Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Da har vi jammen meg klart 1300 sider, og vi passerte vel 1000 rundt nyttår? 300 sider på et halvt år er ikke dårlig, denne delen av forumet er veldig bra og det er masse aktivitet!

 

Angående NYC, du finner vel det meste du kan trenge på de store varehusene, bortsett fra skreddersydde dresser. Mange merker er billigere, spesielt de amerikanske, men spesielt svenske merker er faktisk dyrere over dammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Milanjo: Ser bra ut, og etter min mening uendelig mye bedre enn den forrige "frisyren" :)

Takker! :)

 

Ser ikke dumt ut det, men angående ørene: Stopp. Utvidede flipper kan være fint, og så slett ikke dumt ut på deg, men går du noe særlig lenger, ødelegger du den naturlige "ørebuen", eller hele formen på øret, om du vil. Og det er IMO utrolig lite pent. I tillegg blir det fort vanskelig å kombinere med noen form for normal aka ikke-freakish stil og, uten at det bare ser malplassert ut.

 

red: Var bare ment som et tips. Ser at det kanskje ble vel bastant. Er nå en gang sånn jeg skriver. :p

Haha! 8D Åneidu, jeg klipper kanskje håret, men ørene stopper jeg ikke med. Jeg er klar over at jeg snart når et punkt hvor nederste bit av flippen rundt smykket blir bredere enn toppen av øret. Syns i starten at ører som var så store ikke var spesielt fint, men det vokser på meg hele tida. :) Jeg lever i god tro på at man kan med rett sveis og rett kledning fint kan ha utvida ører uten at det kræsjer på noen måte.

Nå kan det jo godt være jeg syns det siden jeg er langt mer vant med "disse tingene" enn det som er vanlig. Nå er jeg på 20 mm, snart 22. Planen er å strekke opp til 35-ish. Så får vi se om det er noe for meg. :)

Lenke til kommentar

Skal til USA som utvekslingsstudent. Drar i sommer. Organisasjonen jeg drar med arrangerer såkalte "soft-landing camps". Dette er en 4-dagers tur til New York! :dribble:

 

Da blir det shopping! Noen som har gode tips angående butikker i NY? Og noen som har erfaring med hvordan prisene er i USA i forhold til Norge? Vet det er en del billigere, men det varierer vel..

 

GQ 100 best stores for men. Ingen absolutt liste, men en god start. Google maps er i det hele tatt nyttig.

Lenke til kommentar

Neida, jeg tror det kan være kult jeg. Bare ikke kom med for funky ørepynt (selvlysende rosa er ikke fint nei, så det på en her for en stund siden). For min del så synes jeg det kan være kult og ha langt hår også med en litt mer classy stil :new_woot:

 

Riktignok kan jeg hverken ha utvida ører eller langt hår selv da :roll:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Ved muntlig eksamen er det best å kle seg så nøytalt som mulig. Unngå sleik! Sensorer har tendens til å mislike det sterkt! :p

Takk for tipset, tenkte å kjøre den cumsleiken på tirsdag.

 

Neida :tease: , det blir nok et par jeans eller chinos ut i fra hva været tillater. Med skjorte som garantert overdel. Håper bare jeg kommer opp i media, så kan jeg få ekstra utbytte ved å flashe litt med MBPen, haha. Medialærere er hvertfall veldig svake for det, så satser på at sensor også er det =D

Lenke til kommentar

Ved muntlig eksamen er det best å kle seg så nøytalt som mulig. Unngå sleik! Sensorer har tendens til å mislike det sterkt! :p

Takk :D

Nøytralt var planen (dvs. forskjellige gråtoner og sort om været er fælt, og blått og beige om været er fint) ;)

Sleik klarer jeg ikke å ha, anyway, så det er ikke noe problem :p

 

Lykke til ;)

Jeg ble ferdig med min siste eksamen i dag...god følelse!

Takk! Misunner deg! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...