Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Imens jeg er inne på handlesteder.

Steder i Stockholm som er verdt å sjekke ut? Har aldri vært i Stockholm før, og det er jo en gigantisk by. Kommer til å holde meg i sentrum under hele oppholdet.

Endret av Vertical^
Skrevet

Steder i Stockholm som er verdt å sjekke ut? Har aldri vært i Stockholm før, og det er jo en gigantisk by. Kommer til å holde meg i sentrum under hele oppholdet.

Var der på klassetur for et år siden. En giga butikk som heter Åhlens bør du besøke. Der kan du bruke en lang stund og finne alt du leter etter. Har alle kjente merker.

Skrevet

:wee:

Har lyst på dem, men blir vel forferdelig varmt nå med slike sko i 23+ grader. Skal sjekke ut et par streetwear shops, og se om jeg kanskje finner noen andre varianter. Da lavere og i et tynnere stoff.

Tja, kanskje vanskelig å holde seg, men med litt viljestyrke så ... :p

Skrevet

Når man bruker cardigan over skjorte, skal mansjettene vises litt som når man bruker dress? Synes begge delene ser like greie ut, så kan like gjerne finne ut av hva som er korrekt fasjonabelt sett.

Skrevet

Så ... Jeg trenger litt hjelp her. Har noen beige chinos og sorte sko, hvilken farge på belte og skjorte skal jeg gå for?

Tenkte litt sort belte og blå skjorte, eller?

Skrevet (endret)

Sort belte og lyseblå skjorte funker det.

Var på en liten runde i Bogstadveien i går.

Endte med to nye bukser og en t-skjorte.

To chinos fra Zara, var egentlig ute etter beige/brune, men det hadde de ikke i min størrelse seff. Så da ble det navy og grønne.

Så ble det bare en enkel grønn og hvitstripet t-skjorte fra Volt.

Fant faktisk en kul blazer på H&M, men der trenger jeg vist størrelse 44! Det er noe de pleier å ha, men seff ikke i den.

Endret av PatSharpX
Skrevet

NK er et stort kjøpesenter i Stockholm som fører omtrent samme brands som S&S i Oslo. Litt hovedvekt på svenske merker som Filippa K, ToS og J.Lindeberg, men du finner alt fra Hugo Boss til Polo Ralph Lauren der. Baserer seg på samme prinsipp som S&S dvs ingen "butikker" i form av vegger, kun avdelinger for de forskjellige merkene.

Skrevet (endret)

Gigantisk er vel litt å ta i :p

Endret av Thomas_H
Skrevet

I Stockholm er det sinnsykt verdt det å steppe innom Åhlens. Tror det er 5 etasjer eller noe, og hver etasje er enorm! Sinnsykt mange merker, og sinnsykt mye annet. Mange billige varer, mange dyre! Svidde av 2k innpå der når jeg var der.

Skrevet

Var sykt masse stygge sko på skoleavsluting i går (3.klasse) :ohmy:

En hadde veldig fin dress, og var en jeg regnet med at ville kle seg bra hadde på seg stygge D&G-joggesko.

En til jeg satt ved siden av hadde sko med firkanta tupp + at veldig mange hadde spisse sko (gjerne uten snøring), som ikke så spesielt fine ut :(

Skrevet

Er dette en mer "sommerlig" dress, eller kan den brukes hele året? Tenker da mest på høytider, konfirmasjoner og bryllup.

post-160412-1276864623,8115_thumb.jpg

Skrevet

Jeg er litt redd for å skille meg ut på en konfirmasjon eller i et bryllup. Jeg tror jeg kjører safe og kjøper en navy eller sort dress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...