Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det lame å ha sløyfe til ei vanleg dresskjorte? Eller må det vera sånn spesiell krage slik at ein ser festeanordninga til sløyfa heile vegen ?

 

Du tenker på wing collar. Det skal egentlig bare brukes til kjole og hvitt, men er akseptabelt til smoking (men helst ikke). Bruker du dress er det turn down-collar som gjelder (mao vanlig krage).

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Er det lame å ha sløyfe til ei vanleg dresskjorte? Eller må det vera sånn spesiell krage slik at ein ser festeanordninga til sløyfa heile vegen ?

Det trenger ikke være wing-collar for å bruke sløyfe. Men omvendt, så trenger man sløyfe for å bruke wing-collar. Sløyfe funker fint til vanlig krager. Helst med litt spread.

Lenke til kommentar

Ser på ny jakke og valget har falt på Canada Goose Chilliwack, men problemet er bare hvor jeg skal bestille/kjøpe ifra. Synes også det er noen forskjeller på jakken(e), Enkelte har mer pels enn andre. Sant?

 

Uansett så må jeg vite hvilke butikker som selger dem? Kjøper jeg fra utlandet, hvordan kan jeg garanteres at den er ekte?

Lenke til kommentar

Hvordan var det man skulle gå frem for å vaske rådenim-jeans i vaskemaskin, uten å miste fargen? Mener at det var noe med å blande eddik i en bøtte med vann og la buksa ligge oppi der en liten stund før man puttet den i vaskemaskinen på lav temperatur? Eller er jeg helt på bærtur nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...