et shipping firma. Det er det alle andre har gjort, tror jeg. Takk for svar, og ovenfor. men jetcarrier er kun mulig i USA så vidt jeg vet. Andre som vet om pålitlige firmaer som driver med det samme til en gunstig pris? Bare sånn til opplysning, så har ASOS begynt å selge RL.
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Bebe, det var det jeg lurte på da, om det var nødvendig, eller om Jean Paul var greit nok? Jeg hadde heller valgt H&M fremfor Jean Paul, fordi jeg rett og slett ikke liker Jean Paul. Jeg tenker motsatt, siden jeg ikke er noe fan av H&M.
DexterMorgan Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Definer greit nok. Jeg hadde heller valgt H&M fremfor Jean Paul, fordi jeg rett og slett ikke liker Jean Paul. Det virker som veldig mange tror dette merket er fransk også. Mange klarer til og med forveksle det med Gaultier. Kvaliteten er nok ikke så altfor ille, men tviler på at det er så mye bedre enn H&M, og prisen er høyere enn H&M. Jeg hadde helt klart kjøpt på internett. Selv bor jeg ikke langt unna Oslo osv, men shopper veldig mye på nettet for det, siden utvalget er mye større. Mente egentlig verdt prisen, kvalitetsmessig. Men da får jeg se hva jeg gjør. Er det kune Ralph Lauren som gjelder når man kjøper v-hals gensere på nett, eller er det flere som har god kvalitet vs pris? Endret 26. januar 2011 av Chikamaharry
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hvordan vasker dere RL merino ullgensere? Ser det står dry clean på vaskelappen Går det fint med ullprogrammet på 30grader? De jeg har spurt i butikken (Bogart og Ferner Jacobsen) mente at dette skulle fungere, men jeg er litt usikker. Endret 26. januar 2011 av SLIguy
Coa Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Selv vasker jeg svært sjeldent gensere i ull. Ull renser seg selv, luktmessig hvertfall, så jeg pleier bare å henge de ut en time. Flekker fjerner jeg med en klut. Selvsagt vasker jeg gensere, men ikke ofte. Det sparer genseren veldig. 2
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Kanskje bedre enn å ta sjansen på en mulig miserabel maskinvask. Jeg har tidligere klart å ødelegge en sådan genser som følge av uvettig maskinvasking. Endret 26. januar 2011 av SLIguy
Hugol Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Da fikk jeg bestilt ifra RL via JetCarrer. Takk for all hjelp! noen som har erfaring med JetCarrier og kanskje er mottakelig for et spørsmål?
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Fyr løs, Hugol. Her er det sikkert flere som kan svare.
Teac Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 (endret) Da fikk jeg bestilt ifra RL via JetCarrer. Takk for all hjelp! noen som har erfaring med JetCarrier og kanskje er mottakelig for et spørsmål? Bestilte fra RL og shippet med Jetcarrier rett før jul. Det gikk super kjapt. Var fremme under en uke. Eneste problemet var at RL sendte to gensere i en diger eske som de druknet i. Det er litt dumt med tanke på at volumet er viktigere enn selve vekten. Genserne veide ingenting, men måtte betale X antall ganger vekta for frakta pga volum. Sendte en mail til RL i etterkant for å høre om de kunne sende fremtidige pakker i poser, da det blir mye billigere. Fikk dette svaret: Dear Petter, Thank you for contacting RalphLauren.com customer assistance. Since we strive to process and package each order as efficiently as possible, we are unable to honor special packaging requests. We apologize for any inconvenience. Sincerely, Tarsha G. Endret 26. januar 2011 av Teac
fkm Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Dear Petter, Thank you for contacting RalphLauren.com customer assistance. Since we strive to process and package each order as efficiently as possible, we are unable to honor special packaging requests. We apologize for any inconvenience. If we can provide further assistance, please contact us via email or phone at 1-888-475-7674. Our Customer Assistance Representatives are available from 9:00 am to 12 midnight Eastern Time, Monday through Friday, and 11:00 am to 11:00 pm Eastern Time, Saturday and Sunday. We look forward to providing you with the legendary service you have come to expect at RalphLauren.com. Sincerely, Tarsha G. Lolwut
Teac Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Hehe, ja det er litt tragisk i grunn. Diverse jallabutikker på ebay gjør det meste som en ber om, men om man kjøper eks. kasjmir fra RL så løfter de ikke en finger...
Hugol Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Fyr løs, Hugol. Her er det sikkert flere som kan svare. Takk Altså jeg booket en flypakke. Litt usikker på om jeg har gjort noe feil, men ikke vet jeg. Som levrandør, skrev jeg Ralph Lauren og oppga prisen, samt hva jeg har kjøpt. Har ennå ikke tastet inn noe kontoinformasjon eller lignende. hvordan foregår denne betalingen? Har jeg gjort noe feil? Takk for svar
DexterMorgan Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Det er jo ingen som vet hvor dyrt det blir enda, så da er det vanskelig å betale
Hugol Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Ah. Så sant så sant. Ha en flott kveld folkens, og takk for all hjelp!
Henrik C Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Suger med RL.com og deres pakking, joda. Jeg fikk en bag og litt diverse i sommer, og brukte heldigvis en proxy som pakket det om (fikk med en ekstra pakke til en kompis også). Fikk vite målene på pakken fra proxyen, og det hadde kostet 1200 bare i frakt hos JetCarrier. Men på en annen side forstår jeg jo hvorfor de gjør det. De skal jo betale for å sende ut også, og når de bruker de samme størrelsene i så stor skala får de gode priser, både hos fraktselskapene og hos de som produserer eskene. Dessuten gir en pappeske bedre beskyttelse enn en tynn plastpose man trer over, og da slipper man saker der det har vært en spiker eller noe på et bånd som har revet opp en pakke med en kashmirgenser inni.
AnewZ Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Bruk et shipping firma. Det er det alle andre har gjort, tror jeg. Takk for svar, og ovenfor. men jetcarrier er kun mulig i USA så vidt jeg vet. Andre som vet om pålitlige firmaer som driver med det samme til en gunstig pris? Bare sånn til opplysning, så har ASOS begynt å selge RL. Var ikke akkurat stort utvalg, sånn om du ser bort fra 50 forskjellige shortser. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå