CuteOne Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Om klærne er små på størrelse kommer vel heller ann på merket, ikke hvem som selger de.(?)
robbsi Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 ja, men det er en koreansk side eller noe... så regner med at klærne der er tilpasset de som er så små der??
CuteOne Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hahaha, haha, hahahahahah! Latterkrampe! Tror nok størrelser er størrelser. Om de er så "små" der nede så velger de nok en størrelse mindre. Tror ikke man tilpasser størrelsen etter folkeslag.
lokeland Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Størrelser er en ganske relativ ting når det kommer til klær. Jeg bruker f.eks. 26" i livet på én bukse og 29" og 30" i andre, og de sitter likt i livet. Størrelsene er jo godt beskrevet på yesstyle.com, men det er fiten som er slimmere. Endret 6. juni 2010 av lokeland
Kokobananas Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Hahaha, haha, hahahahahah! Latterkrampe! Tror nok størrelser er størrelser. Om de er så "små" der nede så velger de nok en størrelse mindre. Tror ikke man tilpasser størrelsen etter folkeslag. Nei, faktisk ikke. Hvorfor skal vår "medium" hete medium der, når den absolutt ikke er medianen/gjennomsnittet/midt på treet? Det er litt annerledes når det kommer til størrelser som går på faktiske mål. I utgangspunktet skal en bukse i str 34 være nettopp 34 tommer i livet. Dessverre gjelder ikke dette alltid heller, da en god del plagg (spesielt jeans) vaskes etter sying, og dermed varierer etter hvor mye hver enkelt bukse har krympet i vasken. Dessuten kommer det også an på hvor buksa (eller hva det nå skulle være)er ment å sitte. Skal man kjøpe en bukse som er høy i livet, så hjelper det ikke om man måler "midjemålet" nede på hoftene (der de fleste her omkring har buksene).
Vertical^ Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Har det samme "problemet", lokeland. Har en Cheap Monday jeans i 28", og den detter jo nesten av uten belte. Også har jeg en Nudie jeans i 28", og den får jeg så vidt på meg
lokeland Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Det er nettopp derfor jeg elsker at yesstyle er så flinke til å beskrive størrelsene godt! Ikke bare i liv og vidde.
MagnusW Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Noen som har prøvd Tailorstore? Virker utrolig at man kan få skreddersøm til den prisen (350-600 kr for skjorter). Lurer på om jeg skal teste det ut og bestille to skjorter. Hvit oxford og blå oxford med noen justeringer på knapper, knapphulstråd, mansjett etc. Endret 6. juni 2010 av MagnusW
AT1S Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Noen som har prøvd Tailorstore? Virker utrolig at man kan få skreddersøm til den prisen (350-600 kr for skjorter). Lurer på om jeg skal teste det ut og bestille to skjorter. Hvit oxford og blå oxford med noen justeringer på knapper, knapphulstråd, mansjett etc. Jeg har 3 skjorter fra Tailorstore, og både fkm og jeg er UTROLIG overrasket over resultatet. Jeg kjøper ikke skjorter i butikken lenger.
MagnusW Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hvis det er god kvalitet på de så er det jo som du sier; ikke vits å kjøpe skjorter i butikk. Har du tips til noen kule design man kan lage? De som har lyst kan godt designe en skjorte og poste bilde her. EDIT: Et annet spørsmål. Noen som vet hva slags type hatt "alle" de på tribunen under Roland Garros bruker? Liker de veldig godt. Se på Eurosport nå så ser dere sikkert de. Endret 6. juni 2010 av MagnusW
AT1S Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg ser bare damer med solhatt, men det er sikkert en panama-hatt. Hva skal skjortene brukes til? Casual?
MagnusW Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Ja, panama hatt er det sikkert. Likte den i alle fall. Skjorten(e) skal brukes bl.a. casual, ja, men tenkte meg også litt penere skjorter ute en sommerkveld.
lokeland Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Merker jeg får vann i munnen hver gang jeg kikker på Tailor Store. Har nå bestilt målebånd (tommestokk er litt upraktisk), så jeg tror det blir en bestilling snart. Men fader så mange valg det var. Det er nå man merker man kan lite om skjorter. Ønsker også litt tips angående casual skjorte og hvordan normen er på alle detaljer osv. Endret 6. juni 2010 av lokeland
robbsi Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Tailor Store så veldig interesant ut må jeg si Kanksje Piquene der er grei også? var det ikke snakk om Pique uten logo for ikke så lenge siden her da? der kan man jo få det... Endret 6. juni 2010 av robbsi
lokeland Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Ja, det var jeg som tok det opp. Hadde ikke lagt merke til at Tailor Store hadde piqueter før nå, så det er ikke utenkelig at det blir å prøve de ut også, om ingen her har erfaringer som tilsier at det er et dumt valg.
Bebeluv Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Noen som har prøvd Tailorstore? Virker utrolig at man kan få skreddersøm til den prisen (350-600 kr for skjorter). Lurer på om jeg skal teste det ut og bestille to skjorter. Hvit oxford og blå oxford med noen justeringer på knapper, knapphulstråd, mansjett etc. Jeg har 3 skjorter fra Tailorstore, og både fkm og jeg er UTROLIG overrasket over resultatet. Jeg kjøper ikke skjorter i butikken lenger. Det kan jeg også skrive under på. Passformen er selvfølgelig super! Stoffet er bra, i forhold til pris. Kvaliteten er etter det jeg kan se, god. Prikken over i'en er jo at nederste knappehull er horisontal.
Henrik C Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Jeg erklærer herved krig mot alle som går med hettegenser og ryggsekk på byen! Gikk rolig hjem i går, skulle bare bort fra gågata og til parkeringsplassen der mamma ventet på meg, og så kommer det en kuk med hettegenser og ryggsekk som sparker mot meg. Traff meg bare i armen som jeg holdt opp før jeg løp som en helt bort mot politistasjonen og fant en politibil som kjørte forbi. Jeg nekter å tro at det er tilfeldig at sånn uprovosert vold kommer fra andre folk enn de som går med hettegenser og ryggsekk på byen.
lokeland Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Han kan nå ikke ha vært på byen for å feste (er jo ingen som går på byen i hettegenser og med sekk..?), så ærendet hans må jo ha vært noe lugubert. Fint det gikk bra da! Han var vel kanskje beruset også? Endret 6. juni 2010 av lokeland
Henrik C Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Aner ikke, jeg vet bare at han ble satt i arresten for natten. Stod i avisa at han var 20 år, men ikke noe særlig mer. Og joda, folk i Arendal er troendes til å komme til byen med sekk. Altså, mange går jo med hettegenser på fest, og så har de hatt hjemmebrent i sekken.
lokeland Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Så teit! Lurer virkelig på hva som foregår i hodet på folk før de gjør noe slikt. Forresten så minner det du sier meg litt om Drammen. Det er enten det eller rosa skjorte med popped collar og Ed Hardy caps. Endret 6. juni 2010 av lokeland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå