Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stiller meg skeptisk til cardigan under blazer, og v-hals under blazer syns jeg blir veldig arbeidsantrekk - ikke formelt nok til en avslutning på videregående.

Bedre enn svart dressshorts, svarte bukseseler, hvit skjorte, turiks sløyfe.

 

Cardigan kan se bra ut under en blazer.

 

post-160412-1276513016,1206_thumb.jpg

 

1179itrl_2.jpg

 

 

Og v-neck og blazer nok ikke standard arbeidsantrekk for de fleste 18-19 åringer. Med rette bukser vil jeg påstå at det er ganske pent. Jeg er likevel enig i at dress er det beste valget.

Lenke til kommentar

Er nå dress så herlig og fantastisk og pent som dere kids skal ha det til?

Jeg har eid et par skreddersydde dresser i mitt liv som har kosta meg alt for mye i forhold til hvor lite jeg brukte dem, og jeg syntes at det var noe av det mest forferdelige jeg hadde på meg. At "alle" andre hadde noe lignende (bare mest sannsynlig billigere) hjalp heller ikke så mye på, så jeg slutta å gå med dress, om det ikke var et must (konf, julaften, nyttår, skoleavslutning). Må da være annet som ser bra ut og gjerne er litt komfy og som gjør at en ikke føler seg som pappagutt? :p

(Kaller ingen av dere pappagutter, og er ikke her for å skape kvalm, bare interessert i å finne ut om det er noen alternativ til den forhatte (min mening) dressen.)

Lenke til kommentar

Tenker på svart dressshorts, svarte bukseseler, hvit skjorte, turiks sløyfe også noen pene sko til.

Hvordan høres det ut?

 

Det høres ut som noe en råner hadde tatt på seg for å "pynte seg". I verste fall kan du ta blazer og chinos, men dress er førstevalget.

Lenke til kommentar

Stiller meg skeptisk til cardigan under blazer, og v-hals under blazer syns jeg blir veldig arbeidsantrekk - ikke formelt nok til en avslutning på videregående.

What is this shit? Jeg må le, vist faen er det formelt nok til en avslutning på videregående.

I mine øyne er det veldig standard antrekk der det er dresstvang på jobb, og syns det ser penere ut uten noe under i slike sammenhenger.

Lenke til kommentar

I de yrkene det er dresstvang på jobb bruker man selvfølgelig dress, det jeg reagerte på var uttalelsen om at du synes blazer er veldig arbeidsantrekk. Om du tenker på majoriteten av befolkningen tviler jeg på at dette tilfellet.

 

e:leif

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Stiller meg skeptisk til cardigan under blazer, og v-hals under blazer syns jeg blir veldig arbeidsantrekk - ikke formelt nok til en avslutning på videregående.

 

 

Uenig. Det kan se meget pent ut, og trenger ikke ha jobbpreg i det hele tatt.

 

Jeg skjønner derimot ikke hvorfor i alle dager man skulle hatt på seg cardigan eller v-hals under en blazer på SOMMEREN. Hele poenget med det er jo at det skal være varmt. Skal man følge den logikken kan man jo like greit slenge på seg en ullfrakk i samme slengen.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Tenker på svart dressshorts, svarte bukseseler, hvit skjorte, turiks sløyfe også noen pene sko til.

Hvordan høres det ut?

 

280758-8-1257006796995.jpg

 

Noe slikt du tenkte på? Jeg hadde ikke gått slik kledd på en avslutning for å si det sånn.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at sokkene helst skal matche skofargen? Eller var det at de skulle være lysere enn skoene? *surre*

 

Har ikke så mye å si. Skal du følge sokkeregler må du ha sokker i 20-30 forskjellige farger for å kunne matche alt av bukser og sko. Bare ta noe som ikke krasjer så alt for mye med det du har på deg.

 

 

Bebe: Brun.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...