multisync Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Er det noen som faktisk går på BI i drammen? Jeg var på besøk der i vinter en gang, og de hadde jo bare en linje der ellerno Endret 15. juni 2010 av multisync
Jørgen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Skal du ikke gå på BI neste år, Charles? Gratulerer Bebeluv, ble selv ferdig med egen muntlig eksamen i dag. 6 i Historie
AT1S Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Skal du ikke gå på BI neste år, Charles? Gratulerer Bebeluv, ble selv ferdig med egen muntlig eksamen i dag. 6 i Historie Vet ikke enda, vil se hva livet har å tilby
Hugol Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Takker. Er fornøyd selv egentlig, synd jeg ikke klarte å trekke det opp til 6er på spørsmålene. Men siste eksamen etter 13 år med skole, da hadde jeg egentlig vært fornøyd med stå karakter. Sensor var også veldig hyggelig, for å ikke snakke om det gode antrekket hans. Fint vær og ferdig med skolen, dette er konge! Misunner deg jeg! Har eksamen til neste år og gruer meg som et helvete. Du kan jo egentlig ikke ha det bedre i øyeblikket? Kan tenkte meg den følelsen du har nå med en god karakter og flott vær. Kos deg!
Jonas. Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Yay, bursdag i dag Fikk blant annet en morgenkåpe fra Armani :!:
thrice Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Yay, bursdag i dag Fikk blant annet en morgenkåpe fra Armani Gratulerer med dagen, unge mann! Hvor gammel blir du?
Vertical^ Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Yay, bursdag i dag Fikk blant annet en morgenkåpe fra Armani :!: Det er sjef! Gratulerer, Jonas!
fkm Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Yay, bursdag i dag Fikk blant annet en morgenkåpe fra Armani :!: Gratulerer. Men Armani da
hvorre Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hehe, om den koster like mye som jeg tror den koster, så bør den være det... Gratulerer, forresten. Du kan nå drikke deg sørpe full i Danmark! Føles det bra? Endret 15. juni 2010 av Hvorre™
SML Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Gratulerer med dagen, Jonas rakk det akkurat! Vil også gratulerer alle som har vel overstått eksamen, jeg får vite om jeg kommer opp i muntlig imorra, så er det sommerferie
Coa Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hva anser dere som pene hverdagssko? Da tenker jeg mest på sko til litt overskyede eller regntunge dager. Jeg trenger noen nye sko, da gjerne noe som dette. Akkurat nå bruker jeg noen som ser ut som en hybrid av sneakers og seilersko. Endret 15. juni 2010 av Coa
Noburu Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hva anser dere som pene hverdagssko? Da tenker jeg mest på sko til litt overskyede eller regntunge dager. Jeg trenger noen nye sko, da gjerne noe som dette. Akkurat nå bruker jeg noen som ser ut som en hybrid av sneakers og seilersko. De ser ut som om de prøver å likne på desert boots, men vanlige desert boots ser bedre ut
PatSharpX Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hva anser dere som pene hverdagssko? Da tenker jeg mest på sko til litt overskyede eller regntunge dager. Jeg trenger noen nye sko, da gjerne noe som dette. Akkurat nå bruker jeg noen som ser ut som en hybrid av sneakers og seilersko. De ser ut som om de prøver å likne på desert boots, men vanlige desert boots ser bedre ut Tenkte det samme.
Hugol Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hei dere. I dag var jeg ute etter et par, med gamle gode boksershorts. Altså ikke tighte, men med løst stoff. Disse er umulig å finne! Gikk i ihvertfall 7 butikker i Bogstadveien uten hell, helt til en dame ba meg om å dra til H&M. Hva har skjedd med dem? Er de ikke mote lengre?
fkm Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Tror ikke det er så mange som er opptatt av hvilke boksere som er "mote".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå