Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med stoner-Thrice! :D Denne dagen blir vel feiret skikkelig!?

Ja, han skal ut med meg :love:

Gratulerer thrice. Harde Fetty var litt raskere enn meg :ph34r:

Skrevet (endret)

Men da må det jo bli bra! Forresten, vurderte å slenge opp dette bildet i stiler jeg liker å se - hva synte du bebe?

post-126947-1277850491,3325_thumb.jpg

Endret av AnewZ
Skrevet (endret)

Haha, forsvarsmodus deluxe eller Anuws? :love:

Vel, uansett, jeg syntes det ser gjennomført tacky ut. Slik går det når man går på Jessheim VGS og blir inspirert av gutta der <3

Men må si den var litt drøy, pus!

Endret av Bebeluv
Skrevet

England spilte vel ikke i går (tenker ikke på at klokka er over 12)? Men antrekket så helt greit ut, men han manglet dressjakken sin.

Morsom du. Tja, jeg føler egentlig antrekket ser bedre ut med oppbrettede skjorteermer enn det ville gjort med dressjakken utenpå.

Skrevet

Morsom du? Om du ikke visste det så er det faktisk Onsdag i dag, England spillte på Søndag. Det er ikke " i går " uansett hvordan du vrir og vender på det og kaller andre for morsomme.

Bebeluuuv: :tease:

Skrevet

Butikker å anbefale i London? :) Vil vel prøve å få tak i noen kicks og kanskje en mac. Gidder ikke å kjøpe masse klær når jeg skal inn i Forsvaret rett etter at jeg kommer hjem fra London.

Skrevet

Gratulerer så mye med stoner-Thrice! :D Denne dagen blir vel feiret skikkelig!?

Ja, han skal ut med meg :love:

Gratulerer thrice. Harde Fetty var litt raskere enn meg :ph34r:

Tusen takk gutter! :) Er redd det blir lite med feiring altså. Jobber 08-17 hele uken, hvis ikke hadde jeg sitti på flyplassen på vei til amsterdam nå.

Skrevet

Buhu! Jeg jobber nå jeg også! På kontor... Skal egentlig jobbe 7.5 time hver dag, men blir mer som 3-4 :p Får betalt for alle, da :love:

Skrevet

Det som er så merkelig med USA, er at folk kler seg helt merkelig, men alle butikkene jeg var innom solgte så mye kult. Hvor kjøper amerikanerne klærne sine egentlig, Wall-Mart? :p

Skrevet

Får slenge meg på å gratulere thrice med dagen!

Imaginary: What he said^. Likte ikke det rosa i mønsteret, den så litt kjedelig ut i passformen og sømmene så vel heller ikke ut til å være noe å skryte av. Kraven er jeg også litt usikker på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...