Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Jeg synes admin kunne vært litt snillere på denne delen av forumet. Hvertfall cafeen, med tanke på at for meg så er dette "den store forumcafeen". Jeg trives godt her med folkene her, som har ganske så like interesser, og jeg gidder søren meg ikke å diskutere med folk som jeg ikke har noe til felles med og for eksempel driver svett med overklokking av CPU. No offence.

 

Jeg er helt enig. I kafèen burde det ikke være noe særlig sensur utover forumets retningslinjer. Det er en fin måte for oss å bli kjent med hverandre utover interessen vår for mote. Det burde være som enhver annen kafè i virkeligheten der praten går løst og fast.

sensur-stinker.png?w=510&h=383

Naturligvis med grenser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver egentlig å få en pener stil generelt, men dette er ment som skoleklær. Jeg har en annen handleliste for penere antrekk.

Den inneholder for øvrig,

Grå penbukser

Blazer

Slips

Brune pensko

Klokke

 

Plims og loafers skal også med, glemte og skrive det opp. Har forøvrig også med shorts på listen blå, sort og rød.

Har noen casual skjorter fra, rød rutete og en hvit med vertikale blå striper.

Må nevnes at jeg også er ute etter piquer, men har allerede noen fra før.

 

Heldigvis har jeg fått feriepenger, for dette blir dyrt :p

 

Jeg har tidliggere kun gått i sorte og hvite vneck t-skjorter, jeans og hettegensere. På tide med forandring.

Lenke til kommentar

Det høres ut som du har alt under kontroll, Coa. Serien med fine shortser fra H&M har en jeg liker godt i grå også. Kombinerte den med hvit skjorte, navy blazer, hvit pocketsquare og burgunder semi-brouges her om dagen. Fikk positive tilbakemeldinger.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Hvor er det opptimale stedet og kjøpe skjorter? Jeg hadde tenkt meg innom Zara, men det er kanskje lurt å kjøpe kvalitetsskjorter, i og med at det er noe som kommer til å bli relativt mye brukt.

 

Edit:

ToS? Jeg sliter litt når dere kommer med forkortninger på butikker :p

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Oh Yes!!

 

Shots og blazer kan funke fint.

Syns det antrekket som henger i vinduet til ToS butikken er ganske stilig.

Det er shorts, blazer, skjorte og sløyfe om jeg ikke husker feil.

 

Jeg kommer sikkert til å legge ut et bilde når det kommer på facebook eller noe. Forventer skarp kritikk.

 

Hvor er det opptimale stedet og kjøpe skjorter? Jeg hadde tenkt meg innom Zara, men det er kanskje lurt å kjøpe kvalitetsskjorter, i og med at det er noe som kommer til å bli relativt mye brukt.

 

Edit:

ToS? Jeg sliter litt når dere kommer med forkortninger på butikker :p

 

Tiger of Sweden = ToS

 

 

tailerstore.no får gode ord her inne. Du kan sjekke det ut. Hvis ikke er visst Duke fra House of Singles ok.

Lenke til kommentar

Hvor er det opptimale stedet og kjøpe skjorter? Jeg hadde tenkt meg innom Zara, men det er kanskje lurt å kjøpe kvalitetsskjorter, i og med at det er noe som kommer til å bli relativt mye brukt.

 

Edit:

ToS? Jeg sliter litt når dere kommer med forkortninger på butikker :p

Hvis det er Zara i Bogstadveien så kan du bare får ned til Gunnar Øye, der har de godt utvalg av kvalitets skjorter.

ToS = Tiger of Sweden.

 

Edit: Det thrice tipset om er nok ikke dumt, har ikke erfaring selv, men etter hva jeg har sett er prisene lavere enn på feks Gunnar Øye.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Hvor er det opptimale stedet og kjøpe skjorter? Jeg hadde tenkt meg innom Zara, men det er kanskje lurt å kjøpe kvalitetsskjorter, i og med at det er noe som kommer til å bli relativt mye brukt.

 

Edit:

ToS? Jeg sliter litt når dere kommer med forkortninger på butikker :p

Tiger og Sweden. Dra innom Steen&Strøm om du bor like ved Oslo. House of Singles har også gode Dukes skjorter til en lav pris.

Lenke til kommentar

Liker ikke at jeg bor så forbanna langt ut på landet. Er ingen verdens butikker som selger kvalitetsklær her i byen. Har omtrent bare Blend, Jack And Jones og dressmann rundt her. Dette er kjipt når det plutselig blir 20 grader ute og jeg har nesten ingen spesielt sommerslige plagg.

Lenke til kommentar

Passform har jeg allerede notert. Prøvde ut konfirmasjonsdressen her om dagen, den satt som et skudd, og dette var 20 kilo siden. Sier litt om hvor dårlig den satt da. Passform har jeg allerede notert, det er vel en av de viktigse faktorene om man vil se bra ut.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...