Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte den råfrekke gule shortsen fr H&M idag, satt faktisk som et skudd (rett over knærne). Tenkte jeg skulle prøve den navy også til 299,- men hadde dårlig tid.

Vurderte å kjøpe den selv, hvis det er slim fit versjonen du mener :) bare synd de ikke hadde den i min størrelse :(

Den koster 249 i drammen forøvrig.

Lenke til kommentar

Kjøpte den råfrekke gule shortsen fr H&M idag, satt faktisk som et skudd (rett over knærne). Tenkte jeg skulle prøve den navy også til 299,- men hadde dårlig tid.

Vurderte å kjøpe den selv, hvis det er slim fit versjonen du mener :) bare synd de ikke hadde den i min størrelse :(

Den koster 249 i drammen forøvrig.

 

Nei, er regular fit. Men ville ikke & kunne ikke hatt den noe slimmere :p

Lenke til kommentar

Jeg synes admin kunne vært litt snillere på denne delen av forumet. Hvertfall cafeen, med tanke på at for meg så er dette "den store forumcafeen". Jeg trives godt her med folkene her, som har ganske så like interesser, og jeg gidder søren meg ikke å diskutere med folk som jeg ikke har noe til felles med og for eksempel driver svett med overklokking av CPU. No offence.

 

Jeg er helt enig. I kafèen burde det ikke være noe særlig sensur utover forumets retningslinjer. Det er en fin måte for oss å bli kjent med hverandre utover interessen vår for mote. Det burde være som enhver annen kafè i virkeligheten der praten går løst og fast.

Admin er snill! :cool:

 

Vi har ikke noe imot det hvis dere vil ha en off topic kafé. (Eller en on og off en om dere ønsker det.) Vi synes det er bare positivt om brukerne ønsker å bli bedre kjent.

 

Om det bør være denne tråden eller en ny tråd er i grunnen opp til dere å bestemme. Siden trådstarter fortsatt er aktiv på forumet bør han vel også ha et ord med i laget før førstepost endres.

 

Vanlig i slike tråder er at off topic support ikke er tingen, men løst og fast om alle andre ting er OK. De som lurer på hvorfor internet er så treigt kan poste i riktig kategori. Se gjerne på andre kategorier som allerede har en kafé for inspirasjon.

 

Retningslinjene vil selvsagt gjelde.

 

Og sist men ikke minst: Admin er snill!

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Var selv på H&M idag, på Sandvika Storsenter, på utkikk etter shorts. Men neida. Den minste størrelsen jeg fant var 36. Satans møkk. Kikket i diverse andre butikker, og det var kun store størrelser igjen. På tide at butikkene tar hintet og kjøper inn mer av små størrelse og mindre av store størrelser.

Lenke til kommentar

Jeg syns det blir i overkant hipster med shorts og blazer, men det kan jo hende du kan motbevise meg thrice :p Bilder blir uansett spennende.

 

Den kan jeg lett motbevise!

 

Jeg syns det blir i overkant hipster med shorts og blazer, men det kan jo hende du kan motbevise meg thrice :p Bilder blir uansett spennende.

 

Den kan jeg lett motbevise!

Lenke til kommentar

Kjøpte den råfrekke gule shortsen fr H&M idag, satt faktisk som et skudd (rett over knærne). Tenkte jeg skulle prøve den navy også til 299,- men hadde dårlig tid.

Vurderte å kjøpe den selv, hvis det er slim fit versjonen du mener :) bare synd de ikke hadde den i min størrelse :(

Den koster 249 i drammen forøvrig.

 

Nei, er regular fit. Men ville ikke & kunne ikke hatt den noe slimmere :p

Lol, brede lår :tease:?

neida, er faktisk enig. Slim fit shortsen er sykt trang, men det er vel omtrent det eneste plagget jeg har som sitter godt på meg :)

Endret av SML
Lenke til kommentar

Admin er snill! :cool:

 

Vi har ikke noe imot det hvis dere vil ha en off topic kafé. (Eller en on og off en om dere ønsker det.) Vi synes det er bare positivt om brukerne ønsker å bli bedre kjent.

 

Om det bør være denne tråden eller en ny tråd er i grunnen opp til dere å bestemme. Siden trådstarter fortsatt er aktiv på forumet bør han vel også ha et ord med i laget før førstepost endres.

 

Vanlig i slike tråder er at off topic support ikke er tingen, men løst og fast om alle andre ting er OK. De som lurer på hvorfor internet er så treigt kan poste i riktig kategori. Se gjerne på andre kategorier som allerede har en kafé for inspirasjon.

 

Retningslinjene vil selvsagt gjelde.

 

Og sist men ikke minst: Admin er snill!

 

Geir :)

 

Jeg vil gjerne at vi bruker kafèen til all hyggelig samtale som ikke en plass ellers på MoV-delen. Å sende Platinumflyer et PM for å høre om det er greit at føringene for tråden forandres burde gå fint. Men dette er bare mine tanker rundt dette.

 

 

Jeg gjetter på at denne tråden ble opprettet et annet sted før dette sub-forumet ble lagd?

 

Hva er MoV-gjengens tanker?

Endret av thrice
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg syns det blir i overkant hipster med shorts og blazer, men det kan jo hende du kan motbevise meg thrice :p Bilder blir uansett spennende.

 

Den kan jeg lett motbevise!

 

Jeg syns det blir i overkant hipster med shorts og blazer, men det kan jo hende du kan motbevise meg thrice :p Bilder blir uansett spennende.

 

Den kan jeg lett motbevise!

 

Så lett at det var nødvendig å si det to ganger? :p

Lenke til kommentar

Var selv på H&M idag, på Sandvika Storsenter, på utkikk etter shorts. Men neida. Den minste størrelsen jeg fant var 36. Satans møkk. Kikket i diverse andre butikker, og det var kun store størrelser igjen. På tide at butikkene tar hintet og kjøper inn mer av små størrelse og mindre av store størrelser.

Altså, det er H&M i sandvika storsenter det er snakk om.. muligens dårligere enn den i Drammen, og det sier litt...

Lenke til kommentar

Jeg syns det blir i overkant hipster med shorts og blazer, men det kan jo hende du kan motbevise meg thrice :p Bilder blir uansett spennende.

 

Den kan jeg lett motbevise!

 

Jeg syns det blir i overkant hipster med shorts og blazer, men det kan jo hende du kan motbevise meg thrice :p Bilder blir uansett spennende.

 

Den kan jeg lett motbevise!

 

Please do, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Har til dags dato ikke sett en eneste kombinasjon av shorts og blazer som ikke ser krampeaktig hipster ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...