AnewZ Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Gratulerer så mye med stoner-Thrice! Denne dagen blir vel feiret skikkelig!?
Bebeluv Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Gratulerer så mye med stoner-Thrice! Denne dagen blir vel feiret skikkelig!? Ja, han skal ut med meg Gratulerer thrice. Harde Fetty var litt raskere enn meg
AnewZ Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Men da må det jo bli bra! Forresten, vurderte å slenge opp dette bildet i stiler jeg liker å se - hva synte du bebe? Endret 29. juni 2010 av AnewZ
Bebeluv Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 (endret) Haha, forsvarsmodus deluxe eller Anuws? Vel, uansett, jeg syntes det ser gjennomført tacky ut. Slik går det når man går på Jessheim VGS og blir inspirert av gutta der <3 Men må si den var litt drøy, pus! Endret 29. juni 2010 av Bebeluv
Lemongrass Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Synes dere om Beckham sitt antrekk under Englands VM-kamp i går?
Bebeluv Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 England spilte vel ikke i går (tenker ikke på at klokka er over 12)? Men antrekket så helt greit ut, men han manglet dressjakken sin.
Lemongrass Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 England spilte vel ikke i går (tenker ikke på at klokka er over 12)? Men antrekket så helt greit ut, men han manglet dressjakken sin. Morsom du. Tja, jeg føler egentlig antrekket ser bedre ut med oppbrettede skjorteermer enn det ville gjort med dressjakken utenpå.
AnewZ Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Morsom du? Om du ikke visste det så er det faktisk Onsdag i dag, England spillte på Søndag. Det er ikke " i går " uansett hvordan du vrir og vender på det og kaller andre for morsomme. Bebeluuuv:
KKake Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Butikker å anbefale i London? Vil vel prøve å få tak i noen kicks og kanskje en mac. Gidder ikke å kjøpe masse klær når jeg skal inn i Forsvaret rett etter at jeg kommer hjem fra London.
thrice Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Gratulerer så mye med stoner-Thrice! Denne dagen blir vel feiret skikkelig!? Ja, han skal ut med meg Gratulerer thrice. Harde Fetty var litt raskere enn meg Tusen takk gutter! Er redd det blir lite med feiring altså. Jobber 08-17 hele uken, hvis ikke hadde jeg sitti på flyplassen på vei til amsterdam nå.
AT1S Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Buhu! Jeg jobber nå jeg også! På kontor... Skal egentlig jobbe 7.5 time hver dag, men blir mer som 3-4 Får betalt for alle, da
Krom-stag Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Det som er så merkelig med USA, er at folk kler seg helt merkelig, men alle butikkene jeg var innom solgte så mye kult. Hvor kjøper amerikanerne klærne sine egentlig, Wall-Mart?
lokeland Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Får slenge meg på å gratulere thrice med dagen! Imaginary: What he said^. Likte ikke det rosa i mønsteret, den så litt kjedelig ut i passformen og sømmene så vel heller ikke ut til å være noe å skryte av. Kraven er jeg også litt usikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå