Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Herregud, kleskoden til en kommende bursdagsfeiring med 250+ gjester:

 

Gutter svart bukse, og hvit skjorte(tskjorte)

 

 

Virkelig skuffende, her må det sprites kraftig opp. Ideer? Frister å kjøre over the top og være overdressed!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I de yrkene det er dresstvang på jobb bruker man selvfølgelig dress, det jeg reagerte på var uttalelsen om at du synes blazer er veldig arbeidsantrekk. Om du tenker på majoriteten av befolkningen tviler jeg på at dette tilfellet.

 

Uenig. Det kan se meget pent ut, og trenger ikke ha jobbpreg i det hele tatt.

 

Det kan se pent ut ja, men hver gang jeg hører det tenker jeg alltid på Andy Bernard fra The Office:

0000061042_20090910161220.jpg

 

Forøvrig er det et godt poeng at det kan bli veldig varmt med det under, jeg vet at vi skal være på Tyholmen Hotell og at det ikke er så fantastiske muligheter til å lufte godt der. Regner med at det blir varmt, og da holder jeg meg til dress uten noe under.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Jeg har aldri brukt beige bukser til penere anledninger :p Har gått mest i navy, grå, og alle de andre buksene der brunt og svart passer perfekt. Eller har jo kjørt navy seilere og hvite. Men tenkte å ta steget videre, da dette er avslutning. Dress blir overkill med tanke på at ingen kommer til å komme i det.

Lenke til kommentar

Haha, er kleskoden svart bukse & hvit tskjorte?

 

Korrekt. Og i tillegg har det blitt detaljert beskrevet hva som skjer om man ikke følger kleskoden. Skremmende, i og med at de fleste av landets tenåringer kommer i helt vanlige klær, skoleklær, på fester så er vel en fri tolkning akseptabelt.

 

Nåja, welcome to drammen guys!

Lenke til kommentar

Muntlig eksamen i morgen. Antrekk marineblå bukse, lyseblå skjorte med hvite mansjetter, krage og knappestolpe. (litt overkill med hvit knappestolpe egentlig), brune sko og brunt belte. Skal man få god karakter, gjør man det med et gjennomført antrekk :whistle:

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at sokkene helst skal matche skofargen? Eller var det at de skulle være lysere enn skoene? *surre*

 

Matche buksa. Hvis du er dristig kan du alltids kjøpe sokker i en fresh farge som komplimenterer og spriter opp litt.

Leste på GQ at sokkene skulle ha farge mellom buksene og sokkene. Ingenting av nevnte over er vel feil :p støtter dog forslaget om sokker med farge som skiller seg fra buksene/skoa, for å sprite det opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...