Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det blir i overkant hipster med shorts og blazer, men det kan jo hende du kan motbevise meg thrice :p Bilder blir uansett spennende.

Den kan jeg lett motbevise!

Jeg syns det blir i overkant hipster med shorts og blazer, men det kan jo hende du kan motbevise meg thrice :p Bilder blir uansett spennende.

Den kan jeg lett motbevise!

Så lett at det var nødvendig å si det to ganger? :p

Det var for å poengtere hvor lett det er! :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe skjønte det, men jeg er jo for alltid stemplet som pothuet :p

Fit-pics, AnewZ. Så ikke noen gule forrige gang jeg var innom. Er det ikke litt lenge siden nisselue-avataren var i skuddet, forresten? :p

Fit-pic as you command - Pothuet. Ikke verdens beste bilde, men du får hvertfall en pekepinn. Avataren min burde helt klart være utskifta, sammen med nicket.

post-126947-1276030856,3872_thumb.jpg

Skrevet

Var selv på H&M idag, på Sandvika Storsenter, på utkikk etter shorts. Men neida. Den minste størrelsen jeg fant var 36. Satans møkk. Kikket i diverse andre butikker, og det var kun store størrelser igjen. På tide at butikkene tar hintet og kjøper inn mer av små størrelse og mindre av store størrelser.

Altså, det er H&M i sandvika storsenter det er snakk om.. muligens dårligere enn den i Drammen, og det sier litt...

Synes det har blitt bedre etter at de pusset opp, men utvalget er fortsatt en katastrofe. Det er uansett sjeldent jeg er på Sandvika Storsenter ettersom jeg liker luft, men det er kun 5 min unna så det er det mest praktiske. Men skal hjem til Drammen på fredag, så kanskje jeg skal ta en titt på H&M der.

Skrevet (endret)

Ser bra ut, AnewZ.

Men kan dere gjøre dere opp en formening om dette? Det er alltid klaging på modereringen i denne tråden, og nå kan alle for en gangs skyld gjøre noe konkret slik at det blir slik vi ønsker det.

post av administrator - TwfA

http://www.diskusjon...post&p=15774168

Endret av thrice
  • Liker 5
Skrevet

Sendte melding til moderatoren som rydda opp kraftig her tidligere ang. det samme, uten å få noe respons på det. Men enig med resten som sier at dette bør være som off-topic cafèen. Finnes jo utallige andre tråder hvor man kan spør om andre ting, så denne tråden mener jeg er ypperlig til å bli kjent med resten av gjengen som har de samme interessene som meg selv.

Skrevet

Var selv på H&M idag, på Sandvika Storsenter, på utkikk etter shorts. Men neida. Den minste størrelsen jeg fant var 36. Satans møkk. Kikket i diverse andre butikker, og det var kun store størrelser igjen. På tide at butikkene tar hintet og kjøper inn mer av små størrelse og mindre av store størrelser.

Altså, det er H&M i sandvika storsenter det er snakk om.. muligens dårligere enn den i Drammen, og det sier litt...

Synes det har blitt bedre etter at de pusset opp, men utvalget er fortsatt en katastrofe. Det er uansett sjeldent jeg er på Sandvika Storsenter ettersom jeg liker luft, men det er kun 5 min unna så det er det mest praktiske. Men skal hjem til Drammen på fredag, så kanskje jeg skal ta en titt på H&M der.

H&M kan vel besøkes, men det tar seriøst 10 sekunder å gå gjennom herre avdelingen dems. Ville tatt turen til Vic hvis jeg var deg, hørt de har fine shortser der. Skal sjekke til helga igjen, for å se om det stemmer :)

Skrevet

Altså, vi har jo blitt enige med flere moderatorer ved forskjellige anledninger om at cafeen skal kunne brukes til ot, blant annet i den tråden som ble opprettet i tilbakemeldingsdelen av forumet. Problemet er jo at tydeligvis ikke alle mods har fått det med seg, og derfor kommer inn her og sletter enorme mengder poster. En løsning kunne jo vært å endre førsteposten, eller enda bedre, endre trådtittelen.

Skrevet

Flott med litt respons. Sendte en melding til PlatinumFlyer for å høre om han kunne tenke seg å forandre trådens føringer slik at det blir en on / off-topic tråd der vi ikke er bundet til noe spesielt emne så lenge vi følger forumets retningslinjer.

Skrevet

Nå er ikke jeg veldig aktiv her inne, men jeg har vært innom og tittet. Det blir skrevet mye off topic, men det er tross alt en forumcafé, derfor er det naturlig at det er mye OT.

Om jeg sammenligner med treningstråden, som kan minne litt om en forumcafé, er det derimot veldig lite, om noe OT. Dette kommer av at det er en samletråd for trening generelt, men ikke en café. Så lenge ordet café står i navnet på tråden, er det naturlig at OT skrives. Noe jeg for øvrig ikke ser noe galt i. Hadde det vært en samletråd for mote, hadde det blitt noe annet.

Skrevet

Jeg kjøpte min på elkjøp husker jeg, de hadde et helt ok utvalg når jeg kjøpte :) Kostet ikke skjorta heller.

Skrevet

Jeg syns det hadde vært digg med en felles tråd for alt mulig.

Slik at vi kan spore av fra mote/klær diskusjon til noe helt annet i samme tråd.

Noe vi har gjort en del ganger i denne tråden.

• Liker 1
Skrevet

Har egentlig ikke så veldig mye erfaring med barbermaskiner. Men kvalitetsmerker burde vel sjekkes ut? Philips, Braun osv. Disse merkene har vel noen maskiner til greie priser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...